به این دلایل از تاتو خط چشم صرف نظر کنید

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

تاتو خط چشم خط نازکی است که در بالای مژه ها کشیده می شود و با توجه به سلیقه افراد در مدل های مختلف قابل اجراست که باعث زیبایی دائمی چشم می شود.این روزها بسیاری از خانم ها برای اینکه خودشان را از آرایش چشم راحت کنند، تصمیم می گیرند که تاتو خط چشم را انجام دهند ، در حالی که این کار عوارض زیادی در پی خواهد داشت.

از تاتوی چشم می توان برای رفع نقص هایی چون افتادگی چشم، افتادگی پلک، آسیب و جراحت و … استفاده کرد اما مشکل این است که:

بیش از ۹۰ درصد تاتوها در آرایشگاه ها و بدون تمهیدات بهداشتی و نظارت پزشک انجام می شود و عوارض وحشتناکی را در پی دارد. به همین دلیل توصیه می شود افراد در هیچ شرایطی به فکر تاتو به ویژه تاتوی چشم و ابرو نباشند و این موضوع چند دلیل عمده دارد. یکی از مهم ترین دلایل این است که شاید امروز خط چشم مد باشد و چند وقت دیگر مدل خط چشم شما قدیمی شود.

حتی ممکن است دوست داشته باشید یک روز آرایش نکنید اما داشتن خط چشم دایمی باعث یکنواختی چهره شما می شود. در این شرایط باید کلی هزینه کنید تا تاتوی شما پاک شود (البته اگر به صورت کامل پاک شود).

تاتوی خط چشم حتی اگر نزد یک فرد باتجربه و با مواد استریل صورت بگیرد بازهم خطرات خاص خود را دارد و می‌تواند عوارضی را ایجاد کند.

رنگی که برای تاتو استفاده می‌شود یک ماده شیمیایی است بنابراین نمی‌توان اطمینان کرد که این ماده شیمیایی هنگامی که به عنوان خط چشم در پلک‌ها استفاده می‌شود، خطری را به همراه نداشته باشد، این رنگ شیمیایی حاوی مواد سمی همچون روی و مس است، این موارد سطحی ترین مشکلات تاتو است در بسیاری از موارد اگر سوزن‌های استفاده شده استریل نباشد تاتو ممکن است منجر به هپاتیت و ابتلا به ایدز شود.

این روزها تاتو در شرایط غیراستاندارد و استفاده از سوزن‌های غیراستریل و غیر بهداشتی به عنوان یکی از راه‌های انتقال ایدز، کزاز و هپاتیت شناخته شده است

در چنین شرایطی پرهیز از انجام کارهای غیرضروری برای زیباتر شدن مانند تاتو می‌تواند از ابتلای افراد به بیماری‌های خاص و خطرناک جلوگیری کند.اما متاسفانه کمتر فردی به این موضوع توجه می‌کند و به خیال اینکه این موارد صرفا یک هشدار یا بزرگنمایی است جسم خود را به دست هر فردی می‌سپارند تا سلامتی شان را به تاراج ببرد.

در عین حال انجام همه تاتوهای آرایشی چشم توسط افراد غیرچشم پزشک انجام می شود و همین موضوع می تواند آسیب های چشمی خطرناکی را برای فرد رقم بزند.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید