آموزش آرایش تخصصی در مشهد

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

نحوه آرایش لایت صورت برای تابستان

موارد زیادی در ارتباط با آرایش در فصل گرما وجود دارد که می تواند در آرایش زیبا و مناسب، به شما کمک کند، ولی یکی از چیزای مهمی که باید به آن توجه کنید، استفاده از ترکیب درست رنگ ها است که باید برای فصل تابستان، مناسب باشد و جلوه زیبایی در در چهره تان به وجود بیاورد.

آرایش لایت یا آرایش اروپایی که با نام های آرایش ملایم یا آرایش دخترانه معروف است شیوه ای از آرایش است که باعث عوض شدن چهره شخص نمی شود. کلمه لایت به انگلیسی به معنی روشن است و به علت استفاده از رنگ های روشن در این شیوه آرایش به آن آرایش لایت می گویند. در این شیوه آرایش که ویژه فصل تابستان هم می باشد، باید ساده و طبیعی بودن صورت حفظ شود و از رژلب های پر رنگ، مژه و آرایش چشم برجسته و تند استفاده نشود.

 

آرایش لایت صورت,آرایش لایت صورت برای تابستان,آرایش ملایم و لایت در تابستان

آرایش لایت صورت

 

برای داشتن آرایش ملایم و لایت در تابستان نخست رنگ های تابستانه را بشناسید:

از سایه هایی که رنگ های تابستانی را یادآوری می کنند مانند صورتی کم رنگ برای آرایش چشم ها، پودر براق و شفاف روی پوستتان و های لایت های زیبایی بزنید. با رژگونه صورتی روی گونه ها را رژ گونه بزنید. از رژ لب های هلویی یا صورتی استفاده کنید.

 

زیرسازی آرایش لایت و تابستانه

صورت خود را شسته و از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید، از مرطوب کننده برنزه و یا رنگی استفاده کرده و زیرسازی صورت خود را فقط با یک کرم انجام دهید. روی مرطوب کننده یک کرم پودر سبک بزنید و یا به جای کرم پودر از کانسیلر استفاده کنید و لکه های روی صورت خود را با آن بپوشانید.

 

آرایش لایت صورت,آرایش لایت صورت برای تابستان,زیرسازی آرایش لایت و تابستانه

آرایش لایت یا آرایش اروپایی

 

آرایش لب برای تابستان

در این فصل برای آرایش لب بیشتر از رنگ های طبیعی مثل رنگ پوست، رژلب گوشتی، صورتی روشن و… استفاده می شود. برای آرایش لب ها روی آن ها مرطوب کننده زده و رژ لب کمرنگی روی آن بزنید.

 

رژ لب خود را مناسب با لباس و رنگ پوست خود انتخاب کرده و خط لب را هم از یاد نبرید. خط لب و رژلب باید همرنگ هم باشد طوری که مرز میان رژلب و خط لب شما معلوم نباشد.

 

آرایش چشم لایت

آرایش چشم لایت با استفاده از رنگ های خیلی ملایم، نود یا اسموکی است؛ در آرایش چشم بهتر است پیش از آرایش چشم ، روی پلک های خود قدری پنکک بزنید تا چربی پوست گرفته شده و آنگاه از سایه های پودری مثل سایه های کرمی ، صورتی کم رنگ استفاده کنید . برای انتخاب سایه باید به رنگ لباس و یا توناژ پوست خود نگاه کنید و توجه داشته باشید که سایه تیره و معلومی نزنید.

 

خط چشم های ژله ای و مایع ضد آب برای این فصل مناسب تر هستند و با عرق کردن نمی ریزند. در این فصل هیچ وقت از مداد چشم استفاده نکنید.

 

با استفاده از فرمژه نیز مژه های خود را بلند کنید و روی آن ها ریمل بزنید . در صورت استفاده نکردن از خط چشم قدری بیشتر ریمل بزنید. هیچ وقت از ریمل های رنگی برای آرایش چشم استفاده نکنید.

 

آرایش لایت صورت,آرایش لایت صورت برای تابستان,آرایش چشم لایت

آرایش ملایم و لایت در تابستان

 

استفاده از رژگونه

برای برجسته نشان دادن گونه های خود به گونه ای که تاثیر رژ گونه هم معلوم نباشد، از رنگ های طبیعی تری استفاده کنید و به رنگ لباس خود دقت کنید.

 

آرایش لایت صورت,آرایش لایت صورت برای تابستان,آرایش لایت صورت چگونه باید باشد

زیرسازی آرایش لایت و تابستانه

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید