اصلاح ابرو در سالن زیبایی کرج

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

۱. تیغ اصلاح ابرو تهیه کنید

قبل از هر چیز لازم است یک تیغ مخصوص ابرو تهیه کنید. زیرا با تیغ های معمولی نمی توانید دقت بالایی برای تمیز کردن و فرم دادن به ابروهایتان داشته باشید.

تیغ اصلاح ابرو

۲. مقداری کرم به پوست دور ابروهایتان بزنید

تیغ ابزار خشنی است و می تواند به پوست شما آسیب برساند. بنابراین، قبل از شروع اصلاح، به ناحیه ای که قرار است اصلاح کنید مقداری کرم نرم کننده بزنید. این کار باعث می شود پوست شما مرطوب شده و در طی مراحل اصلاح زخم نشود. همچنین پوست نرم شده و حرکت تیغ روی آن روان تر خواهد بود.

۳. پوست ابروهای خود را بکشید

طریقه استفاده از تیغ ابرو به این صورت است که ابتدا تیغ را در دسته تیغ ابرو قرار دهید. سپس با یک دست خود پوست ابروی خود را بکشید. این کار به شما کمک می کند اصلاح دقیق تری داشته باشید. سپس تیغ را در دست دیگر خود بگیرید و کارتان را شروع کنید.

اصلاح ابرو با تیغ در خانه

۴. زیر ابروی خود را در جهت رشد مو بتراشید

مهم است که تیغ را در جهت رویش موها بکشید. اگر از تیغ در جهت مخالف استفاده کنید، ممکن است پوستتان را زخم کنید و احتمالاً موهای زیر پوستی ایجاد شود. در عوض، به آرامی تیغ را در جهتی که ابروهایتان رشد می کنند، بکشید. همچنین از اصلاح بالای ابرو خودداری کنید زیرا ممکن است غیرطبیعی به نظر برسد.

۵. ابروهایتان را در آینه چک کنید

به طور مرتب ابروهایتان را در آینه چک کنید. زیرا احتمال اینکه ابروهایتان را بیش از حد بردارید زیاد است. بنابراین بعد از هر مرحله عقب بروید، ابروهایتان را با دقت در آینه بررسی کنید و در صورت نیاز دوباره مراحل قبل را تکرار کنید.

اصلاح ابرو در خانه
۶. صورت خود را بشویید

پس از اتمام اصلاح ابرو، صورت خود را با یک پاک کننده ملایم صورت بشویید. این کار به پاک کردن باقی مانده کرم یا روغن از پوست شما کمک می کند. از مرطوب کننده در ناحیه‌ای که تازه تراشیده استفاده نکنید، زیرا می‌ تواند منافذ را مسدود کند.

نحوه شکل دادن به ابرو با تیغ

برای اینکه ابروهای خود را متناسب با فرم صورت خود بردارید، باید با اصول آن آشنا باشید. در ادامه به شما می گوییم که چطور نقاط مختلف ابروی خود را مشخص کنید. با یاد گرفتن این قواعد پایه ای می توانید انواع مدل ابرو دخترانه، زنانه، باریک و ضخیم را برای خود انتخاب کنید.

۱. تاج ابروی خود را مشخص کنید

نحوه شکل دادن به ابرو

یک مداد بردارید. یک طرف آن را روی مرکز سوراخ بینی خود قرار دهید و طرف دیگر را از گوشه داخلی چشمتان رد کنید تا به ابروهایتان برسد. نقطه ای که مداد نشان می دهد، تاج ابروی شما خواهد بود.

۲. کمان ابروهایتان را مشخص کنید

عنبیه یا همان قسمت رنگی چشم شما می تواند به عنوان یک راهنمای عالی برای تعیین نقطه کمان ابروی شما عمل کند. به روبه رو نگاه کنید. سر یک مداد را در گوشه سوراخ بینی خود قرار داده و آن را در مسیر عنبیه به سمت ابروها بکشید. نقطه ای که مداد نشان می دهد محل حدودی کمان ابروی شماست. در واقع قوس ابروی شما باید حدود ۳ میلی متر از لبه خارجی عنبیه شما فاصله داشته باشد.

تعیین نقطه کمان ابرو

۳. انتهای ابروی خود را باریک کنید

پس از تعیین قوس ابرو، نوبت آن می رسد که ضخامت ابروی خود را در انتهای آن کمتر کنید. زیرا ابروها به طور طبیعی به سمت انتهای آن باریک تر می شوند. برای این کار می توانید تیغ را در امتداد مسیر انتهای ابرو روی پوست قرار دهید و موهای اضافی آن را بتراشید.

تراشیدن ابرو با تیغ

۴. وسط ابروهای خود را فراموش نکنید

برای اینکه ابروهای تمیزتری داشته باشید، بهتر است که بین دو ابروی خود را نیز تمیز کنید. تیغ را به صورت زاویه دار در میان ابروهای خود نگه دارید و موهای اضافی آن را بردارید. برای اینکه در مرحله موهای ابروی خود را بیش از حد نتراشید،‌ نقطه ای که از قبل برای تاج ابروی خود تعیین کرده بودید را با مداد علامت بزنید.

۵. با قیچی موهای ابروهایتان را مرتب کنید

اصلاح ابرو با تیغ و قیچی

ابروهایتان را به سمت بالا شانه کنید. قسمت هایی که از کادر ابروی شما خارج می شوند را با قیچی کوتاه کنید. سپس به سمت پایین شانه کنید و مرحله قبل را دوباره انجام دهید. در نهایت می توانید حالت ابروهایتان را با ژل ابرو تثبیت کنید.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید