فر کردن مو با دستگاه در مشهد

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

افرو کردن مو چیست؟

بافت افرو یا فر افرو نوعی شیوه در تزیین مو است که در نتیجه موهای شما را پر حجم و پرپشت نشان می‌دهد. امروزه این مدل مو طرفداران بسیاری هم در میان خانم‌ها و هم در میان آقایان پیدا کرده است.

ریمو کردن لاکژل در مشهد

فر افرو ، در حقیقت مدل مویی است که بر روی موهای طبیعی با شیوه های بدون حرارت یا با حرارت انجام می‌شود. شما می‌توانید این شیوه را به آسانی در خانه انجام دهید.

 

افرو کردن مو, بافت افرو چیست, فر افرو با دستگاه حرارتی

بافت افرو چیست

 

فر افرو با دستگاه حرارتی

چنانچه قصد دارید از شیوه فر افرو با دستگاه استفاده کنید باید خیلی مراقب سلامت موهایتان باشید. در این شیوه مانند مراحل زیر انجام دهید تا فری جذاب و زیبا داشته باشید. شما می‌توانید.

 

نخست موهای خود را با شامپو و نرم کننده بشویید. آنگاه به طور کامل خشک کنید. دقت کنید که موهای شما هیچ‌گونه رطوبتی نداشته باشد. موهای خیس در برخورد با وسایل حرارتی مو سبب از بین رفتن و شکنندگی موها می‌شود. موهای خود را شانه بزنید و مرتب کنید.

 

به موهای خود اسپری یا کرم‌های ویژه حرارت مو بزنید. این مواد به شما کمک می‌کند تا لایه‌ای محافظ روی موهایتان به وجود آورد و از صدمه رساندن به آن‌ها پیشگیری کنید.

 

موهای خود را تقسیم بندی کنید. هر چقدر این حجم مو در تقسیم بندی‌ها کمتر باشد کار شما آسان تر است.

 

بهتر است موهای خود را به دو قسمت بزرگ در بالا و پایین تقسیم کنید.

 

دستگاه را روشن کنید. برای این کار، میله‌ای نازک انتخاب کنید تا فری جذاب داشته باشید. دقت کنید که درجه حرارت آن بیشتر از 220 درجه نباشد.

 

افرو کردن مو, بافت افرو چیست,فر افرو چیست

فر افرو با دستگاه حرارتی

 

حال باید موها را حالت بدهید. برای این کار اول از قسمت های زیرین شروع می‌کنیم. باید دسته‌ای از مو را جدا کنید. آن را دوباره به چند دسته کم‌تر تقسیم کنید. چنانچه حجم مویی که برای حالت دادن انتخاب می‌کنید کمتر باشد، نتیجه بهتری از آن می گیرید.

 

میله بابلیس را به دور موها بپیچید و ۱۰ ثانیه صبر کنید. این کار را برای سمت دیگر موها هم انجام می‌دهیم.

 

پس از این‌که بخش زیرین را انجام دادید، شروع به حالت دادن دسته موهای بالا کنید. موهای بالایی که جمع کرده بودید را باز کنید و آن‌ها را به دسته‌های کمتر تقسیم کنید. فر کردن آن‌ها را شروع کنید.

 

دقت کنید که در همه مراحل بهتر است دستگاه را به طرف پایین بگیرید. در آخر همه مو را فر کنید.

 

پس از این‌که همه مو را با دستگاه فر کردید حال آن‌ها را زیباتر کنید. برای این‌کار باید دسته‌های مو را از هم جدا کنید.

برای این‌کار باید انگشتانتان را به آهستگی لای موهایتان بکشید یا با حوصله آن‌ها را از یکدیگر جدا کنید. این کار در نتیجه به شما فرهای ظریف‌تر و زیباتری می‌دهد.

 

پس از این که این کار را برای همه موهای انجام دادید می‌توانید به آن‌ها ژل حالت دهنده بزنید. برای این کار باید ژل یا هر کرم حالت دهنده‌ای را در کف دستتان بریزید و کف دو دست را به هم  بمالید و انگشت‌هایتان را میان موها بکشید تا از نتیجه کار لذت ببرید. یا می‌توانید از اسپری‌های فیکس استفاده کنید.

 

افرو کردن مو, بافت افرو چیست, فر افرو بدون دستگاه حرارتی

فر افرو چیست

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید