چگونه بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه را انتخاب کنیم؟

خدمات زیبایی فن باز
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت

ویژگی های یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خوب چیست؟

 

رعایت بهداشت در محیط و تجهیزات

مهم نیست که برای انجام چه خدماتی می خواهید به یک سالن زیبایی مراجعه کنید، به عنوان اولین و مهم ترین نکته باید به نظافت و بهداشت آن سالن توجه کنید. این موضوع ارتباط مستقیم با سلامتی شما دارد. سالن‌های لوکس و حرفه‌ای نه‌تنها ظاهر و محیط آرایشگاه را تمیز نگه می‌دارند بلکه تمام وسایل و تجهیزاتی که برای کوتاهی مو یا خدمات دیگر به کار می‌برند هم کاملا تمیز و بهداشتی است.

همچنین توجه کنید که آیا روپوش سفید رنگ آرایشگران فاقد هر نوع آلودگی است یا خیر؟ آیا وسایل مورد استفاده پس از هر بار استفاده به درستی ضد عفونی شده اند؟ آیا آرایشگرتان قبل از شروع به کار برای شما دست های خود را شسته یا خیر؟

هرگز به آرایشگاه هایی که یک حوله را برای چند مشتری استفاده می کنند، اعتماد نکنید

تجربه آرایشگر و به روز بودن سالن

هنگام انتخاب آرایشگاه به این نکته توجه کنید که از لوازم و امکانات مدرن در سالن استفاده شده باشد.  اگر به‌دنبال دریافت خدمات ساده هستید، سخت‌گیری زیاد لازم نیست اما اگر به‌دنبال دریافت خدمات زیبایی خاص و ویژه هستید، حتما به‌سراغ سالن‌هایی بروید که به روز هستند.

بهتر است به سالن‌هایی مراجعه کنید که از نیروهای حرفه‌ای و کاربلد برای ارائه خدمات مختلف‌شان بهره می‌برند و به مدل های جدید آرایش و پیرایش تسلط دارند. بدون شک آرایشگر خوش‌اخلاق و صبور، مشتریان بیشتری هم دارد.

 

 

نزدیک بودن آرایشگاه به محل زندگی تان نکته ای است که اکثر خانم ها به آن توجه می کنند. امروزه به دلیل مشغله زیاد و کم بودن وقت همه افراد ترجیح می دهند نزدیک ترین آرایشگاه به محل زندگی خود را انتخاب کنند. البته این نکته فقط برای انجام کارهای ماهیانه زیبایی اولویت دارد. گاهی اوقات برای انجام برخی کارها مانند انتخاب آرایشگاه برای عروسی انتخاب یک سالن خوب هر چند با فاصله مکانی زیاد می ارزد.

علاوه بر این به‌دنبال آرایشگاه‌هایی باشید که با نظم و زمان‌بندی مناسب، کارتان را پیش می‌برند. کُند کارکردن یا درنظرنگرفتن زمان و وقت مشتریان، از ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب نیست.

 

ارائه خدمات متنوع به مشتریان

خدماتی که در سالن های زیبایی ارائه می شود:

  • خدمات مربوط به مو مانند شینیون، رنگ و مش، صاف و فر کردن موها
  • انواع طراحی و هاشور ابرو
  • اصلاح ابرو و کوتاهی مو
  • کاشت ناخن و مانیکور و پدیکور
  • میکاپ، گریم و آرایش صورت
  • ماساژ و اسپا، اپیلاسیون
  • و…

وجود خدمات متنوع در یک سالن زیبایی تاحدودی نشان از حرفه‌ای‌ بودن آن مرکز و مدیریت خوبش دارد. یک آرایشگاه خوب و حرفه‌ای معمولا خدمات گوناگونی دارد.

 

بررسی هزینه خدمات مختلف در آرایشگاه 

برای انتخاب آرایشگاه مناسب باید به بودجه تان هم دقت کنید. یک آرایشگاه خوب و مناسب بودجه‌تان پیدا کنید تا هر ماه با مراجعه به آن، برنامه‌ای جالب و مفرح برای خودتان ترتیب بدهید و سبک زندگی خود را متنوع‌تر کنید.

 

نظرسنجی از مشتریان قبلی

برای مراجعه به یک سالن زیبایی حتما از توصیه‌های مشتریان قبلی هم کمک بگیرید. همچنین می‌توانید با خواندن نظرات کاربران در گوگل و سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف، اطلاعات بیشتری هم به دست آورید. البته یادتان باشد که بعضی از نظرات دیگران با سلیقه شما متفاوت است.

 

ادمین اینستاگرام
سیگنال رایگان ارزهای دیجیتال
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید