ماستوپکسی در مشهد

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت اصطلاح ماستوپکسی نام پزشکی جراحی لیفت سینه است. در این روش، جراح پلاستیک سینه‌هایی که به شکل افتاده و آویزان هستند را به سمت بالا می‌کشد و فرم سینه‌ها را اصلاح می‌کند. در عمل ماستوپکسی ظاهر سینه‌ها به شکلی سفت‌تر و گردتر درمی‌آید. همچنین در برخی موارد جراح اندازه هاله قهوه‌ای رنگ دور نوک سینه را نیز اصلاح می‌کند و پوست اضافی سینه را برمی‌دارد. این نوع جراحی باعث بزرگ‌تر و کوچک‌تر شدن سینه‌ها نمی‌شود، بلکه فقط فرم آن‌ها را تغییر می‌دهد. اگر قصد دارید که سینه‌های خود را بزرگ‌تر کنید، بهتر است این جراحی را همراه با جراحی‌های کاشت پروتز سینه انجام دهید. به ترکیب عمل ماستوپکسی با لیفت سینه، پروتز پکسی می‌گویند که در آن علاوه بر لیفت سینه‌ها، پروتز نیز کاشته می‌شود. doctorone.ir

جراحی ماستوپکسی چگونه انجام می‌شود؟

معمولا جراحان از تکنیک‌های مختلفی برای انجام عمل جراحی لیفت سینه استفاده می‌کنند. انتخاب این تکنیک‌ها بستگی به اندازه، شکل سینه‌ها، میزان لیفت و انتظار شما دارد، اما به طور کلی جراحی می‌تواند شامل مراحل زیر باشد:
  • جراح در وضعیت ایستاده سینه‌های شما را علامت‌گذاری می‌کند تا وضعیت جدید نوک سینه‌های بالا رفته را تعیین کند.
  • بیهوشی کامل یا جنرال توسط تیم بیهوشی انجام می گیرد.
  • جراح یک برش در اطراف آرئول ایجاد می‌کند. این بریدگی معمولا به سمت جلوی سینه، از پایین هاله تا ناحیه چین کشیده می‌شود.
  • جراح سینه‌های شما را بلند کرده و تغییرات لازم را اعمال می‌کند. پس از آن جراح آرئول‌ها را در موقعیتی صحیح قرار می‌دهد. در برخی موارد ممکن است جراح اندازه آرئول‌ها را کاهش دهد.
  • در این مرحله جراح پوست اضافی را برمی‌دارد، تا ظاهری سفت‌تر به سینه بدهد.
  • در نهایت جراح برش‌ها را با بخیه، چسب‌های پوستی یا نوار جراحی می‌بندد. جراحان معمولا سعی می‌کنند، برش‌ها را در قسمت‌هایی از سینه قرار دهند که کمتر قابل مشاهده باشد.

هزینه عمل جراحی ماستوپکسی چقدر است ؟

همانطور که می‌دانید اکثر طرح‌های بیمه هزینه‌های جراحی زیبایی را پوشش نمی‌دهند و شما باید تمامی هزینه‌ها را خودتان پرداخت کنید. معمولا عوامل مختلفی روی هزینه‌های عمل جراحی لیفت سینه تاثیر می‌گذارد، این عوامل عبارتند از:
  • تجربه و مهارت پزشک : معمولا جراحان پلاستیکی که از تجربه کافی برخوردارند، دستمزد زیادتری را دریافت می‌کنند. توجه داشته باشید که این جراحی، برخلاف اینکه بسیار ساده انجام می‌شود، از حساسیت قابل توجهی برخوردار است. بهتر است که برای انتخاب جراح قبل از در نظر گرفتن هزینه‌ها، مهارت جراح را اولویت قرار دهید.
  • مقدار لیفت : هرچقدر سینه‌های شما افتادگی بیشتری داشته باشد، پیچیدگی عمل بالا می‌رود و باعث می‌شود که عمل جراحی به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. این شرایط ممکن است هزینه‌های پرداختی شما را افزایش دهد.
  • بیمارستان یا کلینیک : محلی که قرار است در آن عمل جراحی را انجام دهید، می‌تواند تعیین‌کننده هزینه‌های پرداختی شما باشد. بیمارستان‌ها معمولا به دلیل اینکه از تجهیزات و فضای بیشتری برخوردار هستند، هزینه‌ بیشتری را برای انجام عمل جراحی دریافت می‌کنند. این مقدار در کلینیک‌ها بسیار پایین‌تر است.
  • آزمایش‌های قبل و بعد از عمل : قبل و بعد از عمل برای تعیین وضعیت سلامتی عمومی و سینه‌ها لازم است که آزمایش‌ها و عکسبرداری‌های زیادی را انجام دهید.
  • داروها و باند‌های پانسمانی : خرید داروهای مسکن و آنتی بیوتیک و همچنین باند و سوتین‌های مخصوص از دیگر هزینه‌هایی است که باید در رابطه با عمل جراحی ماستوپکسی بپردازید.
مرکز دکتر وان با استفاده از دانش و تجربه جمعی از بهترین ها در حوزه های پزشکی و جراحی زیبایی-درمانی مشاوره در قالب گروه های تخصصی اماده ارائه خدمات به مردم عزیز و گرامی میباشد برای رزرو نوبت اینجا کلیک کنید ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید