اکستنشن مژه در مشهد

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

انواع اکستنشن مژه

 

– اکستنشن مژه کلاسیک

– اکستنشن مژه والیوم روسی( اکستنشن مژه چند بعدی)

– اکستنشن مژه مگا والیوم

اکستنشن مژه در سایز های مختلف و باتوجه به سلیقه اشخاص انجام می شود. در شیوه اکستنشن مژه کلاسیک( تار به تار) حجم اکستنشن باتوجه به پایه مژه مشتری گذاشته می شود. اکستنشن مژه کلاسیک بسیار کم پشت است و به ازای هر مژه مشتری  تنها یک تار مژه که معمولا سنگین تر از هار تار کلاسیک است را در کنار مژه طبیعی قرار دهیم

 

اکستنشن مژه والیوم 

 

 

اکستنشن مژه والیوم از یک تار بیشتر است یعنی درتکنیک کاشت مژه کلاسیک، مژه ها بصورت یک به یک در کنار یا روی مژه اضافه می‌شود و باتوجه به پایه مژه مشتری و استقامت مژه تعداد تارها انتخاب میشود. از 2 تار مژه تا 15 تار مژه را روی چشم ها قرار می دهیم. ضخامت اکستنشن مژه والیوم نسبت به اکستنشن مژه کلاسیک کم تر میباشد

 

Image result for کاشت ساحل بیوتی کلاسیک چیست؟

 

 

شیوه اکستنشن مژه مگا والیوم مثل شیوه والیوم میباشد ولی تعداد مژه ها بیشتر و نازک تر خواهند بود. یعنی روی هر تاره مژه 7 تا 9 مژه مصنوعی قرار میگرد( 7D تا 9D). در این نوع اکستنشن، مژه ها پر پشت تر از روش قبلی خواهند بود.

 

مژه مگا والیوم

اکستنشن مژه مگا والیوم مانند شیوه والیوم میباشد ولی تعداد مژه ها بیشتر و نازک تر خواهند بود. یعنی روی هر تاره مژه 7 تا 9 مژه مصنوعی قرار میگرد( 7D تا 9D). در این نوع اکستنشن، مژه ها پر پشت تر از روش قبلی خواهند بود.

 

اکستنشن صحیح چگونه است؟

 

هر تار اکستنشن روی یک تار از مژه های شما می باشد و کاملاً سبک و قابل برس کشیدن و منظم کردن می باشد و هرگز اسیب به مژه های شما نمی زند و موقع ترميم تنها کم حجم شده و حالت زیبایی خود را از دست نمی دهد باید دوباره پر شود.

 

مراقبت از کاشت مژه

بعد از اکستنشن مطمین باشید که پاک کننده های آرایشی مناسب استفاده کنید. .پاک کننده های که حاوی روغن هستند مناسب برای کاشت مژه هستند.  پاک کننده های بدون روغن می توانند چسب مژه را از بین ببرند. مراقبت باشید تا 24 ساعت نباید کاشت مژه خیس شود.

 

نکته

 

پس از اکستنشن مژه قرار استخر یا هر نوع تفریحی که سبب میشود صورت شما خیس شود نداشته باشید .زیرا تا ۲۴ ساعت نباید اکستنشن مژه خیس شود.

 

پس از اکستشن مژه از ماساژ صورت پرهیز کنید در نظر داشته باشید که کشید. مالش پوست صورت یا کشید پیش از حد میتواند عمر اکستنشن مژه شما را کوتاه کند

در مواقع بیدار شدن از خواب چشم خود را نمالید

در زمان خارش پلک چند ضربه ملایم روی آن بزنید مالش ممنوع است

 

اگر برای اولین بار است که میخواهید از اکستشن مژه استفاده کنید به شما توصیه میکنم با اکستشن مژه کلاسیک شروع کنید

دود سیگار و مواد مخدر تاثیر عکس بر مژه های کاشت شده شما دارند

در موقع استراحت یا خواب روی صورت خود نخوابید

 

کار شما حداقل 2 ساعت زمان نیاز دارد و نباید زیاد حرکت کنید پس از قبل سرویس بهداشتی بروید

 

در زمان حاملگی اکستنشن انجام ندهید

در زمان پریود اکستنشن انجام ندهید

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید