مرکز تخصصی کاشت مژه در کرج

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

لمینت مژه چیست؟

در این روش، با استفاده تکنیک هایی مژه هایی کلفت، پر رنگ و پرپشت برای شما به ارمغان می آید. با استفاده از یک سری مواد معدنی، مژه های شما را تقویت کرده و یک زیبای طبیعی را به شما هدیه می بخشد. هر روش جدیدی که برای افزایش زیبایی استفاده می شود دارای یک سری فواید و یک سری عوارض می باشد. حتما قبل از انجام هر تکنیک زیبایی مزایا و معایب آن را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید.

مزایای لمینت مژه ها

لمینت مژه بدون نیاز به فرمژه، مژه ها را فر کرده و به مدت چند هفته این فر را حفظ می کند.

هدف  لمینت مژه رنگ کردن مژه ها و تاب دادن به آن هاست به گونه ای که به دلیل استفاده از مواد معدنی در حین این کار مژه ها تقویت می شوند.

هیچ روش دیگری  مانند  لمینت مژه باعث تقویت مژه ها نشده و اکثر روش های کاربردی روی مژه ها، تنها باعث آسیب رساندن به آن ها می شوند.

لمینت مژه چشم ها را بازتر و درشت تر نشان می دهد.

در  لمینت مژه،  مژه ها رنگ می شوند و به گونه ای به نظر می رسند که گویی روی آن ها ریمل خورده است.

با قرار گرفتن در آب، مژه ها رنگ و حالت خود را از دست نمی دهند. البته بهتر است کسانی که از  لمینت مژه استفاده می کنند، از فعالیت های طولانی مدت در آب خودداری کنند.

در  لمینت مژه به چشم ها هیچ صدمه ای وارد نمی شود و فرد می تواند به راحتی از لنز چشم استفاده کند.

در  لمینت مژه  امکان استفاده از ریمل و محصولات دیگر آرایشی بهداشتی برای فرد وجود دارد.

مژه های لمینت شده به هر صورتی قرار می گیرند و کاملا انعطاف پذیرند. به این دلیل که از مژه های واقعی فرد به وجود آمده اند.

در  لمینت مژه می توان بدون نگرانی چشم ها را مالید.

از آن جایی که از مژه های مصنوعی در لمینت مژه استفاده نمی شود، نیازی به ترمیم مژه ها وجود ندارد.

در  لمینت مژه چشم ها سنگین نشده و احساس نا راحتی به فرد دست نمی دهد.

مدت زمان ماندگاری  لمینت مژه بین 3 هفته تا 2 ماه است. البته این موضوع بستگی به عوامل مختلف دارد.

معایب  لمینت مژه

هر تکنولوژی مزایا و معایب خاص خود را دارد. صرف نظر از مزایای لمینت مژه، معایب لمینت مژه  نیز به شرح زیر می باشد:

مرکز تخصصی کاشت ناخن در کرج

احتمال بروز مشکلات و بیماری های چشمی

استفاده از آن در دوران بارداری و شیردهی ممنوع می باشد.

بروز واکنش های آلرژیک پوست پلک ها، قرمزی و التهاب، تورم پلک ها در افراد دارای سابقه حساسیت یا آلرژی

گران بودن  قیمت لمینت مژه

نحوه انجام لمینت مژه

برای انجام لمینت ابتدا مژه ها تمیز و محدوده پلک و مژه پاکسازی می شود .سپس با استفاده از یک ماده تقویت کننده یا محلول لیفت مژه ها را بلند و کشیده می نمایند .در ادامه به وسیله کراتین ساقه مژه ها  را ضخیم کرده و حالت فرخوردگی در آن ها ایجاد می کنند. پس از طی مراحل ذکر شده مژه ها رنگ آمیزی شده و سپس با استفاده از سرم ویتامینه مجددا آن ها را فیکس و تقویت می کنند .در انتها مژه هایی که به حالت طبیعی و معمولی به سمت پایین هستند را به سمت بالا فر داده و نتیجه کار در نهایت داشتن مژه هایی فر خورده ،حجیم و پرپشت است به همین دلیل این تکنیک به عنوان لیفت مژه نیز شناخته می شود .پروسه انجام این تکنیک بسته به طول مژه و نوع آن ها به زمانی در حدود 1 الی 2 ساعت نیاز دارد .

تفاوت لمینت مژه با اکستنشن مژه

تفاوت لمینت مژه با اکستنشن مژه در نحوه انجام کار می باشد .در این شیوه از مواد روغنی و کراتینه برای تقویت و پر رنگ دیده تر شدن مژه ها استفاده می شود اما در اکستنشن مژه تارهای مژه به وسیله چسب مخصوص به پلک چسبانده می شوند در نتیجه نتیجه حاصل از لمینت طبیعی تر از اکستنشن می باشد.

تفاوت لیفت مژه و لمینت مژه 

تنها تفاوت لیفت و لمینت مژه نوع مواد مصرفی در آن‌هاست.

تنها تفاوت لیفت و لمینت مژه نوع موادی است که در آن‌ها به کار می‌رود. در هر دو روش به مژه‌ها حالت داده یا فر می‌شوند، اما:

در روش لیمنت مژه ، مژه‌ها کراتینه، ویتامینه و رنگ می‌شوند. به دلیل ماندگاری بالای رنگ و فر مژه‌ها، مثل این است که شما از یک ریمیل دائمی استفاده کرده‌اید.

در روش لیفت مژه از رنگ مژه استفاده نمی‌شود. بلکه مژه‌ها به واسطه کراتین تقویت می‌شوند.

تفاوت لیفت و لمینت مژه تنها همین است که ذکر کردیم و سایر ادعاها در مورد تفاوت‌های این دو روش و یا اثربخشی بیشتر یک روش نسبت به دیگری و یا عوارض بیشتر یا کمتر صحیح نیست. گذشته از تفاوت لیفت و

لمینت مژه باید به این نکته اشاره کرد که هر دو روش اثر درمانی دارند و به پرپشت شدن مژه‌ها و تقویت آن‌ها کمک می‌کنند.

هزینه ی  لیفت و لمینت مژه

قیمت لیفت و لمینت مژه در مراکز مختلف زیبایی قطعا با هم مشابه نیستند و این امر تاثیر گرفته از عوامل و فاکتورهای مد نظر این مراکز است که تعیین کننده هزینه نهایی لیفت مژه هستند .  از این رو قیمت لیفت مژه در هر شهر  به طور یقین با قیمت لیفت مژه درشهری دیگر باهم تفاوت دارد.

همیشه تخفیف دلیل بر خوب بودن و به صرفه تر بودن لیفت مژه در یک مرکز نیست حتی بر عکس در مواردی که تخفیفات عجیب و غریب در قیمت لیفت و لمینت مژه مشاهده کردید بهتر است عاقلانه رفتار کرده و در آن مراکز حتی پا هم نگذارید .

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید