عمل برداشتن چربی در مشهد “لیپوساکشن”

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

لیپوساکشن یک روش جراحی است که از تکنیک‌های ساکشن برای برداشتن و برداشتن چربی از نواحی خاصی از بدن مانند شکم، پهلوها، ران‌ها، باسن، بازوها و گردن استفاده می‌کند. لیپوساکشن نیز به شکل دهی به این نواحی کمک می کند. از دیگر نام های لیپوساکشن می توان به لیپوپلاستی و لیپوساکشن اشاره کرد. لیپوساکشن یک نوع جراحی کاهش وزن یا جایگزین در نظر گرفته نمی شود. اگر اضافه وزن دارید ممکن است بتوانید از طریق رژیم غذایی و ورزش یا جراحی کاهش وزن، مانند فشرده سازی شکم و جراحی بای پس، نسبت به لیپوساکشن وزن کم کنید. اگر در برخی از قسمت های بدنتان چربی اضافه دارید و در قسمت های دیگر بدنتان خوش فرم هستید، می توانید از لیپوساکشن استفاده کنید.

doctorone.ir

چرا لیپوساکشن؟

این کار برای حذف چربی از مناطقی که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نداده اند، مانند: شعبده باز دوسر بازو ران ساق پا و مچ پا سینه و پشت ران و باسن علاوه بر این، گاهی اوقات می توان از لیپوساکشن برای کاهش سایز سینه یا درمان ژنیکوماستی استفاده کرد. با افزایش وزن، اندازه و حجم سلول های چربی افزایش می یابد. در عوض، لیپوساکشن تعداد سلول های چربی را در یک ناحیه خاص کاهش می دهد. مقدار چربی که باید برداشته شود به ظاهر قسمت بدن و مقدار چربی بستگی دارد. تغییرات حاصل معمولا دائمی هستند – تا زمانی که وزن شما ثابت بماند. پس از برداشتن چربی، پوست با شکل جدید نواحی تحت درمان سازگار می شود. اگر پوست شما خوب و قابل ارتجاع باشد، پس از جراحی صاف تر و بهتر به نظر می رسد. با این حال، در برخی مناطق ممکن است رخ دهد. سلولیت یا سایر اختلالات سطح پوست را بهبود نمی بخشد. به همین ترتیب، لیپوساکشن علائم کشش را از بین نمی برد. برای اینکه کاندیدای لیپوساکشن شوید، نباید مشکلاتی مانند بیماری عروق کرونر، دیابت یا ضعف سیستم ایمنی داشته باشید که جراحی را پیچیده کند.

مرکز دکتر وان با استفاده از دانش و تجربه جمعی از بهترین ها در حوزه های پزشکی و جراحی زیبایی-درمانی مشاوره در قالب گروه های تخصصی اماده ارائه خدمات به مردم عزیز و گرامی میباشد برای رزرو نوبت اینجا کلیک کنید

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید