آرایش صورت در هوای گرم

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

آب و هوای گرم سبب ميشود قیافه و آرایشِ روی صورت اندکی به هم ریخته و کثیف به نظر برسد. موها یا صاف میشوند و وضعیت خودشان را از دست می‌دهند یا مجعد و وز میشوند .

آرایشتان به هم می ریزد و هیچ وقت ثابت و تمیز روی صورتتان نمی ماند. گرما سبب ميشود که آرایشتان کثیف بشود یا روی صورتتان بماسد. سایه چشم از گرما خط می افتد و خط چشم زیر چشمتان می ریزد و سیاه ميشود .

گرمای هوا گاهی سبب ذوب شدن و خراب شدن آرایش روی صورت ميشود . آیا دوست دارید بدانید چه طور میتوانید بر این مشکل چیره شوید؟

قبل از آرایش صورت را از چربی پاک کنید

از شوینده های صورت بدون چربی براي تمیز کردن صورت قبل از ارایش کردن استفاده کنید تا با این کار چنانچه چربی روی صورتتان است پاک شود. بعد با حوله یا دستمال تمیز صورت را پاک کنید.

 

انتخاب کرم مناسب

متخصصان پوست و زيبايي پیشنهاد کرده اند که از کرم های چرب در فصل تابستان جلوگیری کنیم.

 

انتخاب کرم پودر مناسب

قبل از استفاده از تونر اندکی کرم مرطوب کننده و پرایمر به صورت بزنید. این کار سبب ميشود آرایش شما زمان بیشتری روی پوست بماند. به خصوص در روزهای گرم فصل تابستان.

 

آرایش در تابستان, آرایش صورت در هوای گرم, آرایش تابستانهاستفاده از اسپری فیکس کننده برای آرایش صورت در هوای گرم

 

کرم پودر خشک 

این کرم براي پوست های نا‌صافي که احتیاج به پوشاننده های سنگین تری دارند مناسب است. کرم پودر خشک براي فصل تابستان که معمولا پوست اندکی چرب تر ميشود ، مطلوب است. در بسياري از مواقع این کرم پودر بر کرم پودر چرب و مایع ارجحیت دارد – حمل این کرم پودر راحت است زیرا نمی ریزد و شما میتوانید آن را در کیف آرایش، همراه خوتان داشته باشید

 

همچنين در ساخت این کرم پودر، از ماده های مات و بدون جلایی استفاده شده است که چربی مازاد پوست را جذب ميکند . بروشور این کرم را بخوانید و مطمئن شوید کرم تابستانه آن سیلیکا داشته باشد. سیلیکا مادۀ معدنی است که چربی پوست را جذب ميکند .

 

پنکک مات

پنکک مات براي فصل تابستان بسیار مطلوب است زیرا برق ناشی از چربی پوست را می گیرد. از این پنکک میتوانید تنها روی نقاط چرب پوست استفاده کنید مانند پیشانی، بینی و چانه.

 

از یخ استفاده کنید 

این شیوه را بسياري از متخصصان پوست و آرایش پیشنهاد ميکنند . یک تکه یخ بردارید و به آرامی روی کل صورتتان بکشید. بدون این که فشاری وارد کنید به آرامی صورت را با تکه ای یخ ماساژ دهید. بعد با یک حوله تمیز صورتتان را خشک کنید و ارایش کردن را شروع کنید. این شیوه سبب ميشود پوست خنک شده و منافذ باز آن بسته شود، همین مسئله از خراب شدن آرایش شما در طول روز جلوگيري ميکند .

 

آرایش در تابستان, آرایش صورت در هوای گرم, آرایش تابستانهاستفاده از یخ برای آرایش صورت در هوای گرم

 

سبک آرایش کنید

هنگامی که هوای بیرون به قدری گرم است که حس می کنید تمامی چیز اطرافتان را ذوب ميکند ! داشتن چند لایه آرایش به شما کمکی نمی کند. پس بهتر است از ماده های آرایشی استفاده کنید که سبک تر هستند و نیازی نیست چند لایه از آن ها بزنید تا به خوبی پوست شما را پوشش دهد.

 

چه طور از ریمل چشم استفاده کنید

هر مدل رطوبت، رطوبت هوا، اشک یا حتی عرق باعث جدا شدن و ریختن ریمل از روی مژه ميشود پس براي جلوگيري از پخش شدن ریمل از ریمل های ضد آب استفاده نمایید و برس ریمل را خيلي آهسته به مژه هایتان بمالید و پیش از خشک شدن ریمل سریع چند لایه بزنید زیرا ریمل زدن پس از این که لایه قبلی خشک شد، باعث انباشته شدن ریمل روی مژه و پوسته پوسته شدنش ميشود .

 

مداد چشم و ابروی مناسب

در روزهای گرم فصل تابستان مداد چرب استفاده نکنید. حتی کوچکترین پیاده روی سبب ميشود مداد زیر چشم بریزد.

 

پرهیز از رنگ های تند

در آرایش تابستانه نباید از رنگ های تند و جیغ استفاده کرد. زیرا این رنگها اجزای صورت را آن طور که دل بخواهتان باشد نشان نمی دهند. پیشنهاد می کنم از رنگ های پاستلی و خنثی استفاده کنید.

 

آرایش در تابستان, آرایش صورت در هوای گرم, آرایش تابستانهرعایت نکات آرایشی در فصل تابستان

 

تنها ضد آب

چنانچه بخواهید سیاهی ها و حلقه های زیر چشم همچنين لک های پوستی را بپوشانید بهتر است سراغ کانسیلرهای ضد آب بروید تا با عرق کردن پوست به آسانی پاک نشوند، زیرا در غیر این صورت با پاک شدن کانسیلر، رنگ یکنواخت پوست هم خراب ميشود . یادتان باشد ماده های آرایشی پودری و ضد آب خيلي ترکیب خوبی نمی دهند و استفاده هم زمان آن ها نمی تواند در زيبايي صورت شما در این گرمای تابستانه نقشی داشته باشد.

 

رژلب مناسب

رژلب های ۲۴ ساعته استفاده نکنید زیرا لب ها در گرما خشک میشوند . بهتر است در فصل تابستان برق لب استفاده کنید هم روی لب ها ثابت می ماند و هم تقویت کننده است.

 

از کرم ضد افتاب استفاده کنید

از ضد افتاب هایی استفاده کنید که سبک هستند، میتوانید از ضد افتاب های مایع استفاده کنید.

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید