سالن تخصصی کوتاهی مو در کرج

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

آموزش کوتاه کردن چتری در خانه

قسمت هایی از مو که می خواهید به عنوان چتری کوتاه کنید را جدا کنید و بقیه موها را با کلیپس جمع کنید تا مزاحم کار شما نشوند. دقت داشته باشید که دو طرف چتری یعنی جاهایی که به چشم شما نمی‌رسند می‌توانند بلندتر باشند و فرم صورت شما را دربربگیرند، این قسمت‌ها را نیز با کلیپس جدا کنید.

حال قسمتی را که قرار است چتری شما باشد مرتب کرده و شانه کنید سپس با انگشت وسط و انگشت اشاره موهای چتری را بگیرید و آن را درست در روی ابروهای خود قرار دهید. دقت کنید که نباید موها را بکشید چون در این صورت چتری کوتاه‌تر از چیزی خواهد شد که انتظار دارید.

حال نوبت به کوتاه کردن چتری می‌رسد، قیچی را به صورت افقی بگیرید و همه موهایی را که زیر انگشت شما قرار گرفته‌اند کوتاه کنید. اگر حس کردید چتری‌ها در یک طرف بلندتر شده‌اند مجددا انگشت خود را زیر ناحیه بلندتر بگیرید و با معیار گرفتن خط ابرو چتری‌ها را یکدست کنید.

حال که کار کوتاه کردن چتری تمام شده است و به بلندی مناسب برای چتری دست یافته‌‌اید باید تیزی و خطوط جای قیچی را از بین ببرید طوری که معلوم نباشد به تازگی چتری‌ها را کوتاه کرده‌اید. برای این کار چتری‌ها را مثل مراحل قبل در دست بگیرید و قیچی را به صورت عمودی داخل موها حرکت دهید و قیچی کنید تا موها بافت‌دار شوند.

کراتینه مو در کرج


با چتری‌های فر چه کنیم؟

بیشتر کسانی که موهای فر دارند معمولا علاقه‌ای به کوتاه کردن چتری ندارند چون تصور می‌کنند با داشتن موهای فر نمی‌توان حالت مناسبی به چتری‌ها داد. درحالی که امروز چتری فر یکی از ترندهای مدل مو محسوب می‌شوند و شما با داشتن موهای فر هم می‌توانید چتری‌های زیبا و خوش حالتی داشته باشید به شرطی که یکی از روش‌های زیر را برای حالت دادن به آن‌ها انتخاب کنید.

ریختن چتری‌های فر روی صورت

اگر فرهای طبیعی و خوش حالتی مثل زندیا داشته باشید می‌توانید قسمت جلوی موها را کوتاه کنید طوری که لبه موها در حالت فر به ابروهایتان برسند و صورت شما را ظریف‌تر نشان دهند. برای نتیجه بهتر و زیباتر حتما از حالت دهنده‌های مخصوص موهای فر هم استفاده کنید.

چتری

جمع کردن چتری‌ها در یک طرف

یک روش دیگر برای حالت دادن به موهای فر این است که مانند ریهانا با یک اتوی مو کمی موها را صاف کنید طوری که حالت موجدار پیدا کند سپس چتری‌ها را در یک طرف جمع کرده و با بقیه موهای خود ترکیب کرده و بپیچید و با سنجاق مویی محکم کنید.

چتری

مدل‌های کوتاه‌تر برای چتری فر

مدل موی خیلی کوتاه زنانه مخصوص موهای صاف نیست، آدری تاتو ثابت کرده است که با داشتن موهای فر هم می‌توان چنین مدل مویی داشت و از چتری های فر آن برای زیباتر کردن چهره بهره برد. البته برای ایجاد بافت در موها در این حالت، بهتر است از کرم مو استفاده کنید.

چتری

جمع کردن چتری‌ها با سنجاق

داشتن چتری فر ساده نیست و ممکن است با هر استایلی هماهنگ نباشد به همین دلیل گاهی جمع کردن چتری ها و محکم کردن آن‌ها با سنجاق بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. البته می‌توانید برای ایجاد حالت دراماتیک در آرایش چهره و مو یکی دو رشته از چتری‌ها را کناره صورت خود بریزید.

چتری

 

صاف کردن چتری‌های فر

همیشه هم لازم نیست چتری‌های خود را فر نگه دارید. شما می‌توانید با یک اتوی مو چتری‌ها را صاف کنید تا هم بلندتر به نظر برسند و هم حالت خوبی بگیرند اما به خاطر داشته باشید که کمی عرق روی پیشانی می‌تواند این حالت را از بین ببرد. از طرف دیگر صاف کردن مکرر چتری‌ها باعث کدر شدن و ضعیف شدن موهای این قسمت می‌شود.

چتری

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید