رنگ مو سال 1399

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

                  برونته زنجبیلی

ظاهرا قرار است مدل رنگ مو سال ۹۹ رنگ‌های قاطع‌تر و قوی‌تر با مقاومت و پایداری بیشتر یک حرکت رو به جلو باشد. این طیف رنگی شامل رنگ‌های قهوه‌ای، بور و بلوند اما در سایه‌های کمرنگ‌تر.

به عقیده جاش وود، مشاور رنگ موی بسیاری از ستاره‌های هالیوود، این رنگ موها در واقع پاسخی به بالیاژها و بلوندهای سنگین در سال‌های اخیر بوده‌اند و امسال قرار است کمی ملایم‌تر و سبک‌تر در مقوله رنگ مو پیش برویم. در واقع قرار نیست امسال صد در صد به سمت رنگ موهای تیره مثل مشکی یا قهوه‌ای سیر و دارچینی پیش برویم بلکه اولویت نخست داشتن موهای براق و سالم در هر رنگی است. ظاهرا امسال قرار است با موهای خشک و کدر به خاطر دکلره خداحافظی کنیم. یکی از رنگ‌های ترند امسال زنجبیلی به سبک و سیاق «برونته» است. رنگ موهای قهوه‌ای (برونته Bruntte ) در طیف وسیعی با تناژهای متفاوت وجود دارند که این روزها جزو ترندها هستند، از رنگ موی ماهاگونی تیره تا هایلایت‌های خاکستری دودی. اما برای رنگ موی سال ۲۰۲۰ ظاهرا رنگ برونته با تناژ زنجبیلی یکی از رنگ موهای جدید سال ۹۹/۲۰۲۰ است که ترند شده و برای افرادی با تن پوست گرم به خصوص برای فصل زمستان بسیار مناسب است.

 

10 رنگ مو که در سال 2020 ترند هستند و به احتمال زیاد مد می‌شوند

 

              بلوند مرواریدی و صدفی

یکی از پرطرفدارترین تناژهای رنگ بلوند، بلوند مرواریدی و صدفی است که برای سال ۲۰۲۰ هم جز ترندهای رنگ مو محسوب می‌شود. بلوند مرواریدی و صدفی (در صورتی که موهای شما به پایه دکلره ۱۰ برسد) نسبت به بلوندهای طلایی نیاز کمتری به رنگساژ و رسیدگی مرتب دارند. یک رنگ بلوند ترند دیگر برای زمستان امسال بلوند یخی یا بلوند روشن روی زمینه قهوه‌ای تیره با تکنیک بالیاژ است که به احتمال زیاد مثل همیشه محبوب خواهد بود.

 

 

10 رنگ مو که در سال 2020 ترند هستند و به احتمال زیاد مد می‌شوند

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید