برداشتن خال در مشهد

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

برداشتن انواع خال

از دیدگاه بسیاری از افراد یکی از مشکلات پوستی وجود خال در سطح پوست است. خال زمانی است که تغییر رنگ و ایجاد ضایعات قهوه ای، قهوه ای تیره یا سیاه روی سطح پوست ایجاد شود. خال ها معمولاً خوش خیم هستند و عارضه ای ایجاد نمی کنند. البته بهتر است خال های مشکوک با جراحی موضعی برداشته شود و نمونه مورد بررسی و بررسی قرار گیرد که باعث ایجاد خال های بزرگ و متنوع با تغییرات سریع و آشکار در اندازه، شکل و رنگ می شود. برخی افراد به دلیل شکل یا محل نامناسب خال را برمی دارند. درمان پوست تنها برای اهداف زیبایی نیست، بلکه گاهی اوقات برای بیمارانی که ملانوم در آنها تشخیص داده شده است، ضروری است. در ادامه با انواع حیوانات وحشی که به طور کلی به خوب و بد تقسیم می شوند و نحوه خلاص شدن از شر آنها آشنا خواهیم شد.

doctorone.ir

انواع خال‌هایی که بدخیم می‌شوند

  • شکل نامنظم یا مرزهای نامنظم دارند (مثلا یک دایره کامل نیستند و بیشتر شبیه یک لکه‌اند)
  • بافتشان غیرعادی و نامنظم است (مثلاً حالت دانه دانه)
  • اندازه‌ آنها در حال بزرگ یا کوچک شدن است
  • رنگشان به مرور زمان تغییر کرده

برداشتن خال با لیزر

حذف خال با لیزر در واقع بهترین روش برای این کار است. لیزر یک فناوری علمی جدید است که می توان از آن برای برداشتن خال استفاده کرد. از امواج لیزر برای از بین بردن یا حذف خال ها استفاده می شود. این روش ضربه و جراحتی ندارد زیرا نیازی به برش پوست یا بخیه نیست و بیمار درد کمتری را احساس می کند. این روش برای خال های صاف و قهوه ای یا سیاه مناسب است. یک تا سه جلسه درمانی برای برداشتن کامل خال لازم است. این روش برای خال های خیلی بزرگ یا خال های روی پوست مناسب نیست. در این روش یک آنتی بیوتیک به ناحیه خال تزریق می شود تا آن را از بین ببرد و سپس اشعه لیزر مستقیماً به سمت خال هدایت می شود تا گرم شود و باعث انفجار آن شود. این روش بدون درد است و خطر ایجاد اسکار حداقل است. این روش برای خال هایی که شکل غیر معمولی دارند توصیه نمی شود. پس از درمان، ناحیه آسیب دیده کمی قرمز شده و جای زخم ظاهر می شود که در نهایت پس از چند هفته از بین می رود. خطر عفونت در حذف خال با لیزر تا حد زیادی کاهش می یابد. اشعه لیزر نمی تواند به نقاط عمقی پوست برسد، بنابراین از این روش فقط می توان برای صاف کردن خال های سطح پوست استفاده کرد و اگر خال بیمار ریشه عمیق داشته باشد، نمی توان از لیزر درمانی استفاده کرد.

دکتروان سریع ترین سامانه ی ارجاع به پزشکان زیبایی در سراسر کشور با امکان ویزیت و مشاوره ی رایگان در کنار شماست اولین قدم زیبایی با (سامانه نوبت دهی) دکتر وان

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید