مرکز تخصصی فیبروز ابرو در اصفهان

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

همه چیز در مورد فــیبروز ابــرو

امروزه فیبروز ابرو زیاد مورد استقبال و توجه خانم ها قرار گرفته و رواج یافته هست  فیبروز کردن که در حقیقت همان تاتو اما به روشی متفاوت تر میباشد، ظاهر ابروها را اصلاح کرده و متقارن می کند؛ و نیز مانند روش های قدیمی تاتو ابروها را مصنوعی نشان نمی دهد- فیبروز ابرو را با عنوان آرایش نیمه دائم نیز می شناسند و انواع مختلفی دارد- رعایت نکات مراقبتی بعد از انجام فیبروز ابرو در ثابت ماندن رنگ فیبروز و پیشگیری از عفونت، لازم و ضروری هست.

احتمالا پس از انجام  فیبروز ابرو  پرسشهایی از این قبیل که پس از گذشت چند روز می توانید ابروهای خویشرا بشویید و یا اینکه جهت بهبود سریع تر فیبروز ابرو از چه پمادهایی استفاده کنید؟ برایتان پیش بیاید- در این مقاله  قصد داریم به چک تمام بایدها و نبایدها بعد از فیبروز ابرو بپردازیم- امیدواریم که با رعایت این نکات همواره ابروهایی زیبا و خوش فرم داشته باشید-.

انجام حرفه ای فیبروز ابرو

► نکات مراقبتی بعد از فیبروز ابرو

پس از انجام فیبروز ابرو، آن قسمت از ابرو که فیبروز خورده مانند یک زخم باز میباشد و نیاز به نگهداری های خاصی دارد تا سریع تر بهبود یافته و عفونت نکند- رعایت نکات زیر می تواند در رسیدن به بهترین نتیجه از فیبروز ابرو زیاد موثر واقع شود-.

  • حتما توجه کنید که از زمان انجام فیبروز ابرو تا سه روز به هیچ وجه ابروهای خویشرا نشویید-
  • از روز اول فیبروز تا حدود یک هفته بعد از پماد ویتامین آ استفاده کنید و روزی سه بار با گوش پاک کن مقدار کمی از پماد ویتامین آ را بر روی ابروهای خویشبمالید-.
  • احتمالا در چند روز اول پس از انجام فیبروز، ابروهایتان خارش داشته و یا پوسته پوسته شوند، اکیدا از خاراندن و یا کندن این پوسته ها خودداری کنید، در صورتی که این پوسته ها را بکنید ممکن هست رنگ فیبروز ابرو خیلی زود کمرنگ شود-.
  • تا یک هفته پس از انجام فیبروز ابرو از رفتن به استخر و سونا پرهیز کنید- تا زمان بهبودی کامل فیبروز ابرو در معرض نور آفتاب قرار نگیرید-
  • از روز اول تا حدود یک هفته از پماد هیدروکورتیزون چشمی استفاده کنید که در روند بهبودی سریع جاهای فیبروز خورده زیاد موثر هست  و دقت داشته باشید که اگر پوست چربی دارید مقدار و دفعات استفاده از پمادها را کاهش دهید-.
  • برای نگهداری از فیبروز باید مواظب باشید که پوسته پوسته های که بعد از فیبروز ابرو به وجود می آید را دستکاری نکنید وگرنه امکان خارج شدن رنگندانه هایو ایجاد لکه وجود دارد.
  • دلايل رنگ نگرفتن در تاتو ابرو
  • نکات مهم قبل از انجام هاشور ابرو یا میکرو ابرو
  • انواع مدل فیبروز ابرو جدید | فیبروز ابرو دخترانه
  • آموزش میکروبلیدینگ در مشهد
► نحوه شستن صورت بعد از فیبروز ابرو

نحوه ی شستن صورت پس از انجام فیبروز ابرو به این صورت باشد که تا سه روز نباید به هیچ وجه ابروها را شستشو دهید و بعد از این سه روز هم تا جایی که برایتان مقدور هست تا بهبودی کامل جای فیبروز ابرو  از شستن ابروهای خویشپرهیز نمایید؛ اما اگر شرایطی پیش آمد که مجبور به شستشوی ابروهایتان شدید به این روش عمل کنید:

جهت شستن ابرو بعد از میکروبلیدینگ به روش فیبروز بهتر از  تنها از آب ولرم یا سرد استفاده کنید و در صورت نیاز به استفاده از شوینده از شامپو بچه یا یک صابون ملایم استفاده نمایید؛ اما تا جایی که امکان دارد از تماس مستقیم وسایل شستشو یا دستها با ابروهای خویشجلوگیری نمایید- پس از اتمام شستشوی صورت، ابروهایتان را با با یک حوله ی تمیز، خیلی آرام خشک کنید- تاکید می کنیم به هیچ عنوان حوله را بر روی ابروهای فیبروز خورده نکشید و تنها به آرامی روی ابروها  قرار داده و بردارید- پس از خشک کردن، بر روی ابروهایتان لایه ای باریک از پماد هیدروکورتیزون یا پماد ویتامین آ چشمی را بر روی ابروها بمالید- سعی کنید تا سه روز بعد از انجام فیبروز ابرو از حمام رفتن خودداری کنید-.

مراقبت های بعد از فیبروز ابرو

► مدت زمان بهبود زخم فیبروز ابرو

بلافاصله پس از انجام فیبروز ابرو فرآیند بهبود زخم آن آغاز می‌شود- در چند روز اول با تورم، قرمز شدن و حساسیت پوستی و احتمالا اندکی کبودی بر روی قسمت فیبروز خورده ی ابروهایتان مواجه خواهید شد-  و همه ی این عوارض در فیبروز ابرو امری طبیعی هستند، اما با رعایت موارد ذکر شده می توانید در عرض دو روز زخم خویشرا بهبود دهید- استفاده از پمادهای تسریع التیام زخم، سرعت بهبود جای فیبروز را افزایش می دهند- دقت داشته باشید که اگر کبودی و تورم بیش از دو یا سه روز بعد از فیبروز ابرو طول کشید، ممکن هست نشانه ای از عفونی شدن زخم تان باشد، در صورت مشاهده ی این موضوع سریعا به پزشک مراجعه نمایید-.

► علت ضخیم بودن و تیره بودن ابرو بعد از فیبروز

نکته ی مهم دیگر در رابطه با فیبروز ابرو این هست که شکل ظاهری ابروهای جدید شما مطمئنا ضخیم تر و تیره‌ تر از چیزی که انتظارش را داشتید خواهد شد؛ و عموما پس از گذشت تقریبا یک هفته ناحیه‌ی فیبروز شده و لایه‌ی بالایی آن پوست انداخته و لایه‌ی رنگی جدید به تدریج نرم شده و رنگ و حالت طبیعی‌تر و زیباتری به خویشخواهد گرفت، پس در این مورد اصلا نگران نباشید- مالیدن پماد آنتی بیوتیک قبل از خواب می تواند در سرعت بخشیدن به فرآیند بهبود ناحیه‌ی تازه فیبروزابرو شده زیاد موثر باشد؛ و خطر عفونت موضعی را تا حدود زیادی کاهش دهد-.

► فعالیت های روززمره بعد از فیبرو

در دوره ی بهبود ناحیه ی فیبروز باید شدیدا مراقب فعالیت‌های بدنی خویشباشید و از ورزش های سنگین و فعالیت شدید بدنی خودداری فرمایید- حدالمقدور در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید-.

از خاراندن یا دست زدن به زخم ابرو اکیدا اجتناب کنید، زیرا این عمل موجب باقی ماندن جای زخم فیبروز ابرو در آیندهبشود  در حالت کلی دوره ی مراقبتی بعد از انجام فیبروز ابرو تقریبا دو هفته طول می کشد تا زخم ابروی شما به طور کامل بهبود یابد-  و دقت کنید که مدت زمان بهبودی کامل زخم های فیبروز ابرو در افراد مختلف تفاوت می کند، اما معمولا و به طور میانگین این دوره بین 3 تا 10 روز به طول می انجامد- یکی از علائم اصلی جهت فهمیدن اینکه زخم فیبروز ابروهایتان به طور کامل بهبود یافته هست یا نه این هست که پوسته پوسته های ایجاد شده روی فیبروز ابرو کاملا بریزند، اما به هیچ عنوان پوسته ها را خودتان نکنید-.

► نحوه پاک کردن آرایش بعد از فیبروز

برای پاک کردن آرایش خویشاز شامپو بچه و یا صابون ملایمی استفاده کرده و به کمک آب ملایم یا سرد آن ها را شسته و پاک کنید- نکته ی مراقبتی دیگر اینکه  در طول هفته ی اول بهبودی جای زخم فیبروز ابرو توصیه می کنیم هر صبح و عصر، بر روی ابروهای خویشکمپرس آب یخ بگذارید و آن را حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بر روی ابروهایتان نگه دارید- انجام این کار در چهار روز اول روند بهبودی جای زخم فیبروز ابرو را تسریع می بخشد-.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید