تزریق ژل و بوتاکس و فیلر در مشهد

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

تزریق ژل و بوتاکس در مشهد

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، روش های مورد استفاده در زمینه مراقبت های پوستی تنوع بالایی دارند. از جمله روش های نوین و امن برای جوان‌سازی پوست می توان به تزریق ژل (فیلر) و تزریق بوتاکس اشاره کرد. این دو روش به لحاظ نحوه انجام شباهت بسیاری به هم دارند. به همین دلیل اغلب افراد آنها را با هم اشتباه می گیرند.در ادامه به ما همراه باشید تا بیشتر با این روش های جوان سازی پوست بیشتر آشنا شوید.

کاربرد تزریق ژل و بوتاکس

چروک و پیر شدن پوست بخش تغییر ناپذیر زندگی هر انسانی است. پوست با افزایش سن بخش زیادی از خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. در نتیجه صورت حالت آویزان به خود گرفته و میزان چین و چروک آن افزایش می یابد. بسیاری از افراد برای کند شدن این فرآیند از روش های جوانسازی پوست استفاده می کنند. روش های جوانسازی در دو گروه جراحی و غیر جراحی جای می گیرند. از جمله روش های امن جوانسازی پوست می توان به تزریق بوتاکس و فیلر (تزریق ژل) اشاره کرد.

تزریق بوتاکس در منزل در مشهد

در تزریق بوتاکس، ارسال پیام عصبی به عضلات محل مورد نظر مسدود می شود. این فرآیند در اصطلاح فلج کردن یا فریز کردن عضلات نام دارد. پیشانی، دور چشم و خطر اخم رایج ترین نقاط برای تزریق بوتاکس به شمار می روند. این روش علاوه بر رفع چین و چروک برای بالا بردن گوشه لب، نوک بینی و ابرو نیز کاربرد دارد.

مدت تزریق بوتاکس بسیار کوتاه و کمتر از ده دقیقه است. بوتاکس کاملاً امن است و مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی کند. لازم به ذکر است که اثر این ماده موقتی می باشد و بعد از مدتی از بین می رود. این موضوع برای افرادی که از تغییر ظاهر خود ناراضی اند، اهمیت بسیاری دارد.

خدمات تزریق ژل و بوتاکس فن باز در منزل

تزریق ژل یا فیلر در مشهد

فیلر ماده ای است که برای پر کردن بخش های مختلف صورت به صورت موقت و دائم مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه حالت ژله ای دارند، به این روش تزریق ژل نیز گفته می شود. فیلر یا تزریق ژل برای رفع چین و چروک خطوط صورت به خصوص در کناره لب و روی گونه کاربرد دارد. پر کردن جای زخم، رفع تیرگی و گودی زیر چشم و حجم دهی به گونه، لب و … از دیگر کاربردهای فیلر است. مواد تزریقی به این نواحی تولید کلاژن در پوست را تحریک می کنند. در نتیجه پوست به حالت شادابی و جوانی قبل بازمی گردد.

تزریق ژل یکی از روش های ایمن و سریع در جوانسازی پوست است که نتیجه آن بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده است. مواد به کار رفته در ساخت ژل فیلر، عموما کلاژن می باشد که به صورت طبیعی در بدن وجود دارد و مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی کند. مهم ترین مزیت تزریق فیلر این است که در صورت رضایت فرد نیاز به تمدید ندارد اما در صورت عدم رضایت فرد از نتیجه امکان برگرداندن پوست به وضعیت قبل تزریق وجود دارد.

خدمات تزریق ژل (فیلر) و بوتاکس فن باز در مشهد 

امروزه بسیاری از سالن‌های زیبایی بدون داشتن مجوز لازم خدمات تزریق ژل و بوتاکس را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در حالی که تزریق ژل و بوتاکس باید توسط پزشک مجرب انجام شود، در غیر این صورت خطرات زیادی می‌تواند پیش بیاید. پزشکان مجموعه فن باز خدمات تزریق ژل و بوتاکس را با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا به بیماران ارائه می‌دهند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت یا اپلیکیشن و یا تماس تلفنی اقدام کنید.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید