پاکسازی تخصصی صورت در کرج

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

ماسک تفاله قهوه برای پوست صورت با تاثیر فوق العاده

اگر اهل خوردن قهوه هستید، تفاله های قهوه را دور نریزید شما می توانید از تفاله قوه انواع ماسک صورت را تهیه کنید و از خاصیت افزایش دهنده گردش خون قهوه برای شادابی و جوانسازی پوستتان استفاده کنید.

قهوه نوشیدنی ای انرژی زا و بسیار پرطرفدار است ، خیلی از افراد هستند که روزشان را با یک فنجان قهوه آغاز می کنند و معمولا خستگی روزانه شان را با یک فنجان قهوه برطرف می نمایند.

 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به جای قهوه فوری ترجیح می دهند دانه قهوه را در خانه آسیاب کنید و سپس استفاده کنید مسلما تفاله قهوه زیادی دور می ریزید در حالی که تفاله قهوه خاصیت بسیار زیادی برای پوست و مو دارد و می توانید علاوه بر لذت بردن از این نوشیدنی خوشمزه از فواید ماسک تفاله قهوه هم بهره مند شوید.

 

خواص قهوه

قهوه باعث افزایش گردش خون در پوست می شود که برای جوانسازی پوست و رسیدن بهتر مواد مغذی به پوست بسیار مفید است. همین خاصیت قهوه باعث می شود که استفاده منظم از آن پوست را سفت تر کرده و ظاهری درخشان تر به پوست بدهد.

 

قهوه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و می تواند از بدن در مقابل آسیب رادیکال های آزاد که منجر به سرطان و پیری زودرس سلول ها می شوند محافظت کند. شما میتوانید از فواید ماسک تفاله قهوه برای پوست و مو استفاده کنید که در ادامه مقاله شما را با انواع ماسک تفاله قهوه برای پوست و ماسک تفاله قهوه برای مو آشنا می کنیم.

 

فواید ماسک تفاله قهوه برای شادابی پوست

پوست لایه سطحی بدن است که در معرض دید قرار می گیرد و زیبایی ظاهری ما بستگی به سلامت پوست شادابی و شفافیت آن دارد. مهم ترین فواید ماسک تفاله قهوه برای پوست خاصیت لایه برداری ان است که باعث می شود پوستی جوان و شاداب داشته باشید. اسید کافئیک موجود در قهوه باعث تحریک کلاژن سازی پوست شده و مانع از چین و چروک زودرس پوست می شود.

شما می توانید برای مراقبت از پوستتان هفته ی 1 – 2 بار از انواع ماسک تفاله قهوه استفاده کنید.

ماسک تفاله قهوه و تخم مرغ

یک قاشق تفاله قهوه را با یک عدد  تخم مرغ مخلوط کرده و هم بزنید سپس به مدت 10 دقیقه روی صوت بگذارید و با آب ولرم بشویید.

این ماسک باعث می شود که ظاهر پوستتاننرم و شفاف و درخشان شود. آلبومین موجود در سفیده تخم مرغ به کاهش چروک های ریز پوستی کمک میکند.

 

ماسک تفاله قهوه و کاکائو برای آبرسانی و از بین بردن آکنه صورت

1 قاشق غذاخوری تفاله قوه و 1 قاشق مرباخوری پودر کاکائو را با 3 قاشق مرباخوری خامه یا ماست و 1 قاشق مرباخوری عسل مخلوط کرده و به  مدت 20 دقیقه روی صورت بگذارید و سپس با آب ولرم بشویید.

 

این ماسک خاصست آبرسان ، پاکسازی کننده و لایه برداری دارد و وجود عسل در آن باعث ایجاد خواص ضد التهاب و آنتی باکتریال می شود که جوش و آکنه پوستی را کاهش میدهد. در صورتی که پوستتان در حال حاضر آکنه دارد بهتر است ماست را جایگزین خامه کنید ولی اگر پوستتان خشک و بدون آکنه است از خامه استفاده نمایید.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید