اسکوم تراپی و فواید آن

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

معرفی اسکوم تراپی

بسياري از مردم به دنبال بالا رفتن سن شان، تلاش می کنند که با شاداب سازی پوست و اقسام روش ها، خودشان را جوان تر و شاداب تر نشان دهند. برای جوان سازی پوست، راهها و روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این شیوه های شایع اسکوم تراپی است.

اسکوم( sqoom) یک دستگاه با استفاده اسان و کوچک است، تکنولوژی های مورد استفاده در دستگاه اسکوم آلتراسوند و جریان یونی هستند که سالها است از محبوب ترین روش های زیباسازی و جوان سازی و نگهداری از پوست هستند و در کلینیک های زیبایی استفاده می شوند. در سال های گذشته بسیار به گوش همگی رسیده است که دستگاه اسکوم یک معجزه برای انواع پوست است. در این مطلب می پردازیم به نحوه کار این دستگاه و فایده های آن برای پوست.

اسکوم تراپی,اسکوم تراپی چیست,فواید اسکوم تراپی

 

فواید اسکوم تراپی

اسکوم تراپی روشی است که در آن به کمک دستگاه اسکوم به ماساژ پوست می پردازند و به این شیوه تمامی عارضه های پوستی با عوامل بروز مختلف مثل:ژنتیک، محیط، وسایل اصلاح غیربهداشتی، اضطراب، استفاده موادغذایی نامناسب، افزایش سن، استفاده از وسایل فردی الوده را میتوان با این شیوه تا حد قابل قبولی بهبود بخشید، برای نمونه مواردی از فواید اسکوم تراپی را ذکر می کنیم:

 

– رفع لک ها، کک ومک و حتی لکه های مقاوم

– لیفتینگ و لیفت افتادگی ها

– جوان سازی پوست صورت و گردن

– به عنوان لایه بردار پوست میتواند به پاک سازی پوست بپردازد.

– آبرسانی

– درمان جای اسکار و زخم

– علاج ترک های پوستی

– درمان جوش های پوستی

– درمان خشکی پوست

– درمان آلرژی های پوستی

 

اسکوم تراپی,اسکوم تراپی چیست,فواید اسکوم تراپی

عارضه های جانبی اسکوم تراپی چیست؟

اسکوم تراپی یک شیوه درمان غیر تهاجمی است، این شیوه درمانی کاملاً ایمن و بدون درد است.

 

چه تعداد جلسه اسکوم تراپی برای درمان لازم است؟

برای جوان سازی پوست، در آغاز، یک یا دو بار در هفته درمان انجام می شود. بعد از گذشت یک ماه یا بیشتر، باتوجه بنظر پزشک متخصص پوست و زیبایی برنامه درمانی ارزیابی و مجدد تنظیم می شود. ادامه برنامه درمانی را برای حفظ نتیجه بسیار تعيين کننده است.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید