مرکز تخصصی کاشت ناخن در شیراز

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

لاک ناخن صورتی  Zoya Kennedy

اگر می خواهید بر روی ناخن خود سایه کم رنگی ایجاد کنید یا از رنگ های تیره خسته شده اید، بهتر است به سراغ این رنگ بروید. یک رنگ صورتی هلویی با سایه های خاکستری و یاسی. این رنگ برای کارهای روزانه مناسب بوده و به شما چهره حرفه می بخشد. با سه لایه این رنگ ناخن تان زیبا می شود.

 لاک ناخن Essie Braziliant

این رنگ برای روزهای درخشان تابستان مناسب است. یک رنگ نارنجی روشن براق که سایه های آن ناخن هایتان را درخشان می کند. سه لایه از این رنگ می تواند ناخن های پوست روشن را زیبا کند.

 لاک ناخن Zoya Cassi

رنگ صورتی زیبا با سایه های نقره ای که آن را از رنگ های معمولی مجزا می کند. یک لاک ناخن زیبای دیگر که با دو لایه از آن زیبایی ناخن تان چند برابر می شود.

قرمز OPI لاک ناخن

لاک قرمز او پی آی

اگر پوست تان روشن است حتما از لاک قرمز استفاده کنید. لاک ناخن کاملا قرمز با رگه های براق که همان چیزی است که می خواهید. این رنگ برای هر مهمانی و مناسبت متناسب می باشد. همچنین با هر لباس تطابق دارد. دو لایه از این رنگ کافی است.

 لاک ناخنEssi Bind

رنگ اسطوخودوس یک رنگ زیبا و رمانتیک است که اگر با رنگ بنفش مات ادغام شود، نتیجه زیبایی خواهد داشت. سه لایه از این رنگ کافی است.

Tulipsلاک قرمز 

معمولا تمام مردم به رنگ صورتی براق علاقه دارند. این رنگ شما را پرنشاط کرده و برای پوست های روشن بهترین انتخاب است. این رنگ صورتی براق به نام “لب هایم را ببوس” از کمپانی OPI دست هایتان را زیبا کرده و دو لایه از آن کافی خواهد بود.

OPI Sparrawلاک صورتی 

اگر رنگ صورتی قبلی برایتان بیش از حد پررنگ بود، می توانید این رنگ روشن تر و ساده تر را انتخاب کنید. این رنگ برخلافه صورتی های پیشین ملایم بوده و چندان خسته کننده نیست. بهترین انتخاب برای پوست هایی با تناژ صورتی، که دو لایه از آن کافی است.

 لاک زرشکی Zoya Cola

رنگ زرشکی بهترین رنگ ممکن است که می تواند تمام توجهات را به سمت شما جلب کند، مگر اینکه از این امر خوشتان نیاید. این رنگ با لایه های براق پوست تان را درخشان می کند. همچنین بسیار شیک و زیبا بوده و اگر به رنگ های پررنگ علاقه دارید، می تواند بهترین انتخاب باشد. دو لایه از این رنگ کافی است.

Deborah Lipmann

شاید در هنگام انتخاب لاک ناخن خاکستری عجیب به نظر برسد، اما اگر برای یک تجربه جدید آماده هستید، این رنگ می تواند بهترین انتخاب باشد. این رنگ خاکستری براق دست هایتان را زیباتر کرده و دو لایه از آن کافی است.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید