میکاپ تخصصی عروس در کرج

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

نکات کلی برای افزایش ماندگاری آرایش صورت

استفاده از نرم کننده قبل از آرایش

قبل از آرایش باید صورت را با کرم آبرسان یا نرم کننده کاملا تغذیه کنید و صبر کنید پوست کاملا نرم شده و سپس شروع به آرایش کنید تا صورتتان بعد از آرایش پوسته پوسته دیده نشود .

اصلاح ابرو در کرج

استفاده از پرایمر قبل از آرایش

مهم ترین عامل برای افزایش ماندگاری آرایش استفاده از پرایمر است.  قبل از شروع آرایش همیشه از پرایمر استفاده کنید . پرایمر از چرب شدن پوست صورت جلوگیری می کند و حتی اگر عرق کنید ، آرایشتان روان نخواهد شد.

 

استفاده از کرم پودر مات در آرایش

اگر بعد از آرایش عرق کنید ، کرم پودرهای مات حالت براق پیدا نکرده و ماندگاری زیادی روی پوست خواهند داشت .

 

ریمل ضد آب در آرایش

ریمل های ضد آب ماندگاری بیشتری روی مژه ها دارند و میتوانند صبح تا شب روی مژه ها بمانند.

 

رژ لب مات در آرایش

برای این که آرایش لب ماندگار تری داشته باشید باید از خط لب و رژ لب مات استفاده کنید. رژ لب ها براق و برق لب باعث می شوند آرایش شما ماندگاری کمی داشته باشد.

 

ترفند ماندگاری آرایش صورت, افزایش ماندگاری آرایش لب عروس, ماندگاری آرایش عروس

افزایش ماندگاری آرایش عروس

 

افزایش ماندگاری کرم پودر آرایش عروس

برای ماندگاری کرم پودر چند ترفند بسیار ریز و با اهمیت وجود دارد که باید انجام دهید :

اگر پوست چربی دارید باید از چند هفته قبل با یک آبرسان بدون چربی پوستتان را هیدراته کنید . اگر پوستتان خشک است با یک مرطوب کننده حاوی چربی به پوستتان برسید. حتما روزی 2 بار از آبرسان با مرطوب کننده روی پوستتان استفاده کنید .

 

برای این که صورتتان در عکس ها زیادی درخشان و پر نور نشود از آرایشگرتان بخواهید از مواد آرایشی ضد درخشش و مات برای آرایش شما استفاده کند.

اگر لک پوستی دارید از آرایشگر خود بخواهید از کانسیلر ضد لک برای زیر ساز آرایش استفاده کند.

 

اگر هوا گرم است و میخواهید ماندگاری آرایشتان بیشتر شود حتما باید از کرم پودرهای بدون چربی و کرم گریم بدون چربی استفاده کنید در غیر این صورت احتمال این که بعد از چند ساعت آرایش صورتتان به هم بریزد بسیار زیاد است.

 

افزایش ماندگاری آرایش چشم عروس, افزایش ماندگاری رژگونه عروس, رازهای ماندگاری آرایش عروس

افزایش ماندگاری آرایش چشم عروس

افزایش ماندگاری آرایش چشم عروس

انتخاب میک آپ آرتیست برای آرایش چشم اهمیت بسیار زیادی دارد، چشمان هر فرد مانند اثر انگشت با دیگران متفاوت است و شما باید میک آپ آرتیستی را انتخاب کنید که به اندازه کافی تجربه و خلاقیت داشته باشد تا بداند چه مدل خط چشم و سابه ای به چشمان شما می آید.

 

برای افزایش ماندگاری آرایش عروس به خصوص در هوای گرم باید نکاتی را برای آرایش چشم ها رعایت کنید :

میکاپ آرتیست برای زیرسازی آرایش چشم باید با قلم کانسیلر تمام سطح پلک تا ابروها را بپوشاند. قلم کانسیلر کمک می کند که سایه سرجایش باقی مانده و تکان نخورد.

 

اگر پوست چربی دارید ابتدا باید با یک محلول چربی زدا ، چربی روی پوست گرفته شود سپس کانسیلر و بعد سایه و در انتها از پودر فیکس استفاده کنید . با این روش می توانید مطمئن شوید که سایه چشم از جایش تکان نخواهد خورد.

 

به هیچ عنوان از سایه های چرب استفاده نکنید چون بعد از مدتی روی پلک روان خواهند شد. به هیچ عنوان از مداد چشم استفاده نکنید چون احتمال این که دور چشم پخش شود و شما را شبیه پاندا کند بسیار زیاد است.

 

افزایش ماندگاری آرایش لب عروس, ماندگاری آرایش عروس, ماندگاری آرایش عروس روی صورت

افزایش ماندگاری آرایش عروس

 

افزایش ماندگاری رژگونه عروس

استفاده صحیح از رژ گونه باعث می شود گونه هایتان زیبا و برجسته به نظر بیایند ولی عدم توجه به آرایش صحیح گونه ها که بخش زیادی از صورت را گرفته اند ، باعث می شود آرایشتان کثیف دیده شود.

 

به هیچ عنوان از رژ گونه های کرمی و مایع استفاده نکنید. ماندگاری رژ گونه های پودری بسیار بیشتر است. رژ گونه های پودری میتوانند چربی پوست را جذب کنند .

بعد از استفاده از رژ گونه ها و برجسته کردن گونه حتما رویشان از پودر فیکس استفاده کنید.

 

برای برجسته تر دیده شدن گونه ها از میک آپ آرتیست خود بخواهید که بالای گونه را روشن کند و خط زیر گونه که هنگام خنده پدیدار می شود را تیره کند.

مراقب باشید کنتراست روشن و تیره رژ گونه شما با رنگ کرم پودرتان خیلی در تضاد نباشد.

 

افزایش ماندگاری آرایش لب عروس 

با وجودی که میتوانید از آرایشگر خودتان بخواهید مقداری از رژ لبتان را به شما بدهد تا در صورت نیاز در مراسم آن را تمدید کنید ولی در واقع رژ لب باید به قدری ماندگار باشد که در اثر گرمای تابستان و نوشیدن آب میوه ، پاک نشود.

برای این که آرایش لبتان ماندگار تر شود از چند هفته قبل از مراسم عروسی، روز دوبار بالم لب مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست لبتان بدون هر گونه خشکی و کاملا نرم و تمیز باشد.

 

از آرایشگرتان بخواهید که لب ها را با کانسیلر و سپس پنکیک بپوشاند و سپس از رژ لب استفاده کند. با این روش هم رژ لب ماندگاری بیشتر خواهد داشت هم این که رنگ رژ لب با رنگ لبتان ترکیب نشده و رنگ واقعی خود را نشان می دهد که جلوه بیشتری دارد.

برای ماندگاری بیشتر رژ لب میتوانید از آرایشگر خود بخواهید ابتدا با خط لب، دور لبتان را دورگیری و حجم دهی کند سپس تمام شیارهای لب را با خط لب بپوشاند و و سپس برایتان رژ بزند. در آخرین مرحله حتما روی لبتان فیکساتور بزنید.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید