تای پلاستی یا لیفت ران در مشهد

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

تای پلاستی و مزایای آن

دکتر یک – همانطور که میدانیم , با گذشت زمان و در اثر عواملی نظیر افزایش سن ، بارداری و یا کاهش وزن ،پوست انسان ها شل شده و زیبایی و طراوت و شادابی اولیه خود را از دست می دهد. ازآنجایی که طروات و شادابی پوست بدن اثرات زیادی در زیبایی اندام ما دارد بنابراین باید اقدام به بطرف کردن این مشکل نمود. با دکتر 1 همراه باشید.

ران ها نیز یکی از اعضای بدن می باشند به به تدریج پوست آن شل شده و زیبایی خود را از دست می دهند .ولی می توان با استفاده از لیفت ران که به عنوان تای پلاستی هم شناخته می شود ،و یک عمل جراحی زیبایی می باشد ،پوست ران ها را کشیده و ظاهری بهتر را به آن هدیه داد.

می توان گفت که این عمل زیبایی برای افرادی مناسب می باشد که دارای وزن ایده آل می باشند ولی از ظاهری ران های خود رضایت ندارند

در ادامه با دکتر وان همراه باشید تا با صفر تا صد پروسه ی عمل زیبایی تای پلاستی (یا همان لیفت ران) آشنا شوید .

قبل و بعد عمل تای پلاستی

چرا عمل تای پلاستی در مشهد پرطرفدار است

پاها عضوی مهم و تعیین کننده در زیبایی و تناسب اندام هر شخص به شمار میروند

معمولا افراد با اهداف درمان لیفت ران ،کشیدن و شکل دهی پوست ران ها ،لاغرتر کردن ران ها و به وجود آوردن تناسب در آنها اقدام به این عمل زیبایی لیفت ران می کنند.

با استفاده از لیفت ران می توان برای ران ها ظاهری هموارتر ایجاد کرده و به نتایج مطلوب تری دست یافت .

عمل زیبایی لیفت ران که به آن تایپلاستی هم گفته می شود ،عملی است که اغلب به صورت سرپایی ،تحت بیهوشی عمومی یا اپیدورال و در بیمارستان انجام می گردد. الگوی برش های جراحی به نوع لیفت ران و ناحیه تحت درمان وابسته می باشد.

چرا عمل تای پلاستی پرطرفدار است؟

همانطور که میدانیم , با گذشت زمان و در اثر عواملی نظیر افزایش سن ،بارداری و یا کاهش وزن ،پوست انسان ها شل شده و زیبایی و طراوت و شادابی اولیه خود را از دست می دهد.  ازانجایی که طروات و شادابی پوست بدن اثرات زیادی در زیبایی اندام ما دارد بنابراین باید اقدام به بطرف کردن این مشکل نمود.

ران ها نیز یکی از اعضای بدن می باشند به به تدریج پوست آن شل شده و زیبایی خود را از دست می دهند .ولی می توان با استفاده از لیفت ران که به عنوان تای پلاستی هم شناخته می شود ،و یک عمل جراحی زیبایی می باشد ،پوست ران ها را کشیده و ظاهری بهتر را به آن هدیه داد.

می توان گفت که این عمل زیبایی برای افرادی مناسب می باشد که دارای وزن ایده آل می باشند ولی از ظاهری ران های خود رضایت ندارند

در ادامه با دکتر وان همراه باشید تا با صفر تا صد پروسه ی عمل زیبایی تای پلاستی (یا همان لیفت ران) آشنا شوید .

 

مزایای تای پلاستی

1-خارج کردن چربی و برداشتن پوست اضافی که به کمک رژیم غذایی و ورزش قابل درمان نیستند.

2-کاهش سلولیت(تجمع چربی).

3-بهبود تناسب ران ها و زاویه دار شدن بدن .

4-افزایش توانایی جهت انجام فعالیت جسمانی و ورزش کاهش خطر عفونت پوستی و رفع سایش بین ران ها.

5-امکان استفاده از لباس های متنوع .

6-افزایش اعتماد بنفس.

برای شروع باید چکار کنیم ؟

قبل از هرچیز, اگر خود را علاقمند به انجام این عمل میدانید و به دنیال یک عمل زیبایی با کیفیت و بی خطر هستید ,باید به دنبال بهترین کلینیک زیبایی باشید تا توسط یک متخصص مجرب زیبایی مشاوره شوید .

طی این جلسه ی مشاوره پوست بیمار مورد ارزیابی قرار می گیرد. بعد در مورد تاریخچه پزشکی بیمار گفتگو می شود. تا جراح این اطمینان را به دست آورد که این بیمار برای عمل لیفت ران مناسب می باشد. همچنین به تمامی سوالات فرد متقاضی در این جلسه پاسخ داده می شود و یک جلسه برای انجام لیفت ران بیمار در نظر گرفته می شود.

برای رزرو نوبت و برگزاری جلسات مشاوره ی رایگان توسط برترین جراحان و متخصصان زیبایی کشور اینجا کلیک کنید .

 

اقدامات پیش از عمل تای پلاستی

به عنوان یک زیباجو, باید سلامت خود را در اولویت قرار دهید و تمامی نکات لازم ( چه قبل و چه بعد از عمل) را مو به مو طبق تجویز پزشکتان رعایت کنید .

-شما باید همه دستورالعمل های بیمار را به خوبی رعایت کنید .در صورت سیگاری بودن ،باید حدود دو هفته قبل سیگار کشیدن را ترک کنید زیرا این امر از جریان آزادانه اکسیژن در بدن جلوگیری می کند و باعث می شود که دوره نقاهت طولانی تر شود و احتمال دارد سبب عوارض دیگری نیز گردد.

-در ضمن برخی از داروها و مکمل های غذایی مانند آسپرین ،داروهای رقیق کننده خون و ویتامین E می توانند موجب بروز عوارضی بعد از عمل جراحی گردند. بنابراین بهتر است داروهایی که پزشک تجویز می کند را مصرف نمایید.

-به عنوان یک متقاضی این عمل زیبایی باید از لحاظ ذهنی و روانی برای دروه نقاهت و مسائل مربوط به بعد از عمل لیفت ران , آمادگی کامل پیدا کنید .

-در اغلب موارد نیاز است که فرد برای انجام این جراحی زیبایی و گذاراندن دوره نقاهت آن حدود دو هفته زمان اختصاص دهند.

پس در صورت شاغل بودن باید دو هفته از سرکار خود مرخصی بگیرید.

ولی باید اشاره داشته باشیم که با توجه به نوع عمل این مدت زمان می تواند متغیر باشد.خوب می باشد که قبل از عمل وسایل مورد نیاز برای بعد از عمل را مهیا کرد .

 

تعدادی از این وسایل در زیر ذکر شده است:

  • خوراک های سالم و کم سدیم که آماده کردن آن ها آسان می باشد.
  • مسکن های بدون نسخه
  • داروهایی که پزشک تجویز می کند
  • بالش هایی برای بالا نگه داشتن سر
  • لباس های دکمه دار و راحتی

مراقبت های بعد از عمل تای پلاستی

این امکان وجود دارد که فرد بعد از عمل و از میان رفتن اثر داروی بیهوشی کمی احساس تهوع کرده و حس سرماخوردگی داشته باشد ،ولی باید توجه شود که بعد از میان رفتن اثر داروی بیهوشی ،این احساس ها هم برطرف خواهند شد.

بعد از انجام عمل جراحی لیفت ران ،اغلب ران پانسمان می شود و با توجه به نوع و وسعت جراحی امکان دارد که از سیستم زهکشی زخم نیز برای بیمار تعبیه گردد. در این شرایط انتظار می رود که تا دو روز بیمار دچار ترشحات زخم باشد.در این صورت پزشک معالج دستورالعمل هایی را مبنی بر تمیز کردن و مراقبت از زخم ها و سیستم زهکشی به بیمار خود خواهد داد.

معمولا افراد در روزهای اول بعد از عمل کمی ورم و درد را تجربه خواهند کرد ( به ویژه در روز اول ) ولی می توان با مصرف داروها و مسکن ها تا حدودی این علائم را کنترل نمود.

بیمار باید در هفته ها و ماه های اولیه بعد از جراحی لیفت ران در همه جلسات پیگیری درمان شرکت نماید.بیمار باید در این دوره به صورت کامل بر روی روند پیشرفت خود نظارت داشته باشد و چنانچه هر گونه عوارضی را مشاهده نمود با پزشک خود در میان بگذارد .

در اغلب موارد حدود چند هفته زمان مورد نیاز می باشد تا بتوان نتایج کامل لیفت ران را مشاهده کرد. ولی با همه این تفاسیر بلافاصله بعد از آنکه دوره نقاهت به اتمام رسید و ورم ها خوابید ،فرد ازداشتن اندامی زیبا و دلخواه لذت خواهد برد!

مرکز دکتر وان  با استفاده از دانش و تجربه جمعی از بهترین ها در حوزه های پزشکی ، جراحی زیبایی ،درمانی ، مشاوره، در قالب گروههای علمی و تخصصی آماده ارائه خدمات به مردم عزیز و گرامی میباشد.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید