مژه های بلند و پر پشت

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

مژه موهایی است که سر پلک رشد می‌کند، مژه ها نه تنها از چشمان شما محافظت می کنند بلکه در زیبایی شما هم نقش مهمی دارند. عوامل ژنتیکی، سن، شرایط خاص پزشکی، کمبود مواد مغذی، عفونت چشم و یا تغییرات هورمونی در بدن می تواند باعث ایحاد مژه های نازک و کم پشت شود.

اگر می خواهید مژه های بلند و پرپشت داشته باشید می توانید از روش های خانگی ساده برای تقویت و رشد سریع مژه ها استفاده کنید.
در نظر داشته باشید که هر یک از روش های مختلف در افراد مختلف نتایج متفاوتی دارد و ممکن است چند هفته تا چند ماه طول بکشد تا نتیجه دلخواه را به دست آورید.

نکاتی برای مراقبت و نگهداری از مژه ها
همیشه آرایش چشم خود را با آرایش پاک کن تمیز کنید چون مواد آرایشی مژ ها را خشک و شکننده می کنند
هر روز به آرامی پلک و مژه ها را ماساژ دهید تا با افزایش جریان خون رشد مژه ها هم افزایش پیدا کند
اطمینان حاصل کنید که محصولات آرایشی چشم شما مانند ریمل و خط چشم از بهترین کیفیت هستند
تا حد امکان از مژه مصنوعی استفاده نکنید چون به مروز زمان به مژه های طبیعی آسیب می زند

 

1. روغن کرچک
روغن کرچک ماده تغذیه کننده قوی بوده که می تواند به تقویت و رشد مژه کمک کند و همچنین عوامل بیماری زا که مانع رشد مژه می شوند را از بین می برد.

روغن کرچک و چند قطره روغن ویتامین E را با هم ترکیب کنید و قبل از رفتن به رختخواب بت یک برس تمیز آن را بر روی مژه ها بمالید، بگذارید یک شب بماند و سپس صبح آن را با آب گرم بشویید.
در روشی دیگر 2 قاشق غذا خوری روغن کرچک و ژل آلوئه ورا تازه را با هم ترکیب کنید و با استفاده از یک سواب پنبه آن را بر روی مژه ها بمالید، بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد آن را بشویید.
هر کدا م از این روش ها را هر روز برای 2 تا 3 ماه ادامه دهید تا نتیجه بگیرید.

2. روغن زیتون
روغن زیتون یک درمان طبیعی برای تقویت و رشد سریع مژه شناخته شده است، این روغن غنی از ویتامین E و اسید اولئیک است که مژه ها را تغذیه می کند و باعث پرپشت شدن مژه می شود.

روغن زیتون را گرم کنید و با استفاده از یک برس آن را بر روی مژه ها بمالید، بگذارید یک شب بماند و سپس صبح آن را با آب بشویید.
این روش را هر روز برای چندین ماه تکرار کنید تا نتیجه دلخواه خود را بدست آورید.

3. روغن بادام تلخ و شیرین
روغن بادام در دو نوع تلخ و شیرین به عنوان یک منبع غنی از ویتامین E، چربی، منیزیم و کلسیم شناخته شده است. روغن بادام مژه ها را تغذیه می کند و پس از مدتی مژه ها را بلندتر و پرپشت تر می کند.

شب قبل از خواب مقداری روغن بادام را با استفاده از یک برس مژه بر روی پلک و مژه ها بمالید، بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد با آب بشویید.
این روش را هر شب برای چهار هفته انجام دهید تا نتیجه دلخواه را به دست آورید.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید