تفاوت اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

تفاوت اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم

تفاوت اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم یکی از سوالاتی است که ذهن بسیاری از خانم ها را به خود مشغول کرده است. کاشت مژه یک روش ایده آل برای زیباتر کردن مژه ها محسوب می شود. با این روش می توانید به سادگی به مژه های پر، بلند، و خوش حالت مورد نظر خود دست پیدا کنید. اما نکته بسیار مهمی که در انجام این روش وجود دارد،‌ انتخاب نوع اکستنشن مژه است.

از آنجایی که مژه های مصنوعی انواع مختلفی دارند و هرکدام دارای ویژگی ها و مزایا و معایب خاص خود هستند، باید حالت چشم، مژه، و نیاز خود را در نظر بگیرید و نوع مناسب خود را انتخاب کنید.

دو نوع از متداول ترین و پرطرفدارترین اکستنشن های مژه، نوع کلاسیک و والیوم هستند.

اگر قصد کاشت مژه دارید و نمی دانید که فرق بین این دو نوع اکستنشن مژه چیست و کدام یک برای شما مناسب تر است، این مطلب را از دست ندهید.

ما در این مقاله تفاوت اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم را بررسی می کنیم و درباره مزایا و معایب هریک به طور مفصل صحبت می کنیم.

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه یکی از روش های زیبایی مژه است که باعث می شود مژه های شما پرپشت تر و بلندتر به نظر برسند. در این روش از مژه هایی مویی شکل از جنس ابریشم و الیاف طبیعی استفاده می شود.

این مژه های مصنوعی با استفاده از چسب های مخصوصی لا به لای مژه های طبیعی چسبانده می‌شوند. این نوع مژه های مصنوعی در اندازه ها، ضخامت ها، و رنگ های مختل و متنوعی تهیه می‌شوند.

شما می‌توانید نوع و اندازه مژه های طبیعی خود، رنگ آن ها، و حالت چشم هایتان نوع اکستنشن مناسب خود را انتخاب کنید.

شرکت در دوره اکستنشن مژه مهارت‌های ویژه‌ای در اختیار شما خواهد گذاشت تا بتوانید از این طریق به درآمد زیادی دست پیدا کنید.

See the source image

فرق مژه کلاسیک و والیوم در چیست؟

در کاشت مژه کلاسیک از روش تار به تار یا کاشت تک به تک مژه استفاده می شود. به عبارت دیگر در این روش مژه های مصنوعی متناسب با تعداد مژه های فرد انتخاب شده و به مژه های طبیعی چسبانده می‌شوند.

همچنین اندازه مژه ها، ضخامت و همچنین تعداد آن‌ها قابل تغییر است. اما در کاشت مژه والیوم چندین مژه به مژه های اصلی فرد چسبانده می‌شود.

جنس این اکستنشن ها سبک و ابریشمی است تا وزن زیادی مژه ها وارد نشود و حرکت دادن پلک کار سختی نباشد. حجم مژه های والیوم و همچنین ماندگاری آن‌ها بیشتر از نوع کلاسیک است.

انواع اکستنشن مژه
  • اکستنشن مژه طبیعی (کاشت مژه تار به تار)
  • کاشت مژه ترکیه ایی
  • کاشت مژه به روش ال
  • اکستنشن مژه بوته ای
  • اکستنشن مژه هیبریدی
  • کاشت مژه کیم کارداشیان
  • اکستنشن مژه عروسکی
  • کاشت مژه چشم گربه ای
  • اکستنشن مژه خلیجی
  • کاشت مژه اداری
  • اکستنشن مژه نیمه
  • کاشت مژه از داخل
  • کاشت مژه با چشم باز
  • کاشت هیدن یا مخفی

متداول ترین انواع اکستنشن مژه

کاشت مژه انواع مختلف و متنوعی دارد مانند: اکستنشن مژه طبیعی، کلاسیک، والیوم، مگا والیوم، عروسکی و انواع متنوع دیگر. در ادامه به ۴ نوع از متداول ترین انواع آن‌ها اشاره می کنیم:

۱. اکستنشن طبیعی یا مژه به مژه

در این روش، تار مژه های مصنوعی از نظر ضخامت، رنگ، و انداره بسیار شبیه به مژه های طبیعی هستند. در نتیجه استفاده از آن‌ها مانع از ایجاد حالت مصنوعی در چهره و چشم می شود.

اکستنشن‌های طبیعی باعث می شوند مژه ها پر پشت تر و حجیم تر به نظر برسند و همچنین حالت طبیعی چشم ها حفظ شود.

۲. اکستنشن کلاسیک

برای استفاده از اکستنشن کلاسیک تنها کافی است تار مژه های مصنوعی را در کنار مژه های طبیعی بچسبانیم. در این روش تعداد مژه های مصنوعی باید به تعداد مژه های طبیعی هر فرد باشد، به همین دلیل حالت طبیعی چشم ها حفظ می شود.

تفاوت این روش با کاشت طبیعی مژه در اندازه تار مژه هاست. تار مژه های مصنوعی در این روش اندازه بلند تری نسبت به مژه های طبیعی دارند.

See the source image

۳. اکستنشن مگا والیوم

این روش شبیه به کاشت والیوم است، با این تفاوت که حجم مژه های مصنوعی استفاده شده بیشتر خواهد بود.

در حقیقت در روش کاشت مگاوالیوم می‌توان به هر تار مژه طبیعی تا ۱۸ اکستنشن اضافه کرد. حجم نهایی مژه ها در نوع مگا والیوم بسیار بیشتر از انواع دیگر خواهد بود.

۴. اکستنشن والیوم

در روش اکستنشن مژه والیوم، از تعداد مژه های مصنوعی بیشتری نسبت به نوع کلاسیک و طبیعی استفاده می‌شود.

در این روش چند اکستنشن به یک تار مژه طبیعی متصل می شوند که به آن فن سازی می‌گویند. چسباندن چندین تار مژه مصنوعی به یک مژه طبیعی حجم مژه ها را چندین برابر می‌کند.

 

مزایای کاشت مژه کلاسیک

از مزایای استفاده از این نوع کاشت مژه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حالت طبیعی و دوام بیشتر نسبت به مژه مصنوعی
  • بدون درد انجام می شود
  • حفظ حالت طبیعی چشم ها و مژه ها
  • عدم نیاز به کشیدن خط چشم
  • عدم نیاز به استفاده از ریمل
  • امکان استفاده از لنز

معایب اکستنشن مژه کلاسیک

اکستنشن مژه کلاسیک نیز مانند هر روش زیبایی دیگری اگر طبق اصول و با رعایت استاندارهای لازم انجام نشود ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند.

بنابراین اگر برای کاشت مژه فرد متخصص و ماهری را انتخاب نکنید ممکن است ممکن است مژه های بالا و پایین شما به هم بچسبند و در نتیجه مژه های طبیعی شما نیز کنده شوند.

همچنین این احتمال وجود دارد که چسب مژه وارد چشم شده و منجر به عفونت و آلرژی چشمی و سوزش و قرمزی چشم شود. بنابراین حتما توجه کنید که کاشت مژه در یک محیط کاملا تمیز و بهداشتی و توسط یک فرد ماهر انجام شود.

مزایای کاشت مژه والیوم

کاشت مژه به روش والیوم باعث می شود مژه های شما بسیار پرپشت و پررنگ به نظر برسند. بنابراین نیاز به استفاده از فرمژه، ریمل، و حتی خط چشم نخواهید داشت. همچنین اکستنشن های والیوم بسیار سبک و ظریف هستند و هیچگ.نه سنگینی و فشاری روی مژه های خود احساس نخواهید کرد.

معایب کاشت مژه والیوم

۱. هزینه زیاد

از آنجایی که در کاشت مژه به روش والیوم به تعداد اکستنشن های بیشتری نیاز دارید، بنابراین هزینه آن نیز بیشتر از سایر روش ها خواهد بود.

۲. نیاز به مراقبت بیشتر

همانطور که گفتیم، تار اکستنشن های والیوم بسیار ظریف و سبک هستند. بنابراین باید در نگهداری آن ها دقت و حساسیت بیشتری داشته باشید.

۳. مراحل کاشت دشوار

در این روش کاشت مژه، تعداد اکستنشن هایی که برای مژه های هر چشم استفاده می شود بسیار زیاد است. از طرفی این تار مژه ها بسیار ظریف هستند که مراحل کاشت را دشوار می کند. بنابراین برای دستیابی به نتیجه مورد نظر خود باید به یک متخصص حرفه ای و ماهر مراجعه کنید.

مراقبت از اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم

برای مراقبت از اکستنشن مژه و حفظ و افزایش طول عمر آن باید دستورالعمل های خاصی را مد نظر قرار دهید. این دستورالعمل ها شامل موارد زیر هستند:

۱. نوع شوینده

شوینده ای که برای شستن صورت و چشم های خود استفاده می کنید باید عاری از هر نوع الکل و ماده روغنی باشد. زیرا الکل و مواد روغنی باعث تجزیه چسب کاشت مژه می شوند. می توانید فوم شست و شوی صورت را با آب رقیق کنید و سپس چشم های خود را با آن بشویید. بهترین نوع شوینده، شوینده های مخصوص شست و شوی اکستنشن هستند.

۲. نحوه شستشو

هنگام شستن مژه ها آن ها را به صورت بالا و پایین بشویید. برای انجام این کار تنها کافی است مقداری از شوینده را روی نوک انگشت خود بریزید، سپس با حرکت بالا به پایین انگشت ها مژه ها را لمس کنید.

۳. مالیدن چشم ها

مالیدن چشم ها از دیگر نکاتی است که باید از انجام آن خودداری کنید. مالیدن چشم ها باعث کنده شدن یا شل شدن اکستنشن های شما می شود.

۴. پاک کردن آرایش

از مصرف پنبه به شدت خودداری کنید. به هیچ عنوان از پنبه برای پاک کردن آرایش چشم و همچنین خشک کردن مژه هایتان استفاده نکنید. زیرا فیبر ممکن است بین مژه ها باقی بماند که در این صورت خارج کردن آن‌ها کار نسبتا دشواری خواهد بود.

۵. خشک کردن مژه ها

از خشک کردن مژه ها با استفاده از حوله، پنبه، دستمال، پارچه و … خودداری کنید. بهتر است از روش های کاملا طبیعی برای خشک کردن مژه های خود استفاده کنید.

برای مثال می توانید سشوار را روی درجه حرارت ملایم قرار دهید و مژه های خود را به آرامی خشک کنید. همچنین می توانسد دستمال کاغذی تمیز را دور انگشتان خود بپیچیدو به آرامی روی مژه های خود بکشید.

۶. شانه کردن مژه ها

از شانه کردن اکستنشن ها غافل نشوید. برای این کار می توانید برس ریمل را با آب و صابون به خوبی بشویید و از آن برای شانه زدن مژه ها استفاده کرد.

در این مقاله سعی کردیم تفاوت اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم و ویژگی های هریک را توضیح دهیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با توجه به نیاز و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید

See the source image

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید