فرق کاشت مژه و مژه مصنوعی با اکستنشن مژه

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

داشتن مژه های ضخیم و پرپشت در زیبایی چشم ها تاثیر گذار است و از این رو بسیاری از خانم ها به دنبال روش هایی برای پر پشت کردن مژهای خود هستند . کم پشت بودن مژه ها در برخی از افراد ژنتیکی و یا به علت عوامل محیطی می باشد.

برای تقویت مژه و پرپشت شدن آن ها روش های گوناگونی مانند درمان های خانگی وجود دارد که این روش ها زمان بر است و گاهی منجر به نتیجه دلخواه نخواهد شد. در مقابل می توان از روشی نوین به نام اکستنشن مژه استفاده کرد و به سرعت به نتیجه مطلوب خود رسید و با استفاده از این مژه های نیمه دائم مژه ها را پرتر و بلند تر نشان داد.

اما برخی از افراد اکستنشن را با کاشت مژه اشتباه می گیرند در صورتی که این دو با هم متفاوت هستند. تارهای مصنوعی مژه که در لابه لای مژه ها قرار می گیرد، اکستنشن مژه نام دارد. کاشت مژه ولی خیلی طبیعی تر از اکستنشن مژه به نظر می آید.

کاشت و اکستنشن مژه

فرق کاشت مژه با اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می سازند و تک به تک لابه لای مژه ها با چسب می چسبانند و به این ترتیب مژها را پر پشت و زیبا می کنند تا دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی نباشد.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی

هنگامی که اکستنشن مژه انجام می دهید این مژه ها تفاوت زیادی با مژه های طبیعی تان ندارد و به سختی قابل شناسایی است اما مژه های مصنوعی را می توان با یک نگاه ساده تشخیص داد. نتیجه اکستنشن مژه به مراتب بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی است. اکستنشن مدت دوام بیشتری دارد و زمان طولانی تری روی مژه های شما باقی می ماند.

مژه مصنوعی

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید