منافذ باز پست

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

درمان منافذ باز پوست صورت چگونه و به چه صورت می باشد؟
درمان منافذ باز پوست صورت یکی از عمده علل مراجعه افراد به کلینیک های زیبایی است .در توضیح منافذ پوست می توان گفت که این منافذ به عنوان دودکش های پوست عمل می کنند و نقش آنها رساندن چربی های تولید شده توسط غدد چربی زیر پوست به سطح پوست می باشد. با افزایش چربی پوست،این منافذ بیشتر قابل رویت می باشند.

پوست چرب، یکی از عواملی است که منافذ را باز می کند، بعلاوه اشعه UV خورشید نیز به کلاژن پوست آسیب رسانده و با قرار گرفتن در معرض آفتاب، منافذ بزرگ می شوند. همچنین با افزایش عمر میزان پروتئین طبیعی مانند کلاژن و الاستین کاهش می یابد که انعطاف پذیری پوست را کاهش می دهد. به طور کلی ترشحات چربی از طریق پوست به بیرون انتقال می یابند. اگر مسیر خروج ترشحات به هر دلیل بسته شود، مشکلاتی مانند بازتر شدن منافذ پوستی ایجاد می‌شود.
چربی موجود در سطح پوست کلیه سلولهای مرده و آلودگی های محیطی و گرد و غبار موجود در سطح پوست را از بین می برند لذا توصیه می شود پوست صورت حداقل روزانه دوبار شستشو داده شود.
درکل وجود این منافذ بر روی سطح پوست مضر نیست و تنها مشکل آن عدم زیبایی ظاهری پوست می باشد.هدف از درمان منافذ باز پوست صورت داشتن ظاهری هموار و روشن در پوست و بهبود قابلیت ارتجاعی و لطافت پوست می باشد تا با بهبود ظاهر پوست بتوان بدون استفاده از لوازم آرایشی نیز زیبا و شاداب به نظر رسید.

مردم اغلب جهت درمان منافذ باز پوست خود از گیاهان دارویی و یا لوسیون های پیشنهادی دارو خانه های استفاده میکنند که متاسفانه راه حل درستی نیست و توصیه ما مراجعه به متخصصان پوست می باشد.و در صورت درمان به موقع از تبدیل شدن این منافذ به جوش های سر سیاه و لک جلوگیری می شود.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید