چگونه از ریختن خط چشم جلوگیری کنیم؟

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

خط چشم اساسی ترین لوازم آرایش خانم ها است که بیشترین تاثیر را در زیبایی چهره میگذارد اما باید در خط چشم کشیدن حرفه ای باشید تا بتوانید خط چشم زیبا و بدون ایراد بکشید. یکی از مشکلاتی که بعد از خط چشم زدن با آن مواجه میشوید ریختن و پخش شدن خط چشم است که ظاهری نازیبا به شما میدهد. برای جلوگیری از ریختن خط چشم نکته ها و روش هایی وجود دارد که باعث میشود خط چشم مدت زمان بیشتری روی چشم هایتان بماند و نریزد.

ریختن خط چشم

راه های جلوگیری از ریختن خط چشم

خریدن خط چشم ارزان ممنوع

هرچقدر برای خرید خط چشم هزینه کنید می ارزد, خط چشم های برند معروف ماندگاری بیشتری دارند و پخش نمیشوند. خط چشم های ارزان جنس های نامرغوبی دارند که طی مدت کوتاهی میریزند.

خط چشم مدادی بزنید

خط چشم های مدادی و ضد آب بهترین گزینه برای شما است که میخواهید خط چشم تان در مجالس و در مدت طولانی پاک نشود. خط چشم های مایع بیشتری احتما ریختن و پخش شدن را دارند.

جلوگیری از ریختن و پخش شدن خط چشم

کانسیلر استفاده کنید

کانسیلر در جلوگیری از ریختن خط چشم کمک بزرگی به شما میکند, با استفاده از کانسیلر میتوانید مانع از ریختن خط چشم شوید و آرایش زیبایی در مجالس داشته باشید.

با خط چشم سایه چشم هم بزنید

از خط چشم به تنهایی استفاده نکنید, سعی کنید همیشه خط چشم را همراه با سایه چشم استفاده کنید زیرا سایه چشم باعث میشود خط چشم در جای خود ثابت بماند و نریزد.

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید