مرکز تخصصی پلکس تراپی مو در مشهد

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

پلکس تراپی مو چیست؟

 

افرادی که موهای خود را دائما رنگ، دکلره، براشینگ و یا کراتین می‌کنند، پس از مدتی دچار مشکلاتی چون سوختگی و کشسانی شدن مو می‌شوند. این افراد بهتر است برای درمان مو، از روش پلکس تراپی استفاده کنند. پلکس تراپی یا اولاپلکس تراپی روشی است که پیوندهای شکسته شده بر اثر اتوی موی بیش از حد، رنگ، دکلره و … را مجددا برقرار می‌کند. در واقع plex therapy باعث می‌شود پیوندهای دیسولفید آسیب‌دیده مو به طور دائم بازسازی شود. با این کار موهای آسیب‌دیده از قدرت، ساختار و یکدستی کاملی برخوردار خواهند شد. پیشنهاد ما این است افرادی که موهای فوق‌العاده آسیب‌دیده‌ای دارند، با استفاده از روش پلکس تراپی سلامت موهای خود را بازگردانند. این افراد پس از انجام این روش درمانی، می‌توانند با خیال آسوده موهای خود را رنگ نمایند. قیمت مواد پلکس تراپی مو بستگی به نرخ دلار دارد؛ زیرا این مواد از خارج از کشور وارد ایران شده و بر اساس نرخ روز محاسبه می‌شوند. از این رو افرادی که قصد انجام پلکس تراپی دارند، باید قیمت پلکس تراپی را از یک آرایشگاه معتبر سوال نمایند. هزینه پلکس تراپی علاوه بر قیمت مواد به اندازه و حجم موها نیز بستگی دارد.

پلکس تراپی مو برای چه افرادی مناسب است؟

هر فردی که از موهای ناسالمی برخوردار باشد، می‌تواند اقدام به پلکس تراپی نماید. ناسالم بودن موها می‌تواند در حد معمول تا بسیار زیاد باشد. برخی افراد به دلیل سشوار کشیدن زیاد موهای خود، دچار آسیب‌هایی چون موخوره و شکننده شدن مو می‌شوند. این افراد می‌توانند از این روش درمانی استفاده کرده و موهای خود را سالم و تقویت نمایند. پلکس تراپی با آبرسانی به کوتیکول مو و مرطوب کردن آن، باعث بازسازی عمیق فیبرهای مو شده و جلوه سالمی به موها خواهد داد. به طور کلی از پلکس میتوان برای موهای سوخته یا آسیب‌دیده استفاده کرده و ساختار مو را با ثبات کرد. پس اگر به هر دلیلی موهایتان دچار آسیب‌های زیادی شده است، بهتر است با پلکس آن را درمان نمایید. انجام این روش درمانی محدودیتی ندارد و هر فردی در هر سنی قادر به انجام آن خواهد بود.

کاربرد پلکس تراپی

فرکردن مو با دستگاه در مشهد

پلکس‌ها دو کاربرد اصلی دارند که عبارت است از:

  • ترمیم پیوندهای دیسولفید آسیب‌دیده مو و رفع آسیب‌های جدی مانند کشسانی شدن مو
  • حفظ پیوندهای اولیه مو در هنگام رنگ، دکلره، کراتین و …
فواید پلکس تراپی مو چیست؟

تمام مواد شیمیایی مانند شامپوها، رنگ‌ها و دکلره‌ها بر روی مو تاثیر گذاشته و مشکلاتی را برای مو به وجود می‌آورد. این مشکلات بر روی ظاهر مو تاثیر گذاشته و حالت زبر و بدی به آن می‌دهد. در صورتی که موهایتان دچار وزشدگی، شکنندگی، کشسانی و موخوره‌های زیادی شده است، به جای کوتاه کردن آن می‌توانید از پلکس تراپی استفاده کنید. بسیاری از بانوان دوست دارند همواره موهای بلند و خوش حالتی داشته باشند و علاقه‌ای به کوتاه کردن موهایشان ندارند. این افراد بهتر است جهت درمان مو، از این روش درمانی استفاده کنند. توجه داشته باشید پلکس تراپی تاثیری بر روی صافی مو نداشته و تنها حالت ترمیمی و احیاکنندگی مو را دارد.

عوارض پلکس تراپی مو

 

با تمام تعاریفی که از روش درمانی پلکس تراپی داشتیم، شاید برایتان سوال باشد که آیا این روش معایبی هم دارد؟ در حال حاضر میتوان گفت پلکس تراپی یکی از روش‌هایی است که تاکنون هیچ عیب و ضرری برای آن گزارش نشده است. در واقع از آنجایی که پلکس جهت ترمیم و احیای مو به کار برده می‌شود، عوارضی ندارد و هر فردی با انجام آن می‌تواند موهای آسیب‌دیده خود را ترمیم نماید. برای همین افرادی که از حالت موهای خود ناراضی هستند، می‌توانند این روش را با خیال آسوده انجام دهند و نگرانی از بابت عوارض آن نداشته باشند. بسیاری از افراد از مراقبت‌های بعد از پلکس تراپی مو سوال می‌کنند. این روش نیاز به مراقبت‌های خاصی ندارد و تنها بهتر است تا پایان دوره درمانی از رنگ و دکلره کردن موها پرهیز شود.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید