بلیچینگ در مشهد (سفیدی دندان در مشهد)

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

بلیچینگ دندان یک راهکار جذاب برای داشتن دندان های صدفی !

با استفاده از روش بلیچینگ ، رنگدانه‌های رسوب‌شده بین هرم‌های مینای دندان که باعث آسیب طولانی‌مدت به دندان‌های بیمار می‌شود، توسط مواد سفیدکننده اکسید شده و از بین می‌روند. بسیاری از ابزارهای مورد استفاده در بلیچینگ دندان به مینا و عاج دندان نفوذ می کنند و باعث می شوند رنگدانه هایی که قبلا ایجاد شده اند از بین بروند و دندان های شما را درخشان تر کنند. البته باید توجه داشت که نمی توان ترمیم دندان را با روش سفید کردن دندان توجیه کرد. ترمیم های دندانی شامل پر کردن دندان، لمینت دندان و روکش دندان می باشد. ترمیم ها معمولاً رنگ تیره تری نسبت به سایر دندان ها نشان می دهند. هنگام استفاده از دندان کم است و وقتی صحبت می کنید کمی واضح تر صحبت کنید. یک روش وجود دارد و آن سفید کردن دندان های ترمیمی است که با تعویض آنها می توان آنها را سفید کرد… در ادامه شمارا بیشتر با پروسه بلیچینگ دندان آشنا خواهیم کرد با دکتر یک همراه باشید و هر ماه باشید! تا از تخفیف های ویژه خدمات زیبایی ما اطلاع پیدا کرده و فرصت های طلایی را  از دست ندهید ؛ برای رزرو نوبت اینجا کلیک کنید doctorone.ir

چه عواملی دندان های ما را زرد می کند ؟

خانمی که نصف دندان هایش سفید و نصف دیگر زرد است

  • تقریباً همه در نهایت مقداری تغییر رنگ یا لکه شدن دندان را تجربه می کنند!
  • اگر چای، قهوه یا شراب قرمز می نوشید، اینها به مرور زمان لکه هایی بر جای می گذارند.
  • سیگار کشیدن یا جویدن تنباکو، مصرف برخی داروها و حتی آسیب دیدگی دندان نیز می تواند منجر به تغییر رنگ شود.
  • برخی از دلایل زرد شدن دندان ها خارج از کنترل شما هستند.
  •  با افزایش سن، مینای دندان نازک می شود و این باعث می شود دندان های شما زردتر به نظر برسند.
  • در بیشتر موارد، درمان‌های حرفه‌ای سفید کردن دندان‌ها می‌توانند شکوه سابق را به لبخند شما بازگردانند و توانایی لبخند زدن بدون احساس خجالت را به شما بازگردانند.

کاندیدای مناسب برای بلیچینگ دندان

 کاندیدای ایده آل برای سفید کردن دندان چه کسانی هستند؟ بهترین کاندیدها برای سفید کردن دندان های حرفه ای دارای دندان های سالم بدون پر کردن یا ترمیم و بافت های لثه سالم هستند. بیمارانی که دندان‌هایشان رنگ زرد دارد بیشتر به درمان پاسخ می‌دهند. درمان های سفید کننده دندان برای همه مناسب نیست همه نمی توانند یک درمان سفید کننده دندان را به طور ایمن یا موثر انجام دهند. بیماران با شرایط یا شرایط زیر ممکن است بهترین کاندید نباشند:

  • زنان باردار و شیرده
  • افرادی که ترمیم هایی مانند پر کردن، ایمپلنت ، روکش و بریج دندان دارند.
  • کودکان زیر 16 سال.
  • بیماران مبتلا به بیماری پریودنتال ، پوسیدگی دندان، حفره ها و ریشه های در معرض.
  • افرادی که به مواد سفید کننده سفید کننده دندان مانند پراکسید حساسیت دارند.
  • افرادی که دندان های حساس دارند.
  • کسانی که به دنبال نتایج غیرواقعی یا کور کننده سفید هستند.

موارد قابل توجه در مورد بلیچینگ دندان

اگر در دهان خود مواد پرکننده یا مواد دیگری دارید، ملاحظات خاصی ضروری است! از آنجایی که روکش‌ها، بریج‌ها و سایر ترمیم‌های معدنی در برابر اثرات سفید کردن دندان مصون هستند، ممکن است دندان‌های طبیعی و دندان‌های ترمیم شده شما بعد از عمل با هم مطابقت نداشته باشند. اگر رنگ ناهموار ممکن است مشکل ساز باشد، دندانپزشک شما ممکن است بتواند یک استراتژی برای به دست آوردن نتایج ثابت تر ایجاد کند. در برخی موارد ممکن است نیاز به پرکردن های جدید یا ترمیم های دیگر باشد. حتی اگر سفید کردن گزینه مناسبی نباشد، دندانپزشک شما راه های دیگری مانند روکش یا باندینگ را برای کامل کردن لبخند شما ارائه می دهد.

کمی بیشتر با دکتر یک آشنا شوید :

دکتر یک ،دندانپزشکی خانوادگی مقرون به صرفه و مراقبت های دندانی ملایم و دلسوزانه را به شما ارائه می دهد. سامانه ی دکتر یک با ساعات کاری طولانی آماده است تا نیازهای شما را برآورده کند. ما اکثر خدمات دندانپزشکی را از مراقبت های پیشگیرانه اولیه و دندانپزشکی عمومی تا روش های تخصصی و بازسازی کامل دندان ارائه می دهیم. ما با امکان پرداخت اقساطی هزینه ی خدمات درمانی زیبایی دندان راه  حل های مالی مقرون به صرفه را برای هر بودجه ای ارائه می دهیم. رضایت بیمار اولویت اصلی ما است و ما در تلاش هستیم تا مراقبت های دندانپزشکی استثنایی و مقرون به صرفه و تماس شخصی را ارائه دهیم که منجر به روابط پایدار می شود. یک بیمار خندان بزرگترین پاداش ماست! و ما مشتاقانه منتظریم تا آن لبخندها را سالم، زیبا و درخشان نگه داریم. برای دریافت مراقبت های دندانی که شایسته آن هستید از دکتر یک ، همین امروز جلسه ی مشاوره رایگان قبل از عمل خود را رزرو کنید .  

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید