تزریق ژل در کرج

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

بسیاری از علایم قابل مشاهده پیری به خصوص در صورت به دلیل کاهش حجم چربی های زیرپوستی اتفاق می افتد. افزایش سن باعث می شود که بافت پوست نازک شده و خطوط مرتبط با پیری در اطراف بینی ، دهان ، چشم و گونه ایجاد شده و کم کم عمیق شده و تبدیل به چین و چروک های قابل مشاهده شود.

 

تزریق ژل به صورت و استفاده از تزریق سایر فیلرها میتواند حجمی از پوست که از دست رفته را پر کرده و صورت را صاف کنید.

از سویی دیگر تزریق ژل به صورت به منظور افزایش حجم در لب ها ، لیفت ابرو ، افزایش حجم گونه ها و پر کردن گودی های صورت یا پرکردن گودی زیر چشم یا زاویه سازی صورت کاربرد زیادی دارد.

 

استفاده از تزریق فیلرهای پوستی بعد از تزریق بوتاکس ، پرطرفدارترین روش جوان سازی پوست در دنیا است.

تزریق ژل به صورت درد دارد ولی از آنجایی که در ترکیب اغلب ژل ها از ماده بی حس کننده استفاده می شود دردی که احساس می کنید ناچیز و قابل تحمل است ولی اگر میخواهید مطمئن شوید که تزریق ژل به صورت درد دارد یا خیر ، پاسخ بله است که با توجه به تحمل آستانه درد شما می تواند ناچیر یا کمی ناراحت کننده شود.

 

تزریق ژل به صورت, عوارض تزریق ژل به صورت, تزریق ژل

کاربرد تزریق ژل به صورت

 

کاربرد تزریق ژل به صورت 

فیلرهایی که برای جوانسازی ، پر کردن و زاویه سازی صورت استفاده می شوند ساختاری ژل مانند دارد. با تزریق ژل میتوانید چین و چروک های پوست را رفع کنید و یا این که با تزیق ژل به گونه یا تزریق ژل به فک و چانه ، صورت را زاویه سازی کنید.

 

پرکردن چین و چروک صورت : اثر تزریق ژل بر پر کردن و از بین بردن چین و چروک صورت فوق العاده است. با تزریق ژل میتوانید خط پیشانی ، خط اخم ، خط خنده و خطور اطراف لب و بینی یا هر چروک عمیق یا خالی شدن بخشی از صورت را پر کنید.

 

حجم دهی صورت : از فیلرهای تزریقی میتوانید برای افزایش حجم لب ، چانه و گونه استفاده کنید که اغلب به نام پروتز شناخته می شود.

کاهش حجم صورت یکی از ناخوشایندترین اثرات پیری پوست است که معمولا در لبها ، گونه ها و پلک ها و زیر چشم دیده می شود. با تزریق ژل می توانید گودی زیر چشم را درمان کرده و بخش مهمی از افتادگی پوست صورت و گردن را بهبود دهید.

 

جوانسازی دست : از تزریق ژل می توانید برای جوانسازی پوست بدن هم استفاده کنید مثلا تزریق ژل به پوست دست یا تزریق ژل به واژن.

 

اصلاح فرم بینی : در صورت نیاز برای اصلاح فرم بینی بدون جراحی می توانید از تزریق ژل استفاده کنید.

 

سایر کاربردهای تزریق ژل

افزایش حجم سینه ها

افزایش حجم باسن

حجم دهی به پاها

تزریق ژل به درون استخوان ، تاندون ، رباط و عضله

 

تزریق ژل به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

برای تزریق ژل و فیلر معمولا به دلیل عوارض کمتر از ژل های موقت استفاده می شود ماندگاری ژل تزریقی ارتباط مستقیم با مواد تشکیل دهنده جنس ژلی دارد که انتخاب می کنید که معمولا ماندگاری تزریق ژل به صورت بین 6 ماه تا 2 سال است. البته در صورتی که با مشورت متخصص از ژل دائمی استفاده کنید به دلیل این که این نوع ژل ها در بدن تجزیه و جذب نمی شوند در صورتی که بدنتان واکنشی به آن نشان ندهند می تواند ماندگاری دائمی به شما بدهد.

 

تزریق ژل گونه, تزریق ژل زیر چشم, همه چیز درباره تزریق ژل

تزریق ژل به صورت لاغر و تزریق ژل برای چاقی صورت

 

میزان ماندگاری تزریق ژل به صورت لاغر

کاهش وزن شدید یا افزایش سن یا کمبودهای تغذیه ای و یا استرس و افسردگی  می تواند باعث لاغری بیش از حد صورت شود که ظاهری شکننده و پیرتر و غیر جذاب برایتان به همراه دارد. در اغلب موارد برای چاق کردن صورت از تزریق چربی خود بدن استفاده می شود ولی برای افراد بسیار لاغر که چربی لازم برای برداشت را ندارند از روش تزریق ژل به صورت لاغر استفاده می شود.

 

تزریق ژل به صورت برای چاقی در یک جلسه انجام می شود و یکی  از ساده ترین روش ها برای افراد بسیار لاغر است که صورتشان را اثر لاغری زیاد شکسته شده است. با استفاده از تزریق ژل به صورت برای چاقی میتوانید اطراف بینی ، گونه ها ، زیر چشم و تمام خطوط لبخند و خطوط اخم یا سایر خطوط ایجاد شد هدر صورت را پر کنید و به صورتتان حجم مناسبی بدهید.

 

تزریق ژل به صورت برای چاقی باعث می شود که تمام چین و چروک صورت ، افتادگی ها ، لبخندغیر متقارن و خطوط اخم و لبخند رفع شده و به طور کلی صورتتان جوان تر دیده شود.

ماندگاری تزریق ژل به صورت لاغر حدود 6 – 12 ماه است البته برخی فیلرها مانند ژوودرم و رتیلین در صورت مراقت صحیح و مداوم میتوانند تا 2 سال ماندگاری داشته باشند.

 

میزان ماندگاری تزریق ژل به چانه

معمولا افرادی که چانه هایی فرورفته دارند به منظور زاویه سازی صورت و زیباتر شدن ظاهرشان از تزریق ژل به چانه استفاده می کنند. عوارض این تزریق بسیار ناچیز و در حد تورم و قرمزی است و زمان بسیار کوتاهی نیاز دارد. معمولا حدود 1 سی سی ژل برای تزریق به چانه کافی است.

ماندگاری تزریق ژل به چانه حدود 9 – 18 ماه است که کاملا به مواد استفاده شده در ژل و میزان مراقبت شما بستگی دارد.

 

میزان ماندگاری تزریق ژل به گونه

تزریق ژل به گونه یکی از محبوب ترین روش ها برای زاویه سازی صورت است . افزایش حجم گونه ها باعث زیباتر شدن صورت شده و حالت افتادگی و علایم پیری در چهره شما را از بین می برد.

ماندگاری تزریق ژل به گونه ها با وجود کوتاه بودن زمان تزریف حدود 6 ماه تا 2 سال است.

در صورت یکه از نتیجه تزریق ژل رضایت نداشتید می توانید با مشورت پزشکی که ژل را تزریق کرده ، همه یا بخشی از ژل را تخلیه کنید.

 

تزریق ژل به صورت, عوارض تزریق ژل به صورت, تزریق ژل

عوارض تزریق ژل به صورت

 

تزریق ژل به صورت چه عوارضی دارد؟

عوارض ناشی از تزریق ژل به صورت به طور کلی کوتاه مدت است و شامل قرمزی و التهاب در ناحیه تزریق یا اندکی کبودی و خون مردگی و تورم ، احساس خواب رفتگی یا بی حسی  است که حداکثر تا 72 ساعت بعد کاملا از بین می رود و صورتتان کاملا حالت طبیعی پیدا می کند.

 

تزریق ژل به صورت چگونه است؟

قبل از تززیق ژل به صورت باید توسط پزشک معاینه کامل انجام شود و در صورتی که در حال مصرف دارویی خاص هستید یا بیماری خاصی دارید باید تداخلات احتمالی مورد بررسی قرار بگیرد. یا این که قبل از ژل های دائمی استفاده کرد اید یا خیر. پزشک شرح حال کاملی از شما می گیرد و نوبت تزریق را برای شما مشخص میکند.

 

قبل از تزریق ژل باید نکات زیر را رعایت کنید :

از مصرف دخانیات ، الکل ، داروها یا مواد خوراکی رقیق کننده خون اجتناب کنید

با صورت کاملا تمیر و بدون استفادهاز موارد آرایشی یا بهداشتی برای تزریق ژل مراجعه کنید

مصرف داروهای ضد التهاب مثل مسکن ها را قطع کنید.

 

نکات لازم بعد از تزریق ژل 

• تا زمان ترمیم کامل حتما از کرم ضد آفتاب بی رنگ هنگام خروج از خانه استفاده کنید.

• از کرم های ارایشی تا چند روز استفاده نکنید.

• بعد از تزریق ژل با کمپرس سرد ، التهاب و ورم ایجاد شده را کاهش دهید و قرص های تجویز شده را به موقع مصرف کنید.

• به هیچ عنوان نواحی اطراف تزریق را نخارانید یا با  دست فشار ندهید.

• تا دو روز بعد از تزریق به پشت و طاق باز بخوانید که ژل تزریق شده جا به جا نشود.

• تا یک هفته از مصرف دخانیات و الکل اجتناب کنید.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید