مزایای مداد چشم

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت
خط چشم با تمام سادگی که دارد بسیار فراتر از یک آرایش برای چشم است. زیرا با خط چشم می توان فرم و شکل ظاهری چشم ها را تغییر داد و حتی می توان حجم و سایز چشم را تا حدودی تغییر داد.

چشم مهم‌ترین عضو صورت است و بالطبع آرایش صورت یکی از خاص‌ترین و دقیق‌ترین انواع آرایش، پس اگر می‌خواهید زیباتر به نظر برسید توجه داشته باشید که دقت در انتخاب و استفاده از مداد چشم می‌تواند نقشی بسیار کلیدی داشته باشد. مخصوصا که میان سفیدی چشم و سیاهی این خط مهم‌ترین کنتراست صورت رخ خواهد داد.

 

مدادِ چشم ها سال‌هاست که محبوبیت دارند و رازِ ماندگاری‌ شان هم در راحتیِ استفاده و پاک شدنِ آسان است.،

 

همه خانم ها خوب می دانند که خط چشم تغییرات بسیار بزرگی روی چشم ها و نهایتا چهره ایجاد می کند.

 

بزرگ ترین مزیت تمام مداد های آرایشی سادگی استفاده از آن هاست. مداد چشم هم از این قائده مستثنی نیست. نکته مهمی که باید در استفاده از مداد چشم رعایت کرد این است که نوک مداد همیشه باید تیز و تراش شده باشد تا بوسیله آن بتوان یک خط صاف و منظم دور چشم کشید. مداد چشم تنوع رنگی نیز دارد. در نتیجه می توانید خط چشم متفاوت تری داشته باشید. اگر برای داخل پلک پایین چشمتان از مداد چشم رنگی استفاده کنید، آرایش چشمی با تاکید و اغراق بیشتری خواهید داشت. اما متداول ترین رنگ های مداد چشم، رنگ مشکی و قهوه ای است.

 

ماندگاری مداد چشم کمتر از رقیبان خود است، اما سهولت استفاده از آن باعث شده است به راحتی بتوان از این موضوع چشم پوشی کرد.

 

مداد چشم

مداد چشم را در جای خنک نگه داری کنید‎

 

چند ترفند برای استفاده از مداد چشم

 

استفاده از روش خط چین برای کشیدن خط چشم صاف: در این روش باید گوشه خارجی پلک چشم را با انگشت بکشید. با مداد چشم از گوشه داخلی شروع به کشیدن خط های کوتاه به صورت خط چین کنید. در پایان خط ها را به هم وصل کنید. این روش باعث می شود خطی بسیار دقیق و صاف روی چشم ایجاد کنید.

 

استفاده از مداد چشم قهوه ای برای پوست و موی روشن: اگر پوست و موی روشن دارید ممکن است مداد چشم مشکی ظاهر هماهنگی بین آرایش چشم و چهره شما ایجاد نکند. در این شرایط بهتر است از مداد چشم قهوه ای برای خط چشم استفاده کنید. اگر تمایلی زیادی به این کار نداشتید، حداقل برای پلک بالا از مداد چشم مشکی و برای پلک پایین از مداد چشم قهوه ای استفاده کنید.

 

خشک شدن چربی نوک مداد: گاهی ممکن است به علت سرما یا خشکی هوا، نوک مداد چشم خشک شود. خشک شدن بیش از حد نوک مداد چشم ممکن است باعث شود خط چشم یکنواخت ایجاد نشده و بریده بریده شود یا رنگ آن بطور یکدست روی یک خط قرار نگیرد. برای رفع این مشکل باید کمی نوک مداد را گرم کنید، فقط کافی است نوک آن را بین دو انگشت شصت و سبابه کمی بچرخانید.

 

درشت تر جلوه دادن چشم ها: برای اینکه چشم ها را درشت تر نشان دهید، مداد چشم را به طور کامل دور چشم نکشید. خط چشم را از نیمه پلک ها شروع کنید و تا قسمت خارجی پلک ادامه دهید و به هم متصل کنید.

 

مداد چشم

برای اینکه چشم ها را درشت تر نشان دهید، مداد چشم را به طور کامل دور چشم نکشید‎

 

برای اینکه به زیبایی صورت و چشمان‌تان بیفزاید بهتر است گاهی پا را فراتر گذاشته و به جای استفاده از خط چشمهای مشکی از مدادهای رنگی برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. البته باید به رنگ چشم و پوستتان توجه کنید.

 

مداد چشم بنفش رنگی است که بی درنگ درخشش چشمان‌تان را زیاد می‌کند. این رنگ می‌تواند چشمان سبز را روشن‌تر نشان دهد. همچنین رنگی است که به همه مدل چشمی می‌آید.

 

مداد چشم آبی نفتی نیز جزو محبوب‌ترین و مشهورترین رنگ‌ها است که با هر گونه رنگ پوستی همخوانی خوبی دارد و مناسب‌ترین رنگ برای چشم‌های قهوه‌ای است.

 

چشم‌های قهوه ای و فندقی با مداد چشم سبز زیتونی ظاهری فوق العاده پیدا می‌کنند. شما می‌توانید این رنگ را هر روز استفاده کرده و به زیبایی خود بیفزاید.

 

مداد چشم شکلاتی رنگ، گزینه‌ایی دیگر است که به هر رنگ چشمی می‌آید و ظاهری طبیعی به شما می‌دهد و چهره‌تان را گرم‌تر می‌کند.

 

مداد چشم خاکستری جایگزینی برای مداد چشمهای ساده مشکی است. برای جذاب کردن چهره‌تان این رنگ را با آرایشی ملایم کامل کنید.

 

مداد چشم سفید برای درشت کردن چشمها استفاده می شود.

 

مداد چشم

مداد چشم سفید برای درشت کردن چشمها‎

 

نکته:

مداد چشم را در جای خنک نگه داری کنید و قبل از تراشیدن آن را برای 10 دقیقه در یخچال  قرار دهید  تا مدادتان نرم و له نشود .

 

اگرچه ممکن است برخی به طور کلی به ترکیبات موجود در لوازم آرایشی چشم مانند خط چشم ها و مداد چشم ها حساسیت داشته باشند؛ اما قطعا در صورتی که از محصولات تقلبی و بی کیفیت استفاده شود، عوارض بیشتر و شدید تری را در پی خواهد داشت و نا خالصی های موجود در آن ها می تواند منجر به انواع آلرژی های پوستی در پلک، مخاط حساس چشم و نواحی غدد اشکی شود. بنابراین حتما بایستی توجه کنید که از لوازم آرایش هایی که برند معتبری دارند و کارشناسان، استاندارد بودن و ضد حساسیت بودن آن را تایید کرده اند، استفاده کنید؛

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید