نکاتی در رابطه با ابرو

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

بروها را همیشه در همان جهتی که هستند (جهت رشد موها) بردارید یعنی به سمت بالا ومایل و هرگز با موچین موها را به سمت پایین نکشید تا از ریشه در بیاورید زیرا این خود در نا منظم شدن تارهای ابرو بسیار تاثیر خواهد داشت.

ابروها را به سمت بالا برس بکشید و با قیچی ابرو قسمت های اضافه آن را قیچی کنید. سپس روی شکل و کمان ابرو کار کنید. این کار را روز قبل از مهمانی انجام دهید چون آثار سرخی آن چندان زیبا نیست و همیشه شب هنگام ابرویتان را بردارید تا قبل از شروع آرایش صبحگاهی آثار سرخی از اطراف ابرو محو شود.

یک پارچه لطیف گرم روی ابروی خود بکشید تا برداشتن ابرو آسانتر شود. موها را یک به یک و در جهت رویش مو بکشید و ابتدا از وسط ابرو (بالای بینی) شروع تا به درد آن عادت کنید. چون این قسمت از پوست نسبت به پوست بالای چشم حساسیت کمتری دارد.

زیر ابرو را زیاد برندارید چون ظاهر عجیبی پیدا می کنید. ابروهایتان را بیش از حد برندارید چون به شما چهره متعجب میدهد. بهتر است انتهای ابرو را کوتاه نکنید تا ابرو طبیعی‌تر باشد. برداشتن ابرو را از داخل ابرو به سمت خارج انجام دهید. طبیعی بودن همیشه بهتر است لذا هرگز ابروهایتان را بیش از حد برندارید.

از موچین جنس خوب و دارای لبه های نازک، سرکج، دارای قسمت انتهایی زبر (که گرفتن مو با آن آسان تر است) و کیپ استفاده کنید تا به هنگام برداشتن ابرو موی ابرو را نشکند زیرا این کار ممکن است باعث عفونت شود

همیشه رنگ مداد ابرو را هماهنگ با رنگ موها و پوست انتخاب کنید. نوک مداد ابرو را قبل از هر استفاده تیز کنید. تکرار بیش از حد در مداد کشیدن هم راه دیگری است که آن هم باعث ریزش شدید ابرو خواهد شد تاتو کردن ابرو در سنین جوانی برای دختران جوان علاوه بر ریزش ابرو سبب می‌شود که شما مدتها یک ابروی مصنوعی و زنانه و یک مدل داشته باشید و برای تغییر آن دوباره دست به تاتو زده، پاک کنید تا مدل آن را عوض کنیدکه پاک کردن آن هم مشکلات بعدی را به دنبال خواهد داشت که حتماً شما را از این بابت پشیمان خواهد کرد. پس بهتر است برای پر نشان دادن ابروها و پر کردن جاهای خالی آن از سایه های ابرو که در رنگهای مختلف وبا قلم مو همراه است استفاده کنید.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید