آموزش میکاپ برای عروس

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

میکاپ عروس به سبک اروپایی

پنکیک چون خشک است می تواند به پایداری آرایش شما کمک کند، مثلا اگر زیر سایه چشم پنکیک بزنید سایه تکان نمی خورد و همان طرح اولیه خود را حفظ می کند، البته پودرهایی هم با نام پودرهای فیکس در بازار وجود دارد که مسلما بیشتر از پنکیک می تواند آرایش شما را پایدار کند، مثلا اگر به هر دلیل ابروی تان خالی شده است، ناگزیر آن را کشیده اید، می توانید روی آن پودر فیکس بزنید تا ماندگارتر شود و مدام مجبور به تجدیدش نباشید.

برای رسیدن به یک آرایش خیره کننده و اروپایی، یک سایه خالص و صورتی روی پلک های خود بکشید، رنگ را در گوشه های بیرونی تشدید کنید؛ این کار باعث کشیده و حالت دار شدن چشم ها می شود. بعد نوبت به کشیدن خط چشم می رسد، ریمل، مژه ای ساده اما پُر بگذارید و قاب دور ابرو را بکشید. خط لب بکشید به گونه ای طبیعی که لب ها را هم درشت تر کند و در نهایت از رژ لب استفاده کنید.

سعی کنید تکنیک سایه روشن و کانتور را یاد گرفته و در این کار حرفه ای شوید. به کار بردن این تکنیک باعث ظریف تر شد بینی، برجسته شده گونه ها و رفع نواقص صورت شده و زیبایی های چهره را بیشتر نمایان می کند.

از رنگ صورتی برای رژ لب و رژ گونه استفاده کنید و کمی سایه قهوه ای برای گوشه چشم استفاده کنید.
برای گوشه داخلی چشم ها از سایه صدفی یا کرم رنگ استفاده کنید.
روی گونه ها در نهایت از یک رژ گونه براق استفاده کنید.

استفاده از رنگ دودی و برنز برای سایه و رژ گونه خیلی کلاسیک و مختص سلیقه های منحصر به خودش است. استفاده از رنگ طلایی برای این سبک آرایش را جذاب تر خواهد کرد.

سعی کنید یک روز قبل از عروسی صورت خود را لایه برداری کنید تا صورت از سلول های مرده پوست تمیز شود و کرم پودر بهتر روی پوست بنشیند و آرایش تمیز و طبیعی از آب در آید.

اگر می خواهید از لنز رنگی استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که چشم ها به لنز حساسیت نشان نمی دهند، اگر نمی دانید روز قبل به پزشک مراجعه کرده و از قطره چشمی ضد حساسیت استفاده کنید.

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید