راه و روش رفع سیاهی زیر بغل با ماسکهای گیاهی و خانگی روشن کننده

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

راه و روش رفع سیاهی زیر بغل با ماسکهای گیاهی و خانگی روشن کننده

این بخش بعد از مدتی استفاده از روش های مختلف رفع موهای زائد، لازم و ضروری می شود.استفاده از ماسکهای گیاهی و خانگی طب سنتی روشن کننده زیربغل بهترین گزینه است. رفع سیاهی و تیرگی زیربغل برای افرادی که به زیبایی پوست بدنشان اهمیت می دهند امری مهم است. اکثر خانم ها و آقایان بعد از مدتی استفاده از روش های مختلف در رفع موهای زائد دچار مشکل تیرگی و سیاهی پوست زیربغل می شوند که موجب نازیبا شدن پوست این بخش از بدن خواهد شد . برای درمان و رفع سریع سیاهی زیربغل بهترین روش استفاده از ماسکهای روشن کننده پوست زیربغل با ترکیبات گیاهی طب سنتی خواهد بود که در ادامه این بخش از سلامت نمناک به آنها خواهم پرداخت.

ماسک های گیاهی و بهترین روش خانگی رفع تیرگی زیربغل

روغن نارگیل برای رفع سریع تیرگی زیربغل

یکی از پیشنهادات عالی متخصصان پوست و زیبایی برای رفع تیرگی و سیاهی زیربغل استفاده از روغن نارگیل است.برای رفع تیرگی زیربغل یک قاشق مرباخوری روغن نارگیل به زیربغلتان بمالید و خوب ماساژدهید. اجازه دهید روغن نارگیل به مدت 10 الی 15 دقیقه در این بخش باقی بماند و سپس با آب و صابون محل را بشویید.برای نتیجه ی بهتر هفته ای دومرتبه این روش را تکرار کنید تا به نتیجه برسید.

خیار یک روش ساده برای رفع سیاهی زیر بغل

این روش بسیار ساده است و به این ترتیب که شما می توانید خیار را به ورقه های بلند بلند برش زده و روی محل مورد نظر قرار دهید ، بعد از نیم ساعت می توانید تکه های خیار را از روی زیربغل برداشته و پوست را آبکشی کنید. همچنین می توانید یک پارچه پنبه ای آغشته به آب خیار کنید و بعد از 10 دقیقه با آب ولرم بشویید.

 

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید