مراحل آموزش گریم و میکاپ عروس

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

روز عروسی هر کسی خاطره انگیزترین روز عمرش است و میکاپ عروس یکی از مهم ترین اجزای این مراسم است و هر گونه اشتباه در آن سبب تکدر خاطر و تنش روانی برای عروس می شود. مراحل میکاپ عروس را در ادامه با هم مرور می کنیم.

 مراحل گریم و میکاپ عروس

  1. ابتدا صورت را آماده کنید. بهتر است از یک مرطوب کننده سبک هم استفاده کنید. برای عروس توضیح دهید که مراقبت های پوستی که در روز عروسی انجام می دهد درست مثل روتین قبلی باشد. از اسکراب های پاکسازی پوست که خیلی سنگین باشند استفاده نکنید. هدف اصلی این است که پوست تمیز و نرم باشد که برای یک آرایش طبیعی لازم است.

 

  1. از زمانی که صورت عروس آرایش می شود تا زمانی که مراسم تمام می شود اتفاقات مختلفی ممکن است رخ دهد و آرایش را خراب کند. استفاده از یک پرایمر به حفظ آرایش در طول مراسم و بعد از رقصیدن، گریه کردن و غذا خوردن کمک شایانی می کند. هم چنین استفاده از پرایمر سبب می شود که چین و چروک های ظریف پوست و هم چنین منافذ پوست به خوبی پوشانده شوند. پرایمر را در تمام صورت و حتی روی پلک ها پخش کنید.

حتما صبر کنید تا پرایمر خشک شود. این کار را بعد از هر مرحله انجام دهید و اگر عجله دارید می توانید از سشوار استفاده کنید.

  1. مرحله بعدی فونداسیون است. در این مرحله از میکاپ عروس فونداسیون را از قسمت میانی صورت شروع کنید و به طرف کناره های صورت حرکت کنید. قرار نیست هیچگونه خط کنتراستی دیده شود پس فونداسیون را به سمت فک و گردن محو کنید.

  1. اگر نیاز شد از کانسیلر استفاده کنید. کانسیلر برای پوشاندن حلقه‌های تیره زیر چشم و لکه های پوست بسیار مناسب است. رنگ کانسیلر بهتر است همسان با تون پوست یا یک درجه روشن تر باشد و حتما از قلم مو برای پخش کردن آن استفاده کنید.

  1. از هایلایترهای پوست استفاده کنید اما مراقب باشید که مقدار زیادی از آن به کار نبرید چون عامل تخریب چهره عروس در عکس های عروسی می شود! هایلایتر جز ضروری میکاپ عروس نیست ولی برای بزرگ تر و درخشان تر نشان دادن چشم ها و هم چنین برجسته کردن جوانی پوست گزینه خوبی است.

  1. رژ گونه را ابتدا به مقدار کم استفاده کنید و اگر نیاز شد مقدار بیشتری پودر به کار ببرید. از برجستگی روی گونه ها شروع کنید و به سمت بالا و خط رویش مو در کناره ها حرکت کنید.

  1. متخصصان میکاپ عروس استفاده از رنگ های تیره را برای آرایش چشم ها توصیه نمی کنند. رنگ های روشن تر کمک می کنند که چشم ها بزرگ تر به نظر برسند. رنگ های قهوه ای، طوسی و سبز برای جلب توجه میکاپ عروس به سمت چشم ها گزینه خوبی هستند. سایه های رنگی را بر پشت پلک بالا و پایین استفاده کنید. برای لبه پلک ها انواع مایع سایه چشم و برای چسن و چروک های پشت پلک انواع پودری گزینه های بهتری هستند. از پودر هایلایتر در گوشه ی چشم ها و زیر ابرو استفاده کنید.
  1. از انواع ضد آب مژه های چشم استفاده کنید و ابروها را مرتب کنید.

  1. حتما از مرطوب کننده های لب قبل از کشیدن رژ لب استفاده کنید. اگر پوست شفاف و خوبی دارید؛ در صورتی که تون پوست صورتان گرم است از انواع رنگ های صدفی، هلویی و خاکی استفاده کنید و اگر تون پوست تان سرد است؛ انواع ارغوانی روشن و قهوه ای روشن گزینه های بهتری هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید