آرایش و زیبایی بارنگ قرمز

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

رژ لب قرمز با لباس قرمز بسیار وسوسه کننده است اما به موقعیت های مختلف بستگی دارد. می توانید این آرایش را برای شب به کار ببرید. از کرم پودر و رژگونه کمرنگ استفاده کنید. می توانید از خط چشم ضخیم استفاده نمایید. خط چشم کمانی و مژه مصنوعی پرپشت با این آرایش همخوانی دارد. اما از سایه تیره استفاده نکنید. یا از سایه استفاده نکنید یا سایه کمرنگ به کار ببرید. از رژ لب سرخ یا رنگی نزدیک آن استفاده کنید. استفاده از رنگ قرمز در قسمت های دیگر می تواند چهره تان را خراب کند. می توانید از برق لب هم استفاده کنید.

برای آرایش روز می توانید خط چشم ضخیم را با مداد جایگزین کنید. سایه چشم کمرنگ و رژگونه گلبهی استفاده کنید. رژ لب باید قرمز و همرنگ لباس باشد.

لازم نیست با لباس قرمز آرایش خاص داشته باشید. آرایش همیشگی هم می تواند جالب باشد. برای شروع از مرطوب کننده استفاده کنید. سپس سایه چشم خنثی به کار ببرید. با مداد چشم کمی خطی چشم کشیده و با انگشت آن را با سایه ادغام کنید. آرایش باید اندک باشد اما می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید تا حجم مژه افزایش یابد. با فرمژه حجم مژه ها را افزایش داده و کمی ریمل بزنید. از یک رژگونه کمرنگ استفاده کنید نه پررنگ. یک برق لب یا رژ لب کمرنگ و گلبهی کافی است.

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید