کراتین مو در تهران

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

هیچ کس دوست ندارد موهای وز داشته باشد که به سختی شانه می‌شوند. همه‌ی ما دوست داریم موهایی جذاب و زیبا داشته باشیم به همین دلیل، به دنبال روش‌های درمانی برای بهبود شرایط موها می‌گردیم. این روش‌ها هم جنبه درمانی دارند و هم ظاهر مو را تغییر می‌دهند.

برای کراتینه کردن موها فرقی نمی‌کند موهای شما چقدر فر و وز باشد. با روش کراتینه، موهایی نرم و صاف و براق خواهید داشت و این روش، بسیار تاثیرگذار است.

 

 

صرفه جویی در وقت

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که اغلب ،موهای خود را صاف می کنید ،یک محصول کراتین خوب و البته تایید شده ،زمان خشک کردن و آرایش موها شما را بین ۴۰ تا ۶۰ درصد کاهش خواهد داد که این زمان بسیار قابل توجه ای است !

 

خداحافظ موهای وز

روشهای طبیعی زیادی برای از بین بردن وز موها وجود دارد،اما کراتین یکی از روشهایی است که در سالن های آرایش برای فرد انجام می شود.

کسانی که وز موها را تجربه کرده اند ،پس از کراتینه کردن موها ،گاهی فراموش می کنند که قبلا تا چه حد از این موضوع نگران بوده و استرس داشتند .اینکه حالا با خیالی آسوده ،در هوای بارانی و حتی در جاهایی که رطوبت هوا زیاد است ،قدم میزنند ،بدون اینکه دلواپس تغییر حالت و وز شدن انها باشند ،بسیار عالیست!

 

 

مرکز کراتینه نگین به شما کمک می کند تا موهایی صاف و درخشان داشته باشید تا زیباییتان دو چندان شود

تماس باما

hair-keratin.ir/contact-us

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید