شینیون مو چیست؟

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

اگر واژه شینیون chignon را در فرهنگ لغت جستجو کنید، به واژه “گیس پشت سر” برخورد خواهید کرد. مفهوم آن در آرایش مو این است که موها با فرم و مدلی خاص از پشت سر یا بالا بسته می شوند.

در گذشته این روش فقط در یک مدل خلاصه می شد و آن جمع کردن و بستن مو از پشت سر و به یک شکل ساده و متداول بود. اما امروزه شنیون تبدیل به یک هنر و تکنیک در آرایش مو تبدیل شده است. به طوری که آرایشگران حرفه ای بخش بزرگی از هنر آرایشگری خود را در این روش نشان داده و به رخ می کشانند.

شنیون با موی مشکی,مدل شنیون با موی تیره,مدل شینیون

امروز دیگر نمی توان مدل متداول و استانداردی برای شینیون تعریف کرد چون روز به روز به مدل های مختلف آن اضافه می شود. در واقع این هنر می تواند از نظر مدل نامحدود باشد. چون هر آرایشگری می تواند با ادغام مدل های مختلف و ترکیب آن با خلاقیت خود، مدل جدید و خاصی را ارائه دهد. حتی با ترکیب مدل هایی از بافت مو می توان مدل های جدید و کاملا خاصی ایجاد کرد.
شیک ترین مدلهای موی شینیون تصاویر
شاید آرایش مو گستردگی آرایش صورت را نداشته باشد اما بسیار وابسته به مد است. همیشه در دوره های مختلف مدل هایی از مو محبوبیت های بیشتری پیدا می کنند. در سال های اخیر طرفداران مدل های باز مو بیشتر شده است ، اما باز هم شینیون جایگاه ویژه ای در بین خانم ها، مخصوصا خانم های ایرانی دارد.
شیک ترین مدلهای موی شینیون تصاویر
حضور یک عروس در جشن عروسی با مو های باز بسیار نادر خواهد بود. همچنین در بسیار از مجالس و میهمانی های رسمی، مانند جشن نامزدی، جشن تولد رسمی و… اجرای شینیون بسیار اهمیت خواهد داشت.
ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید