ماسک عسل وزردچوبه

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

ماسک زردچوبه و عسل روشن کننده پوست و طرز تهیه ماسک زردچوبه و عسل

ماسک زردچوبه و عسل , پوست سفید و براق آرزوی هر خانمی در هر سنی است. و متاسفانه در اغلب موارد از آن بی بهره هستند. افرادی که پوست تیره تری دارند ، نمی تواند با راهکارهای پیش پا افتاده به پوست سفید برسند. اما باز هم ترفند هایی هست که می توان روی آنها حساب کرد. یکی از این ترفند ها ماسک زردچوبه و عسل است! در این مطلب از سلامت پوست قصد داریم تا به طرز تهیه ماسک صورت زردچوبه و عسل ، دستور تهیه ماسک صورت و آموزش تهیه ماسک پوست

خواص ماسک زردچوبه و عسل برای پوست

مراقب از پوست یکی از کارهایی است که در طول روز، به  نسبت زمان کمی را از هر فرد می گیرد، البته این کار کاملا لازم و ضروری است. در طی روز و در برخورد با نور خورشید و عوامل خطرساز دیگر، محافظت از پوست به خوبی باید انجام گیرد. البته این که روش مراقبت چگونه است هم خیلی مهم است. استفاده از وسایل آرایشی که اکثرا شیمیایی هستند نمی تواند آنقدر مفید عمل کند و در دراز مدت قطعا نتایج سوئی بر روی پوست خواهد گذاشت. بنابراین چه بهتر که به طب سنتی روی بیاوریم.

کی از ادویه هایی که در طول هفته در غذاها و پخت و پز به کرات از آن استفاده می شود، زردچوبه نام دارد. قطعا می دانید که از این ادویه در علم پزشکی هم استفاده می شود. شاید بهترین استفاده از زردچوبه برای جلوگیری از سرطان پروستات باشد و حتی احتمال اینکه بعد از ایجاد سرطان پروستات آن را از بین ببرد هم بسیار زیاد است. از دیگر خواص زرد چوبه درمان آتروز است.

ماسک زردچوبه و عسل برای لک

 

خواص زردچوبه بسیار زیاد است اما ما می خواهیم در خصوص فواید این ادویه برای پوست صحبت کنیم. حتما اطرافیان‌ شما و یا حتی خودتان مبتلا به گودی زیر چشم شده اید و یا حس کرده اید که پوست صورتتان شفافیتی که باید را ندارد. همه این گونه مشکلات را می توان تا حد زیادی با زردچوبه برطرف کرد. اما صبر کنید! هنوز کمی مانده به معرفی ماسک معجزه آسای ما!

 

 

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید