نکاتی در رابطه با لنز ها

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

نکات مهم درباره لنزهای رنگی و لنزهای آرایشی که باید بدانین

1. این لنزها فقط در رنگ با هم تفاوت دارن و تمام ساختارهای جنس و کیفیت آنها در یک برند، با یکدیگر مشترک است. یعنی نمیشه گفت که لنز آبی، مطمئن تر از لنز قهوه ای هستش یا برعکس.

2. لنزهای رنگی، به راحتی لنزهای طبی نیستن و این به دلیل ضخامت بیشتر اوناست. اگه لنزهای طبی شما رو اذیت می کنن، قطعا نمی تونین لنز رنگی رو تحمل کنین.

3. هرگز نباید لنز خودتون رو به دیگران قرض بدین، حتی به افراد نزدیکتون. این وسیله کاملا شخصیه و ممکنه باعث ایجاد عفونت های بسیار خطرناک در چشم ها بشه.

4. برای تهیه  لنزهای آرایشی برای افرادی که چشم های اونا ضعیفه، حتما باید به اپتومتریست مراجعه کنن و لنز آرایشی – طبی مناسب با چشم های شما رو تعیین کنه تا دید کامل و واضحی با لنز داشته باشن.

5. برندهای زیادی وجود داره که متاسفانه نمیشه به هیچ کدوم از اونا اعتماد کرد، حتی قیمت این لنزها هم معیاری برای تعیین کیفیت اونا نیست و بهترین روش برای انتخاب یه برند و لنز آرایشی خوب، سوال کردن از یه متخصص چشم هستش. (بررسی برند لنز بیوتی)

6. حتما در نگهداری از لنزهای چشمی، نهایت حساسیت و دقت رو به خرج بدین تا هم عمر لنزها بیشتر بشه و هم استفاده ای بدون نگرانی و آسیب رو تجربه کنین.

 

 

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید