پیگمنت تراپی در تهران

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

پیگمنت تراپی چیست و چگونه و به چند روش انجام می شود؟

پیگمنت تراپی به منظور افزودن پیگمنت به موهای سفید یا دکلره انجام می شود تا موها بهتر رنگ بگیرند و ماندگاری رنگ مو بالا برود.

پیگمنت ها عامل رنگ موی شما هستند، زمانی که مویتان سفید می شود به این معنی است که پیگمنت های و از بین رفته اند ، موهایی که سفید شده اند به راحتی رنگ نمی گیرند برای همین باید از ترفندهایی برای نفوذ رنگ به عمق ساقه مو و ماندگاری رنگ مو استفاده کنید.

 

رنگ کردن موی روشن حتی از  بی رنگ کردن موی تیره سخت تر است. برای روشن کردن  موها از دکلره برای از بین بردن پیگمنت مو استفاده می شود ولی در پیگمنت تراپی باید پیگمنت ها را به موی سفید یا دکلره اضافه کرد.

 

زمانی که موهای سفید شما به بیش از 80 درصد میرسد دیگر رنگ کردنشان  کار راحتی نیست ولی با استفاده از پیگمنت تراپی میتوانید موهایتان را به هر رنگی در آورید.

یکی از این روش ها برای افزایش رنگ پذیری و افزایش ماندگاری رنگ موهای سفید که طرفداران زیادی دارد پیگمنت تراپی است. در این روش قبل از رنگ کردن موها ، پیگمنت های رنگ دلخواه را به خورد تارهای سفید مو می دهند تا نفوذ رنگ مو نهایی به ساقه مو بیشتر شده و ماندگار تر شود.

 

پیگمنت تراپی برای افرادی که موهای سفید یا دکلره دارند بسیار مناسب است و رنگ پذیری موها را بیشتر می کند. از پیگمنت تراپی برای تثبیت رنگ موی شرابی هم استفاده می شود.

 

دقت داشته باشید که بعد از رنگ کردن مو ، هنوز کوتیکولهای مو بسته نشده است بنابراین برای افزایش ماندگاری فقط موها را با آب ساده ، آبکشی کنید و بعد از 48 – 72 ساعت شامپو بزنید تا کوتیکولهای مو بسته شده باشند و رنگ مویتان  تثبیت شده باشد.

 

افزودن پیگمنت به موهای سفید, پیگمنت تراپی, پیگمنت تراپی چیست

پیگمنت تراپی موها

 

پیگمنت چیست؟

پیگمنت (به انگلیسی : pigment) از کلمه ای یونانی به معنی رنگ کردن گرفته شده است. وظیفه پیگمنت ها در صنایع رنگ دهی و ایجاد قوام و پوشش رنگ است.

پیگمنت ها جامدند و در ترکیب با رنگ ها حل نشده و به حالت سوسپانسیون  شناور می شوند. درصنعت آرایش هم از  پیگمنت ها برای رنگ موها استفاده زیادی میشود.

 

پیگمنت ها رنگدانه هایی در رنگ مو هستند که همیشه به حالت جامد باقی می مانند و حل نمی شوند ، همین ویژگی سبب شده از پیگمنت تراپی به عنوان یک روش موثر برای افزایش ماندگاری رنگ مو استفاده شود.

 

پیگمنت تراپی در رنگ مو, آموزش پیگمنت تراپی, روشهای پیگمنت تراپی

پیگمنت تراپی مو چیست

پیگمنت تراپی چیست؟

موهای سفید رنگدانه ندارند و در واقع پیگمنت خود را از دست داده اند که در اصطلاح آرایشگری میگویند پیگمنت مو مرده است بنابراین به سختی رنگ می گیرد.

در پیگمنت تراپی ، خاصیت رنگ پذیری مو افزایش پیدا کرده و امکان رنگ گرفتن مو سفید بهبود پیدا میکند، بعد از اضافه کردن پیگمنت به تارهای سفید یا دکلره مو میتوان رنگ نهایی را روی مو گذاشت.

حتی موهای دکلره شده هم با روش های شیمیایی فاقد پیگمنت شده اند بنابراین اگر بخواهید موی دکلره و بلوند خودتان را تیره تر کنید ، می توانید از پیگمنت تراپی بهره ببرید.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید