خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت
چند نکته مهم را درباره نحوه آرایش چشم‌ها بدانید تا بتوانید چشم‌های خود را به زیبایی آرایش کنید. کافیست در هنگام آرایش کردن چشم‌هایتان این نکات را رعایت کنید تا خیلی زود از یک فرد تازه‌ کار، به یک آرایشگر حرفه‌ای تبدیل بشوید.

آرایش چشم معمولا کار چندان آسانی نیست و نیاز به کمی مهارت دارد؛ چه شما فردی باشید که عاشق آرایش کردن هستید و در متدهای آرایشی مختلف مهارت دارید، و چه فردی باشید که تازه شروع کرده‌اید به یاد گرفتن فرآیند آرایش صورت. به همین دلیل، بهتر است که در هر صورت چند نکته مهم را درباره نحوه آرایش چشم‌ها بدانید تا بتوانید چشم‌های خود را به زیبایی آرایش کنید.

 

نکاتی برای سایه زدن چشم

– زیرسازی کنید. آماده سازی دور چشم برای زدن سایه چشم نکته حائز اهمیت در آموزش کشیدن سایه چشم آماده سازی دور ناحیه چشم می باشد؛ چون اصل کاری که می خواهید انجام دهید به این بخش مربوط است. ناحیه اطراف چشم ها را پاک کنید و سپس مرطوب کننده یا کرم دور چشم بزنید. سپس از یک پرایمر چشم استفاده کنید تا آرایش چشم تان برای مدت زمان طولانی ثابت بماند و ظاهر بهتری پیدا کند.

 

می توانید از کانسیلر هم استفاده کنید؛ فقط باید در نظر داشته باشید که کانسیلر می بایست هم رنگ پوست دور چشم تان باشد. کانسیلر را با برس بزنید و روی آن پودر تثبیت کننده بزنید. این کار باعث می شود پوست اطراف چشم، صاف و بدون چروک شده و رنگ آن یک دست شود. همچنین زمینه مناسبی برای سایه هایی که قرار است روی آن بنشینند ایجاد می کند.

 

– از سایه تیره برای گوشه های خارجی پلک  و از سایه های روشن برای گوشه های داخلی پلک استفاده می شود.اگر سایه را از گوشه خارجی چشم به سمت بالا و بیرون امتداد دهیم، چشم ها درشت و کشیده تر می شوند.

 

سایه چشم, آموزش سایه چشم, سایه زدن چشمآموزش سایه زدن چشم

 

– پائین ابرو می توان از سایه سفید برای خوش فرم شدن ابرو و چشم استفاده نمود.

 

– همچنین در پلک پائینی می توان برای جذابیت بیشتر چشم ها از سایه استفاده نمود.

 

 سایه چشم سفید چشمان شما را بازتر و بزرگتر نشان می دهد. برای آنکه نتیجه بهتری بگیرید، آن را روی پلک بالا و خط مژه پایین بکشید. برای اینکه کنتراست زیبایی ایجاد کنید، یک خط تیره هم روی پلک بالا بکشید.

 

-سعی کنید هنگام سایه زدن، چشم های خود را باز نگه دارید و سرتان را به عقب متمایل کنید تا روند کار به خوبی مشخص باشد.

 

– برای پلک های پف کرده از رنگ های مات استفاده کنید.

 

– رنگ های تیره مانند مشکی، سورمه ای و نوک مدادی باعث بزرگتر شدن عنبیه می شوند و بین قسمت سفید و رنگی آن تضاد جالبی ایجاد می کنند.

 

– سایه های کمرنگ بهترین انتخاب در تمام مدت سال هستند. آنها به طور طبیعی با رنگ پوست واقعی شما مخلوط می شوند و به راحتی چهره شما را آنطور که انتظار دارید زیبا می کنند. رنگ های ملایمی که در پوست پیدا می شود مثل قهوه ای، وانیلی و ارغوانی کمرنگ از جمله رنگ هایی هستند که حالت طبیعی بسیار جذابی را به چشمان شما هدیه می دهند. برای اینکه چهره شما اندکی جذاب تر و محرک تر شود می توانید از رنگهایی با پیش زمینه تندتر استفاده کنید مثل:طلایی، زیتونی، بنفش کمرنگ، آبی و خاکستری. کار کردن با انواع رنگ های طبیعی سایه چشم کار ساده ای است.

 

-گاهی که دوست دارید از یک سایه ی تک رنگ مثل آبی، صورتی، انواع سبزها به تنها یی استفاده کنید باز هم بهتر است روی سایه ی تک رنگتان نیز کمی از همان بیس رنگ فقط براق تر و البته کمی هم روشنتر بکار ببرید تا زیبایی سایه را دو چندان کند .

 

– در چین پلک از سایه تیره استفاده کنید .استفاده از سایه چشم تیره حالا نوبت به قسمت چین پلک می رسد. از سایه تیره رنگ برای این قسمت استفاده کنید تا شکل چشم ها را مشخص کند. به این منظور از رنگ هایی مثل قهوه ای تیره، مشکی، خاکستری تیره، بنفش تیره و این قبیل رنگ ها استفاده کنید.

 

سایه چشم, آموزش سایه چشم, سایه زدن چشمروش سایه زدن چشم

 

– سایه زدن چشم را از قسمت بیرونی چشم شروع کنید؛ یک ۷ بکشید و با یک برس کرکی نیمی از سایه را تا پلک خود محو کنید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که رنگ سایه ملایم تر شود. برای هایلایت قسمت زیر ابرو از سایه های روشن تر براق یا اکلیلی استفاده کنید.

 

– اگر چشم های گود یا پلک های افتاده دارید سعی کنید با چشم های باز سایه بزنید نه چشم های بسته؛ اینگونه می توانید رنگ چین پلک تان را به خوبی ببینید.

 

– برای جلوگیری از ریختن سایه زیر چشم، قبل از شروع آرایش در ناحیه زیر چشم خود از پودر تثبیت کننده استفاده کنید.

 

– همچنین می توانید زدن کانسیلر زیر چشم را به بعد از اتمام آرایش چشم موکول کنید.

 

رنگ پوست

رنگ سایه بهتر است متناسب با رنگ پوست انتخاب شود تا به چشم ها جذابیت و جلوه خاصی بدهد که در ادامه به چند رنگ پوست اشاره خواهیم کرد.

 

پوست تیره : افرادی که دارای پوست تیره هستند باید از سایه تناژ روشن تری نسبت به پوست خود استفاده کنند. سایه های نقره ای و طلایی هم به این افراد پیشنهاد می شود.

 

پوست گندمی : افرادی که دارای پوست گندمی هستند همه رنگ سایه را با توجه به سلیقه و رنگ موی خود می توانند استفاده کنند.

 

پوست روشن : برای افرادی که پوست روشنی دارند پیشنهاد می کنیم بعد از انتخاب رنگ سایه از یک سایه تیره در گوشه پلک خارجی استفاده کنند.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید