آموزش پدیکور در تهران

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

فواید پدیکور ناخن برای سلامتی

۱- پیشگیری از عفونت بعد از پدیکور

 

یکی از بهترین روش های پیشگیری از عفونت، انجام گاه به گاه پدیکور است. عفونت و میکروب‌ها در گوشه‌ها و شکاف ناخن‌ها و انگشتان پا قرار می‌گیرند و پدیکور باکتری‌های زشتی را که ممکن است در کمین شما باشند، از بین می‌برد و هر گونه آلودگی را تمیز می‌کند تا عفونت‌ها فرصتی برای مبارزه نداشته باشند. پدیکور همچنین به بیماری‌های ناخن قارچی و بوی تند و برجسته پا کمک می‌کند.

 

 

۲- لایه برداری بعد از پدیکور

 

شما صورت خود را لایه برداری می‌کنید تا زیبا، نرم و درخشان‌تر شود و حس شادابی پیدا کنید. چرا پای خود را فراموش می‌کنید؟ پدیکور باعث لایه برداری پوست پای شما می‌شود و آن را شاداب می‌کند و پوست مرده را از بین می‌برد. این کار به رشد سلول‌های جدید کمک می‌کند.

 

فواید پدیکور ناخن برای سلامتی

۳- بهبود گردش خون بعد از پدیکور

 

ما می‌دانیم که ماساژ به گردش بدن کمک می‌کند‌ و اغلب ماساژ گردن، کمر و شانه معروف است، اما باز هم ماساژ پاهادر اولویت گذاشته نمی‌شوند. لطفا دیگر پاهای خود را فراموش نکنید! پدیکور کنید و آنها را ماساژ دهید.

این کار کمک می‌کند تا هر گونه تنش در پاها را کاهش یابد.با پدیکور کردن خون در پاهایتان دوباره حرکت می‌کند و گرمای بدن به طور مساوی توزیع می‌شود و دردی را که ممکن است ایجاد شود، تسکین می‌یابد.

 

 

۴- خاصیت مرطوب کنندگی بعد از پدیکور

 

شما بقیه بدن خود را مرطوب می‌کنید، درست است؟ احتمالا حتی کرم‌های مخصوص بدن و صورت خود را نیز دارید. اما دوباره، پای تنها و مظلوم شما از معادله خارج شده است. بگذارید پدیکور سهل‌انگاری شما را جبران کند. با مرطوب‌کننده‌ها دست به کار شوید.

 

بدون شک ماساژ با روغن‌های ترکیبی احساس خوبی به شما خواهد داد و همچنین در جلوگیری از هرگونه ترک و تاول که ممکن است مستعد آن باشید، کمک می‌کند. مرطوب‌سازی همچنین به شکاف ناخن‌های شما کمک می‌کند که مراقبت از آنها می‌تواند یک کار ناخوشایند باشد و البته شما را در برابر عفونت‌ها باز می‌گذارد.

 

خاصیت مرطوب کنندگی پدیکور

 

۵- آرامش بعد از پدیکور

 

خب البته پدیکور می‌تواند احساس خوب و اعتماد به نفس بیشتری در شما ایجاد کند و بدون شک احساس شگفت‌انگیزی خواهد داشت. ترکیبی از جوان‌سازی پاها از طریق لایه‌برداری و تمیز کردن، سپس مرطوب کردن باعث می‌شود حس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. می‌توانید پدیکور ناخن در خانه هم انجام دهید، همانطور که دیدید، کار سختی نیست.

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید