چگونه میتوان با ارایش صورت پر و جذاب تری داشت؟

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

امروزه در دنیای مد و میک‌آپ برای رسیدن به چیزهایی که ترند می‌شوند و افراد به سمت آن‌ها تمایل پیدا می‌کنند، روش‌های ساده و قابل دسترسی وجود دارد که افراد را به سادگی به چهره‌ی مورد نظر خود می‌رساند.

همچنین جراحی‌های پلاستیک، برای تغییر دادن و تبدیل چهره و اندام امروزه بسیار پرطرفدار شده اند. اما حقیقت آن است که جراحی‌های زیبایی صورت و بدن، همیشه قابل اعتماد نیستند و در صورتی که نتیجه‌ی نهایی با چیزی که مد نظر ما بوده، یکسان نباشد، راه تغییر و برگشت به چهره‌ی اولیه امکان پذیر نیست.

بهترین روش های آرایشی برای پر نشان دادن صورت
انواع راه کارهای آرایشی برای پر و زیباتر شدن صورت

همچنین جراحی پلاستیک بسیار پر هزینه است و روند بهبود آن طولانی مدت است و به مراقبت‌های طولانی مدت نیاز دارد. به همین علت، افرادی که قصد دارد تغییراتی را در چهره‌ی خود ایجاد کنند، معمولا روش‌های ساده تری مانند آرایش و گریم را به کار می‌برند که هرچند ماندگاری بالایی ندارد، اما حداقل از آسیب‌های عمل جراحی به دور می‌مانند.

پر بودن صورت، چیزی است که امروزه در دنیای فشن و مدلینگ طرفداران زیادی دارد و افراد به شیوه‌های مختلفی سعی در پر کردن و چاق نشان دادن صورت خود دارند. اگر شما هم قصد دارید با شیوه‌های آرایشی بسیار ساده و کارآمد یک تغییر کوچک در چهره‌تان ایجاد کنید و صورت خود را کمی پرتر از چیزی که هست، نشان دهید، ادامه‌ی این مطلب را مطالعه کنید.

روش‌های آرایشی برای پرتر نشان دادن صورت

۱-سایه‌هایی که روی صورت ایجاد می‌شوند، باعث می‌شود که صورت شما استخوانی تر و لاغرتر از چیزی که هست به نظر برسد. همانطور که برای برجسته نشان دادن گونه یک سایه‌ی محو در قسمت زیرین استخوان گونه ایجاد می‌کنند.

پس سایه‌ها صورت را استخوانی و لاغر نشان می‌دهد و اگر قصد دارید صورتتان چاق‌تر به نظر برسد، سعی کنید سایه‌هایی که در نتیجه‌ی برآمدگی و فرورفتگی استخوان‌های صورت ایجاد می‌شود، محو کنید. برای این کار می‌توانید از کرم پودر‌های روشن استفاده کنید. کرم پودرهایی که چند پرده روشن تر از پوست شما باشد.

البته توجه داشته باشید که زیاده از حد روشن بودن کرم پودر، میک‌آپ شما را غیر عادی و بد نما جلوه می‌دهد. معمولا دو درجه روشن تر بودن از رنگ پوست، برای رنگ کرم پودر کافیست.

۲-سعی کنید کرم پودر را به صورت یک نواخت و بدون پستی و بلندی، روی پوست صورت خود پخش کنید. یک دست بودن و صاف بودن کرم پودر باعث می‌شود پوشانندگی آن بیشتر به نظر بیاید و روی پوست شما خوب بنشیند. در نتیجه سایه‌های پوست را محو می‌کند و صورت شما برجسته تر و یکدست تر به نظر می‌رسد.

۳-سعی کنید ابروهای خود را پهن نگه دارید. ابروهای نازک و به اصطلاح نخی، چهره را استخوانی تر نشان می‌دهد پس اگر قصد دارید صورتتان پرتر به نظر برسد، ابروهایتان را با استفاده از مداد ابرو، پر کنید و رو به بالا بکشید. ابروهایی که قسمت انتهای آن روبه پایین است، باعث می‌شود صورت شما استخوانی‌تر به نظر برسد.

۴-مراقب سیاهی دور چشمانتان باشید. سیاه شدن دور چشم، چه به خاطر خرده ریزهای مواد آرایشی چشم همچون ریمل و مداد چشم باشد و چه به خاطر کم‌خوابی و یا کمبود آهن، باعث می‌شود چشمان شما گود تر و در نتیجه صورت شما استخوانی به نظر برسد.

برای رفع این مشکل کافیست زیر چشمان خود را با استفاده از کرم پودر بپوشانید. البته دقت کنید که هر کرم پودری مناسب استفاده برای دور چشم نیست. پس برای حفظ سلامت پوست و چشمان خود، در انتخاب مارک و نوع کرم پودر خود دقت کافی داشته باشید.

همچنین، دقت داشته باشید که نظم میز آرایش در نگهداری و محافظت و طول عمر لوازم آرایش شما بسیار مهم است. لوازم آرایشی قابلیت فاسد شدن دارند و به خاطر اینکه ارتباط مستقیمی با پوست ما دارند، مراقبت از آنان بسیار اهمیت دارد.استند لوازم آرایشی یک وسیله‌ی کارآمد و مناسب برای نگهداری از لوازم شماست. این استند به خاطر جنسی که دارد برخلاف نمونه‌های دیگر قابلیت شست و شو دارد و به خاطر کیفیت بالایی که دارد، برای مدت طولانی قابل استفاده است.

ساده ترین راه ها برای پر تر نشان دادن صورت
چه روش هایی برای پر تر نشان دادن صورت موثرند؟

۵- استفاده از خط لب در آرایش شما، باعث می‌شود که لبهای شما برجسته تر دیده شود و به این صورت صورت شما پرتر و برجسته تر به نظر می‌رسد. البته دقت کنید که خط لب را منظم و با دقت بکشید چرا که خط کج باعث بهم ریختگی چهره‌ی شما می‌شود، هرچند که کوچک و ناچیز باشد.

۶-اگر عادت دارید در آرایش چشم خود از مداد و سرمه برای پر کردن خط داخلی چشمانتان استفاده کنید، بهتر است این کار را کنار بگذارید. پر کردن خط داخلی چشم باعث می‌شود چشمان شما ریز و فرو رفته تر از حد معمول به نظر برسد و این کار صورت شما را لاغر و چشمان شما را بی روح و سرد نشان می‌دهد. اما به جای آن استفاده از ریمل و خط چشم، مخصوصا خط چشم پهن و گربه‌ای باعث می‌شود چشمانتان بزرگتر و صورتتان پرتر به نظر برسد.

۷- بسیاری از بانوان از لوازم آرایش تیره و مات استفاده می‌کنند. این کار زیبایی زیادی دارد اما توجه داشته باشید که استفاده از رنگ‌های تیره، چه در لباس و چه در آرایش صورت، باعث می‌شود چهره‌ی شما لاغرتر و کشیده تر دیده شود. پس رژ گونه‌های تیره و رژلب‌های زرشکی و قهوه‌ای رنگ را کنار بگذارید و سعی کنید از رنگ‌های روشن‌تر و براق تر استفاده کنید.

۸- برای اینکه آرایش شما روی پوست بنشیند و نریزد، قبل از شروع آرایش با یک مرطوب کننده مناسب که خیلی چرب نباشد اما رطوبت کافی داشته باشد، پوست صورت خود را ماساژ دهید. چرا که اگر آرایش شما بریزد یا نامرتب شود، ایجاد سایه می‌کند و سایه هم چهره را لاغر نشان می‌دهد.

۹- هنگام استفاده کردن از رژ گونه، دقت کنید که زیر استخوان گونه را سایه نیندازید. چرا که این کار، استخوان گونه را برجسته نشان می‌دهد و چهره استخوانی تر و لاغر تر به نظر می‌آید. در آخر، برای نگهداری بهتراز وسایل آرایشی خود، و بالا بردن طول عمر آن‌ها، سعی کنید آن‌ها را جدا از هم و منظم نگه دارید‌.  استند لوازم آرایشی در لوکس کالا باعث می‌شود لوازم شما مرتب و منظم در جای خود قرار گیرند و میز آرایش شما تمیزتر و منظم تر نگه داشته شود.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید