اکستنشن منجر به ریزش موی سر میشود

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

افرادی از اکستنشن مو استفاده می کنند که حس کم مویی در سر دارند‎ یک متخصص پوست ، مو و لیزر گفت : به طور معمول افرادی از اکستنشن مو استفاده می کنند که حس کم مویی در سر دارند و یا حجم موهایشان آنقدرها زیاد نیست و مایل به حجیم ترنشان دادن موهای سر خود هستند .

این امر در تمام نقاط دنیا رایج است و خانم ها برای مناسبت هایی- مهمانی ها و مراسم ازدواج و … و برای مدت زمانی کوتاه از اکستنشن مو استفاده می کنند .

 

وی ادامه داد : اما متاسفانه در کشورما خانم هایی که از اکستنشن مو استفاده می کنند تا مدت طولانی و زمانی که موهای اصلی فرد از ریشه رشد می کند و شکل نامنظمی به خود می گیرد حاضر به برداشتن اکستنشن نیستند و در هنگام شستشو دچار معضل می شوند و این موها خوب تمیز نمی شود . شانه کشی برای موهای اکستنشن شده درست انجام نمی شود موهای طبیعی استفاده شده برای اکستنشن ممکن است حاوی آلودگی هایی باشد و موهای مصنوعی می تواند منجر به ایجاد آلرژی شود .

 

وی خاطرنشان کرد : اگر واقعا افراد احساس کم حجمی مو دارند و میزان اکستنشن نیز زیاد باشد باری اضافه بر ریشه های موی سر وارد می شود که این بار اضافه موجب از بین رفتن ریشه های و فشار روی ریشه های مو می تواند منجر به ریزش شود .

 

این متخصص پوست، مو و لیزر تصریح کرد : موافق اکستنشن مو نیستم و به خانم ها پیشنهاد نمی کنم که از این روش استفاده کنند . اگر در دراز مدت حوصله داشته باشند و درمان صحیح را انجام دهند موهایشان بسیار بیشتر از اکستنشن می تواند رویش داشته باشد .

 

شیوه شمارش ریزش مو 

وی افزود : بسته به اینکه تعداد ریزش مو چند عدد است می توان درمان را آغاز کرد .تعداد زیادی ازافراد تصور می کنند که ریزش مو دارند .

 

متخصص پوست، مو و لیزر با بیان اینکه :« به بیماران می گوییم که قبل از استحمام به مدت یک دقیقه موهای خود را شانه بکشند و تعداد موهای ریخته شده را بشمارند . بنابراین اگر بدانند چگونه موهای ریخته شده را بشمارند و به پزشک خود اطلاع دهند به راحتی درمان می شود .» افزود: «وی دراین باره گفت : ریزش مو قبل از استحمام وقتی به عدد 300تا200 می رسد می تواند خطرناک باشد و نیازمند درمان جدی است ، اما ریزش 10 تا حدود 42 تار مو قبل از استحمام خطرناک نیست .»

 

رژیم غذایی و ریزش مو 

وی گفت : نرسیدن املاح و پروتئین های مورد نیاز به مو و رژیم های شدید لاغری منجر به ریزش مو می شود و افرادی که تصمیم به لاغری و رعایت رژیم غذایی دارند باید دقت داشته باشند که املاح و پروتئین های لازم برای حفظ و تقویت موهای سر خود را دریافت کنند .

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید