گریم بینی بزرگ و کوچیکتر جلوه دادن بینی بزرگ با ارایش

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

داشتن بینی بزرگ یکی از بزرگترین معضل ها برای خانم ها است و اغلب افراد تمایل دارند با کمک جراحی بینی شان را کوچک کنند که این روش دشوار و پر هزینه است و ممکن است بعد از عمل جراحی از نتیجه کار راضی نباشید بنابراین بهتر است با کمک انواع روش های گریم بینی بزرگ این نقص بزرگ را در صورتتان صورت موقتی از بین ببرید.

گریم بینی کار نسبتا دشواری است زیرا ابتدا شما باید عیب موجود در بینی تان را شناسایی کنید سپس با استفاده از تکنیک های گریم٬ به بینی تان فرم و حالت نرمالی بدهید بنابراین بهتر است برای کوچک کردن بینی با کمک آرایش مهارت لازم را در این زمینه داشته باشید

اموزش مرحله به مرحله گریم بینی بزرگ
بینی یکی از مهم ترین اجزای صورت است که اگر فرم و حالت نرمالی داشته باشد چهره شما زیبا و جذاب تر به نظر می رسد. در ادامه مراحل گریم بینی بزرگ را به شما عزیزان آموزش می دهیم…

اموزش مرحله به مرحله گریم کردن بینی بزرگ

اگر شما تمایل دارید به غیر از مهمانی ها و مجالس برای رفتن به مکان های مختلف بینی تان را گریم کنید بهتر است با تمرین و تکرار زیاد در گریم کردن بینی خود تبحر لازم را بدست آورید تا بتوانید به راحتی و بدون نیاز به رفتن به آرایشگاه از پس گریم بینی خود برآیید.

گام اول 

ابتدا پوست خود را با کمک لوسیون و شیر به خوبی تمیزی کنید سپس پوست تان را با کمک آب بشویید و از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید. گودی زیر چشم ها و بقیه گودی های موجود در صورت را با کمک کانسیلر بپوشانید سپس با کمک یک اسفنج مثلثی کانسیلر را روی صورت به صورت پرسی محو کنید و بعد از این مرحله پوست صورت خود را با کمک کرم پودر جامد بپوشانید. توجه داشته باشید که برای گریم بینی بزرگ به یک قلم مو با سایز چهار و پالت سفید و قهوه ای مخصوص گریم نیازمند هستید و اگر این وسایل را در دسترس نداشتید می توانید با کمک نوک انگشتان و سایه قهوه ای و سفید بینی تان را گریم کنید.

 

گام دوم 

برای گریم کردن بینی ابتدا قلم را به پالت قهوه ای آغشته کنید و سر بینی یک علامت منها بکشید و این علامت را به صورت نیم دایره به پره های بینی وصل کنید توجه داشته باشید هر چقدر بینی بزرگ تر باشد خط منهای کشیده شده به سمت بالاتر می رود.

گام سوم

زیر این قسمت از بینی را با کمک قلم از سمت پایین به سمت بالا تیره کنید سپس درون حفره بینی را تیره کنید و با کمک گوش پاک کن به سمت پایین محو کنید.

گام چهارم

در این مرحله از گریم بینی بزرگ از قسمت شروع ابروها دو خط صاف و تیره روی تیغه بینی خود بکشید و تیغه بینی را به 4 قسمت تقسیم کنید و 2/4 قسمت بالایی را تا زیر پره بینی به شکل یک ذوزنقه بکشید و داخل آن را مقداری تیره کنید.

گام پنجم

درون U که روی بینی باقی مانده است را تا قسمت بالای ابرو و سه گوش بغل چشم و زیر چشم ها سفید کنید و کناره های بینی را هم با کمک پالت رنگ سفید روشن نمایید.

گام ششم

در مرحله آخر گریم کردن بینی بزرگ باید رنگ های به کار برده شده در گریم را محو کنید تا فرم بینی شما نرمال و طبیعی تر به نظر برسد. برای محو کردن گریم بینی با کمک یک گوش پاک کن قسمت های سفید و با کمک گوش پاکنی دیگر قسمت های تیره را محو کنید. توجه داشته باشید که گوش پاکن را نباید روی پوست صورت خود فشار دهید زیرا ممکن است گریم بینی شما پاک شود فقط کافی است که با حرکاتی ملایم قسمت های گریم شده و خطوط بین قسمت های سفید و قهوه ای را به صورت کامل محو کنید سپس روی همه قسمت های بینی را با احتیاط پنکیک بزنید تا برق بینی گرفته شود توجه داشته باشید که رنگ پنکیک باید با رنگ پوست شما همخوانی و مطابقت داشته باشد.

در این بخش از آرایش صورت مجله آرگا با مراحل گریم بینی بزرگ آشنا شدید که امیدواریم با کمک این ترفند بتوانید به بینی بزرگ خود فرم و حالت طبیعی تری ببخشید و چهره ای جذاب و زیباتر پیدا کنید.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید