جراحی پلک در مشهد | بلفاروپلاستی

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی است که از نظر پزشکی ضروری نیست و صرفا برای بهبود ظاهر انجام می شود. برای اکثر افراد، جراحی پلک (بلفاروپلاستی) یک جراحی پلاستیک برای زیبایی صورت محسوب می شود. البته این عمل بر زیبایی و طراوت چهره تاثیر بسزایی خواهد داشت و آن را موثرتر از قبل می کند. با این حال، در برخی موارد، بلفاروپلاستی یک عمل درمانی در نظر گرفته می شود. به خصوص زمانی که پایین آوردن درب بالایی باعث کاهش میدان دید می شود. با بلفاروپلاستی در 1 تا 3 ساعت می توانید چشم ها و مژه های خسته و خسته را بلند کنید تا چشمانی زیبا، شاداب و جوان داشته باشید. در این روش پلک بالایی پایین آمده و گره های پایینی کاملاً ثابت می شوند.

doctorone.ir

بلفاروپلاستی

انواع تکنیک‌های بلفاروپلاستی

جراحی پلک که به‌عنوان بلفاروپلاستی نیز شناخته می‌شود ظاهر پلک‌های بالا و پایین را بهبود می‌بخشد. گزینه‌های بدون نیاز به جراحی که علائم قابل‌مشاهده‌ی افزایش سن در دور چشم‌ها را از بین می‌برند نیز در دسترس می‌باشند. گزینه‌های موجود شامل موارد زیر می‌باشند:

تزریق بوتاکس: بوتاکس، شل کننده‌ی عضلانی می‌باشد که در چندین نواحی در اطراف چشم‌ها به منظور از بین بردن چین و چروک‌ها تزریق شده و ظاهر جوان چشم‌ها را باز می‌گرداند.

تزریق ژل: ژل یا فیلرهایی هستند که در اطراف چشم برای از بین بردن چین و چروک ها تزریق شده این ژل ها برای از بین بردن پف زیر چشم نیز کمک میکنند. تزریق چربی: این درمان شامل تزریق چربی بدن خود که از ناحیه‌ی دیگری از بدن گرفته شده به زیر چشم‌ها به منظور از بین رفتن پف و بهبود زیبایی ظاهری عمل میکند.

پلکسر یا پلاسما تراپی : این روش که به بلفاروپلاستی غیر جراحی معروف می‌باشد با بکارگیری شکل چهارم ماده که پلاسما (گاز یونیزه شده) است؛ و ایجاد آسیبهای کنترل شده بر روی پوست پلک، به لیفت و جوانسازی این ناحیه می‌پردازد.

جراحی پلک با استفاده از تکنیک‌های مختلفی صورت گرفته و انواع مختلفی دارد. این انواع شامل موارد زیر می‌باشند:

جراحی پلک بالا: بر روی پلک بالا به منظور برداشتن پوست افتاده، چربی اضافه و چین و چروک صورت می‌گیرد. جراحی پلک پایین: بر روی پلک پایین به منظور برداشتن پف و چین و چروک زیر چشم صورت می‌گیرد. جراحی هر دو پلک بالایی و پایینی چشم: هنگامی که بر روی هر دو پلک انجام می‌شود، بلفاروپلاستی ترکیبی بالا و پایین نام می‌گیرد.

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید