معرفی انواع نرم کننده های مو

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

نرم کننده مو و کاندیشنرها عملکرد مشابهی ندارند و هر کدام از آن ها باید در شرایط مناسب و روی موهای خاصی به کار روند. به علاوه برخی از آن ها برای استفاده روزانه بوده و برخی از آن ها را باید هفتگی یا ماهانه استفاده کرد.
همه ما دوست داریم که موهای پرپشت و خوش حالتی داشته باشیم. اما متاسفانه همه خانم ها نعمت داشتن چنین موهایی را نداشته و برخی موهای چربی داشته و برخی موهای خشکی دارند که نیاز به مراقبت بیشتری دارد تا سالم و درخشان به نظر برسد. مراقبت از موهای خشک نیاز به توجه زیادی داشته و باید از شامپو و نرم کننده هایی استفاده کرد که امتحان خود را پس داده و بتوانند سلامت و زیبایی موها را تضمین کنند.

موهای فر به دلیل ویژگی خاصی که دارد، حتما نیاز به نرم کننده دارد. اگر موی فر با خشکی مواجه باشد، هم شکننده شده و هم ظاهر نازیبایی خواهد داشت.

شامپو نرم کننده
شامپو نرم کننده مو‎

انواع نرم کننده مو

نرم کننده مو و کاندیشنرها عملکرد مشابهی ندارند و هر کدام از آن ها باید در شرایط مناسب و روی موهای خاصی به کار روند. به علاوه برخی از آن ها برای استفاده روزانه بوده و برخی از آن ها را باید هفتگی یا ماهانه استفاده کرد. همچنین گاهی اوقات موها آسیب دیده اند و یا نیاز به رطوبت رسانی بیشتری دارند، در این صورت نیز باید از نرم کننده مو قوی تری برای آن ها استفاده کرد.

درست است ظاهر قوطی شامپو برای جذب کردن و خرید شامپو خیلی مهم است اما باید به نوشته‌های روی برچسب شامپو نیز دقت کنیم. قبل از خرید شامپو باید به ترکیبات سازنده آن دقت کنیم تا شامپوی مناسب موهای خود را استفاده کنیم. پس برای جلوگیری از ریزش مو یا تثبیت رنگ مو باید ابتدا نوع موهای خود را بشناسید تا شامپوی مخصوص موی خود را پیدا کنید.

نرم کننده مو چیست؟ انواع آن و نحوه استفاده ازآن

شامپو نرم کننده
موهای فر به دلیل ویژگی خاصی که دارد، حتما نیاز به نرم کننده دارد‎

مزایا شامپوی نرم کننده

• حفظ نرمی و خوش حالتی موها با ماندگاری طولانی
مشاوره آنلاین پزشکی بدون صرف زمان انتظار
درآزمون های آزمایشی کنکور،آنلاین شرکت کن

•دارای پروتئین های هیدرولیز شده جهت لطافت و تقویت موها

•خنثی کننده الکتریسیته ساکن موها

• حفظ رطوبت موها و ایجاد درخشندگی

روش مصرف

بعد از شستشوی مو با شامپوی مناسب با توجه به بلندی مو مقدار مناسبی از نرم کننده را روی ساقه ها و نوک موها پخش کرده و بعد از5الی 10 دقیقه آبکشی نمایید.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید