همه چیز راجع به اکستنشن مو

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

همه چیز درباره اکستنشن مو

افزایش طول و حجم مو را اکستنشن مو میگویند.
چند سالی است که تب و تاب اکستنشن میان خانوم ها بالا گرفته برخی خانوم ها از این روش برای بلندتر کردن موها و برخی برای پرپشت نشان دادن مویشان استفاده میکنند
بد نیست قبل از انجام آن با انواع اکستنشنها و روشهای مختلف نصب مراقبتهای قبل و بعد و همچنین خطرهای آن برای موها آشنایی پیدا کنند.

قبل از انجام اکستنشن حتما موهای خود را با یک شامپو مناسب شست وشو دهید تا هرگونه چربی و محصولات آرایشی از روی آن پاک شود برای نصب اکستنشن موی باید حداقل ۷تا ۱۰سانتی متر بلندی داشته باشد هر قدر مو بلند تر باشد اکستنشن راحت تر نصب میشود با این حال موهای کوتا را هم میتوان اکستنشن نمود،قبل از انجام اکستنشن حتما موهای خود را با یک شامپوی مناسب شست وشو دهید تا هرگونه چربی و محصولات آرایشی از روی آن پاک شود برای نصب اکستنشن موی باید حداقل ۷تا ۱۰سانتی متر بلندی داشته باشد هر قدر مو بلند تر باشد اکستنشن راحت تر نصب میشود با این حال موهای کوتا را هم میتوان اکستنشن نمود.

بهتر است قبل از اکستنشن یک تکه کوچک از موی خودرا در اختیار ارایشگرتان قرار دهید تا بتواند موهای هم رنگ خودتان را تهیه کند اگر موهایتان خیلی کوتا است توصیه میشود بیشتر از ۴۰سانت مو به آن اضافه نکنید اگر مقدار زیادی مو با طول بلند به لابه لای موهایتان اضافه کنید فشار زیاد ناشی از وزن آن موجب ریزش موهای طبیعیتان خواهد شد بعضی افراد نیز به دلیل کشش زیاد مو دچار سر درد میشوند.

 

انواع اکستنشن مو:

۱- استفاده از موی طبیعی

استفاده از موی طبیعی در اکستنشن توجه بیشتری را در مخاطب ایجاد می کند، قیمت این موها بالا می باشد و همچنین اکستنشن موی طبیعی مانند موی خودتان قابلیت رنگ و دکلره و هایلایت کردن و.. را شامل می شود.دوام اکستنشن با موی طبیعی بستگی به میزان رشد موی شخص از ۳ ماه تا ۶ ماه می باشد، اما هر۴۵ روز یکبار باید توسط متخصص، ترمیم انجام شود.برای تشخیص طبیعی بودن با آتش زدن چند تارمو از بوی سوختن مو میتوان متوجه شد،موهای که تارهای ضخیم دارند طبیعی نیستند.

۲- استفاده از موی مصنوعی

در این روش طول موی اضافه شده را باید حداکثر ۳۰ سانتی متر بلند کنید، مقدار بیشتر از این وزن مو رو زیاد می کند و به پوست سر فشار وارد می کند و باعث ریزش موهای طبیعی و کم پشتی می شود. بهترین طول متوسط برای موی اضافه شده مصنوعی ۲۲ سانتی متر می باشد.مدت زمان این نوع اکستنشن حدود ۳ الی ۴ ماه است و فاصله گرفتن آن ها از کف سر بستگی به سرعت رشد مو و سن شما دارد هرچی سن بیشتر باشد دیرتر فاصله موی مصنوعی از کف سر فاصله می گیرد.

انواع روش های نصب اکستنشن مو

  • چسب کراتین

نوعی چسب بی ضرر است که برای جلوی سر و کسانی که موهای نازک و کم پشتی دارند روش خوبی می باشد، بالاتر از ریشه مو این چسب مالیده می شود و موی اکستنشن روی آن قرار میگیرد و بوسیله گیره موهای طبیعی و مصنوعی با حرارت بهم فشرده میشود و چسبیده می شود.

  • رینگ

این روش برای افراد با موهای نازک و کم پشت زیبایی ندارند و موقع جمع کردن مو رینگ مشخص می شود، در این روش رینگ واشرداری را داخل یک شاخه از مو مصنوعی می گذارند و  با قلاب های مخصوص موهای طبیعی را به داخل همان رینگ می کشند.با انبرک مخصوص ،رینگ ها را فشار محکمی می دهند تا مو ثابت شود و به این طریق موی مصنوعی به طبیعی متصل می شود.

  • دوخت مو

این روش هیچ آسیبی به مو وارد نمی کند هر زمان هم از موی طبیعی می توانید جدا کنید.

  • اکستنشن مو به روش لاینی

سریع ترین روش اکستنشن لاینی از بلند شدن پرپشت شدن موهایتان لذت ببرید،زیرا در این روش از چسب یا رینگ استفاده نمیشود.

  •  اتصال حرارتی

که در آن ابتدا یک دسته ی باریک از موها جدا شده و کمی بالا تر از ریشه مو محول چسب ناک خاصی مالیده میشود و یک دسته باریک از موهای اکستنشن روی آن قرار میگیرد سپس به وسیله گیره یا .انبرک ویژه ای این موها به هم فشرده شده حرارت انبرک چسب را ذوب کرده و موهای مصنوعی به موهای طبیعی میچسبد البته در این روش احتمال ریزش و آسیب بیشتراست

شستشوی موی با اکستنشن:

بهتر است موهای خود را در پنج روز اول بعداز نصب اکستنشن شست شو ندهید تا چسب ها سر جای خود کاملا ثابت شوند در هفته اول ممکن است پوست سرتان به خارش بیفتد در این صورت از .اسپری مرطوب کننده مو استفاده کنید این خارش طبیعی است بعداز چند روز پوست سر به اکستنشن عادت میکند.
ابتدا قبل از اینکه موهایتان را شستشو دهید آن ها را شانه زده تا گره اگر دارد باز شود و سپس آرام زیر دوش بروید، مقداری شامپو زده و موها را از بالا به پایین فشار دهید تا تمیز شوند هیچ وقت مالش ندهید سپس کاملا آنها را آبکشی کنید، حتما بعد از آن از یک نرم کننده مو استفاده کنید مواظب باشید که به محل نصب اکستنشن برخورد نکند تا باعث شود اکستنشن‌ها شل شده و از محل جدا شوند. بعد از حمام،  آرام موها را درون حوله فشار دهید اما حوله را بالا یا پایین نکشید.

توجه کنید:

  • اوایل هنگام خواب در قسمتهای که اکستنشن اضافه شده احساس ناراحتی کنید این حس بعد از ۴تا۵روز از بین خواهد رفت و دیگر حتی متوجه اکستنشن نخواهید شد
    توصیه میشود قبل از خواب موهای خود را با یک کش سر نرم در بالای سرتان جمع کنید، تا به هم گره نخورد هیچ وقت با موی خیس و مرطوب نخوابید
  • از حالت دهنده ها و تافت مو استفاده نکنید زیرا باعث جدایی موها از محل اتصال می شوند.
ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید