عوارض و خطرات کاشت مژه

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

خطرات چسب مژه مصنوعی

برای گذاشتن مژه مصنوعی از چسب های خاصی استفاده می شد که عوارض آن التهاب پوست پلک ، اگزما و حساسیت است. شاید در اولین نوبت استفاده از مژه مصنوعی این عوارض نمود پیدا نکند اما بعد از چندین بار استفاده این عوارض بروز می یابند . بهتر است بدانید این چسب ها دارای ماده ای هستند که موجب سرطان می شود.

 اکستنشن مژه

حساسیت از عوارض مهم کاشت مژه

علاوه بر اینکه مژه های مصنوعی دارای فلزات سمی و مواد نگهدارنده شیمیایی هستند چسب مژه نیز دارای موادی به نام لاتکس است که مژه را روی پلک نگه می دارد و حساسیت زاست. اگر به لاتکس حساسیت دارید بهتر است قبل از کاشت مژه به کلینیک های آلرژی مراجعه کنید تا تست های تشخیصی برایتان انجام شود و مشخص شود که شما به این ماده حساسید یا خیر؟

ریزش یکی دیگر از عوارض مهم گذاشتن مژه مصنوعی و کاشت مژه

عوارض اکستنشن مژه

آنچه باید درباره اکستنشن مژه بدانید

توصیه می شود برای اصلاح کم پشتی مژه ها و زیباتر به نظر رسیدنشان از روش های خطرناک مانند گذاشتن مژه مصنوعی و کاشت مژه استفاده نکنید و از روش های ارزان و ساده ای مانند ریمل استفاده کنید . کاشت مژه فشار زیادی به پیاز مژه وارد می کند و ممکن است فرد مژه های خود را برای همیشه از دست بدهد.

بسیاری از خانم ها برای کاشت مژه به آرایشگاه مراجعه می کنند اما باید بدانید آرایشگر هرگز برای شما مژه نمی کاردو فقط مژه مصنوعی را با چسبی مقاوم تر نصب می کند . چسباندن مژه توسط آرایشگر به دلیل تعداد بالای تک مژه ها و استحکام بیشتر چسب، فشار بیشتری به پلک وارد می کند و ممکن است سبب ریزش مژه شود.بهتر است برای کاشت مژه به متخصص پوست مراجعه کنید.

روش هایی برای درمان کم پشتی مژه ها

افرادی که دچار کم پشتی مژه هستند به دلیل عوارض زیاد کاشت مژه نباید اقدام به کاشت کنند و بهتر است برای درمان کم پشتی مژه ها به متخصص پوست مراجعه کنند و با گرفتن دارو مشکلشان را حل کنند.

در چه صورتی باید به پزشک مراجعه کرد؟

خطرات و عوارض کاشت مژه مصنوعی

خطرات و عوارض کاشت مژه مصنوعی چیست ؟

اگر در اثر استفاده از مژه های مصنوعی با مواردی مانند:

  • پرخونی در چشم
  • خارش در پلک
  • ترشح از لبه پلک
  • درد در چشم
  • قرمزی در لبه پلک

باید هرچه سریع تر مژه مصنوعی خود را بردارند .

گل مژه از عوارض مهم استفاده از مژه مصنوعی

  • اگر مژه های کم پشتی دارید بهتر است ابتدا به پزشک متخصص پوست مراجعه فرمایید و توجه داشته باشید که کاشت مژه مصنوعی، آن هم به صرف زیبایی، عواقب بدی در پی دارد و باعث بروز اگزما و حساسیت چشمی و تحریک چشم که علائمی مانند قرمزی، خارش، ورم، سوزش، خشکی و پوسته ریزی پلک چشم دارد ، خواهدشد .
  • تغییر رنگ پلک در ناحیه و اطراف چشم به خصوص تیره رنگ شدن پوست در حاشیه پلک از عوارض چسباندن مژه مصنوعی به وسیله چسب های مخصوصی که بسیار قوی هستند یا کاشت مژه است .
  • افرادی که مژه های کم پشتی دارند باید کمتر از مواد آرایشی استفاده کنند یا از مواد آرایشی مرغوب استفاده نمایند. به جای کاشت مژه از یک ریمل مرغوب استفاده نمایید زیرا کاشت مژه مصنوعی در درازمدت موجب جمع شدن باکتری ها و انواع عفونت ها می شود .
  • چسباندن مژه مصنوعی در آرایشگاه ها به علت اینکه خونرسانی را در مژه های طبیعی مختل می کند سبب کم پشتی و ریزش مژه های طبیعی می گردد.
  • یکی دیگر از عوارض مهم کاشت مژه ، ابتلا به گل مژه است و افرادی که از مژه های مصنوعی استفاده می کنند بیشتر به گل مژه مبتلا می شوند .

کاشت مژه مصنوعی چه عوارضی دارد

چسباندن مژه مصنوعی برای کدام یک از افراد مفید است؟

مژه های مصنوعی فقط برای افرادی که مژه هایشان را در اثر سوختگی یا بیماری، از دست داده اند و کاشت مژه برایشان فراهم نباشد، مفید است. برای تشخیص اینکه فرد شرایط کاشت مژه را دارد یا نه، بر عهده پزشکان است، نه آرایشگران.

آیا کاشت مژه مصنوعی در آرایشگاه ها خطرناک است

بعضی افراد برای استفاده از مژه مصنوعی برای یک شب ترجیح می دهند از مژه های مصنوعی یکسره و یکبار مصرف که در اکثر فروشگاه های لوازم آرایشی موجود است، استفاده کنند . طریقه استفاده از مژه مصنوعی به دلیل یکدستی و به هم چسبیدگی آنها خیلی آسان است و فقط کافی است چسب را به مژه مصنوعی زده و به آرامی، با استفاده از یک موچین آن را بالای پلک چسبانید. استفاده از مژه مصنوعی بهتر از اکستنشن مژه است زیرا عوارض آن کمتر است .

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید