روش های پاک کردن تاتو و خالکوبی با مواد گیاهی

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

1) اسکراب نمک : اسکراب نمک یک روش طبیعی برای پاک کردن تاتو است. در این روش پوست روی تاتو با چندین بار لایه برداری از بین رفته و پوست جدیدی جایگزین آن می شود. این روش بسیار ارزان است ولی از آن جایی که یک روش علمی نیست ممکن است باعث آسیب دیدن پوست شود.

2) نمک و آب لیمو : برای پاک کردن تاتو علاوه بر نمک ترکیب نمک و آب لیمو نیز موثر است و با کمک این روش می توان تاتو را به شکل کاملا طبیعی از بین برد. برای این کار نیز کافیست 100 گرم نمک با آب لیمو ترکیب شده و روی پوست مالیده شود. پس از مالیده شدن این مخلوط بر روی پوست باید 30 تا 60 دقیقه صبر کرده و آن را با آب ولرم شست. برای استفاده از این روش باید خود را برای تحمل هر گونه سوزشی آماده کنید.

3) کرم Profade از بین برنده تاتو : در صورتی که کسی به دنبال یک کرم موثر برای پاک کردن تاتو باشد، می تواند از این کرم استفاده کند. این کرم که در واقع به شکل سه کرم متفاوت در بازار ارائه می شود، تاتو روی پوست را در طی 3 تا 9 ماه از بین می برد.از اولین کرم برای آماده کردن پوست استفاده شده و سپس دومین کرم برای پاک کردن اجزاء تاتو و سومین کرم برای توقف پروسه پاک کردن تاتو استفاده می شود.

4) محلول آب و نمک : یکی از روش هایی که برای پاک کردن تاتو روی ابروها به کار می رود، تزریق آب نمک به محل تاتو است. در این روش نمک تزریق شده در پوست به آرامی و بدون هیچ دردی تاتو را از بین برده و تنها در 4 تا 6 هفته پوست را به حالت اولیه خود برمی گرداند.

5) عسل : یکی از موادی که برای از بین بردن طبیعی تاتو قابل به کارگیری است، استفاده از عسل است. برای استفاده از عسل نیز باید کمی نمک، ژل آلوئه ورا، عسل و ماست بدون شکر را با هم ترکیب کرده و خمیر به دست آمده را روی محل تاتو زد. البته قبل از زدن این خمیر روی پوست بهتر است محل تاتو به دقت شسته و تمیز شود. بدین صورت که ابتدا محل تاتو را به خوبی تمیز کرده و سپس کرم را روی آن بمالید. ترکیبات روی پوست را به خوبی ماساژ دهید تا عصاره آن به عمق لایه های اپیدرم نفوذ کند و جوهر تاتو را از بین ببرد.

6) لیمو ترش : پاک کردن تاتو روشی بسیار دردناک است. یکی از این روش ها استفاده از آب لیمو ترش است که می تواند تاتو را به مرور زمان از بین ببرد.
برای استفاده از این روش، کافیست روی محل تاتو با آب ولرم تمیز شده و سپس کمی آب لیموی طبیعی روی آن مالیده شود. سپس باید کمی صبر کرد تا آب لیموی روی پوست خشک شده و آن را با آب ولرم شست.

7) آلوئه ورا : به راحتی می توان با استفاده از برخی برگ ها، یک لایه بردار طبیعی درست کرد. تنها کافیست قطعه ای از برگ آلوئه ورا، برگ پنجه گربه و کچسول ویتامین ای را به نسبت برابر با هم مخلوط کرده تا به حالت چسبناک در بیایند. روزانه 3 تا 4 بار از این مخلوط بر روی تتو مالیده و خلاف جهت عقربه های ساعت ماساژ دهید. این کار را به مدت 10 دقیقه انجام دهید و سپس با آب گرم آبکشی نمایید.

8) عصاره لوندر : لوندر یکی از معدود گیاهانی است که به دلیل بی خطر بودن، می توان به طور مستقیم روی پوست قرار داد. این گیاه قادر است زخم های ناشی از آفتاب سوختگی و گوشت اضافه های ناشی از فرآیند پاک کردن تاتو را تسکین دهد. اگر شما هم طی پاک کردن تاتو دچار گوشت اضافه شده اید، کافیست با استفاده از یک پنبه آغشته با عصاره لوند، ناخیه تاتو را 2 بار در روز ماساژ دهید.

9) اسکراب زردآلو و نمک : برای ساخت یک لایه بردار طبیعی می توان از زردآلو و نمک استفاده کرد. نمک مانند یک ساینده عمل کرده و اسکراب زردآلو نیز وهر را پاک می کند. البته این روش تنها برای محو کردن بخش هایی از تاتو به کار می رود و قادر به پاک کردن تاتو به طور کامل نیست.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید