مقایسه صابون ابرو و ژل ابرو

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

صابون ابرو چیست؟

صابون ابرو محصولی است که برای فرم دادن ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما با استفاده از این محصول آرایشی می توانید تا در کمترین زمان و کمترین هزینه ابروهای خود را فرم دهید. به این نکته دقت کنید که امروزه برداشتن و اصلاح ابرو خیلی اهمیت دارد و ابروهای پهن طرفداران بیشتری دارند و چهره شما را زیباتر نشان می‌دهد. ‌

در خیلی از وقتها پیشرفت مد و زیبایی مثل کش پلاستیکی عمل ‌می‌کند. یعنی با اینکه رو به جلو حرکت میکند ولی باز به طرف عقب باز ‌می‌گردد. در دهه ۹۰ ابروهای نازک، طاق و گرد خیلی رایج شده بود. ولی به تدریج پس از گذشت مدتی، مجددا مردم به سوی ابروهای پهن میل پیدا کردند. مثلا می‌توان به ابروهای کارا دلووین، لیلی کالینز و امیلیا کلارک اشاره کرد.

ابروهای پر با گوشه‌های مربعی در سال ۲۰۲۱ رایج شد و بیشتر دوستدارن مد از شیوه صابون ابرو برای آرایش به روز کردن مدل ابروهای خود استفاده ‌می‌کنند.

صابون ابرو نوعی نظافت ابرو است که جایگزین خوبی برای ژل ابرو نیز محسوب می شود. جالب است بدانید که بیشتر آرایشگران به علت قیمت مناسب و تاثیر استحکام‌بخشی که این محصول دارد از آن برای فرم دادن به ابرو استفاده می‌کنند.

 

صابون و ژل در آرایش ابرو, تفاوت صابون و ژل در آرایش ابرو,ژل ابرو چیست

 

ژل ابرو چیست؟

چنانچه تصمیم گرفته اید ابروهای خود را لیفت کنید، بهتر است بدانید که ژل یکی از ابزارهای مهمی بوده که می تواند ابروهای شما را به طرف بالا بکشد. برای این کار شما باید اپلیکاتور ژل را که به صورت اپلیکاتور ریمل بوده از داخل ژل بیرون آورده و آنگاه از قسمت تاج ابرو آغاز به کشیدن ژل به ابروهای خود بکنید. ژل ابرو باید به همه قسمت های ابروی شما از جمله تاج، هشت و دم ابروی خود بزنید. ژل ابرو می تواند به ابروان شما کمک کند تا به سوی بالا کشیده شود و چهره شما شاداب و جوان تر به چشم آید.

استفاده از ژل ابرو می تواند بعد از استفاده از سایه ابرو و مداد ابرو توصیه شود. بعضی دیگر از اشخاص که از سایه ابرو و مداد برای پر کردن ابروهای خود استفاده نمی کنند، می توانند از ژل ابروی رنگی برای لیفت و رنگی شدن ابروهای خود استفاده کنند. در این بین یکی دیگر از وسایلی که بیشتر افراد برای رنگ کردن ابروهای خود مورد استفاده قرار می دهند، ریمل ابرو است که کار آن فقط رنگ کردن ابروی شما به طور موقت است و بعد از شستشو از بین می رود.

 

صابون و ژل در آرایش ابرو, تفاوت صابون و ژل در آرایش ابرو,صابون ابرو چیست

 

فرق ژل ابرو و صابون ابرو چیست؟

ژل ابرو برای مدت زمان کوتاه برای ابروهای بی‌نظم کاربرد خوبی دارد. ولی صابون ابرو در حقیقت برای ابروهای پرزدار بیشتر پیشنهاد می شود. افرادی که ابروهای اضافی دارند، موافق این قضیه هستند که با صابون ابرو کنترل بهتری بر ابروهای خود داشته و آسان تر مدل موردنظر خود را درمی‌آورند. بنابراین چنانچه از این محصول استفاده کنید، در طول روز ابروهایی یک‌دست و پر خواهید داشت.

می‌خواهید میان صابون ابرو و ژل ابرو یکی را برای خرید انتخاب کنید؟ مطمئنا انتخاب سختی خواهد بود. هر دوی این محصولات آرایشی با هدف مشابهی ساخته شده‌اند. ولی بیشتر می‌گویند که صابون ابرو دوام بیشتری دارد و ظاهری طبیعی به شما ‌می‌دهد. با صابون ابرو می‌توانید از صبح تا شب ابروهای بی عیب و نقصی داشته باشید.

این محصول را که استفاده کنید، انگار که ساعت‌ها صرف کرده‌اید تا ابروهای خود را مرتب و تمیز نگه دارید. صابون یا ژل ابرو می‌تواند با هزینه‌ای کم ظاهری زیباتر از شما نشان خواهد دهد.

 

صابون و ژل در آرایش ابرو, تفاوت صابون و ژل در آرایش ابرو,فرق ژل ابرو و صابون ابرو چیست
ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید